OIM går til krig

DeletedUser

Guest
Pass den kjeften din der mossa! :mad:

Du glemmer at vi har alerede har fiender som vi må ta oss av! Hvis skal måtte ta OIM også så er det bare en selvfølge at vi skal få hjelp mot fiender som er nesten dobbelt i antall en oss!

Lag 1: LAW, LAW96

Fiendene: -ROME-, V-M-S, K-M-S og nå OIM!:mad:

hvorfor så sinne? det er jo bare gøy det :D!
 

DeletedUser

Guest
Pass den kjeften din der mossa! :mad:

Du glemmer at vi har alerede har fiender som vi må ta oss av! Hvis skal måtte ta OIM også så er det bare en selvfølge at vi skal få hjelp mot fiender som er nesten dobbelt i antall en oss!

Lag 1: LAW, LAW96

Fiendene: -ROME-, V-M-S, K-M-S og nå OIM!:mad:

Det er LAW69 ikke LAW 96 ;)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Pass den kjeften din der mossa! :mad:

Du glemmer at vi har alerede har fiender som vi må ta oss av! Hvis skal måtte ta OIM også så er det bare en selvfølge at vi skal få hjelp mot fiender som er nesten dobbelt i antall en oss!

Lag 1: LAW, LAW96

Fiendene: -ROME-, V-M-S, K-M-S og nå OIM!:mad:

Tror ikke ledelsen i LAW er så stolt av deg nå:eek:, men det virker som resten av LAW spillere gjør det her på en skikkelig må.
 

dr.yes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Pass den kjeften din der mossa! :mad:

Du glemmer at vi har alerede har fiender som vi må ta oss av! Hvis skal måtte ta OIM også så er det bare en selvfølge at vi skal få hjelp mot fiender som er nesten dobbelt i antall en oss!

Lag 1: LAW, LAW96

Fiendene: -ROME-, V-M-S, K-M-S og nå OIM!:mad:

litt sint? o_O
Du trenger ikke bli sint :p
 

DeletedUser

Guest
Men du, jeg fant ut at du er i LAW69, så vi slutter å krangle. OK?
Jeg var med i LAW69 en gang


Til: the ultimate geek
 

DeletedUser

Guest
Det er LAW69 ikke LAW 96 ;)

Var det jeg skrev ;)



Ok reagerte litt sint der hehe, men ble litt sint siden dette har skjedd før på v1 med meg ;)

Hadde pers IAP med en dude og kjempet i mindretall og holdt på å vinne og så angrep denne fyren meg og fjernet alle mine tropper! :)

Men det blir gøy det er sant :D
 

DeletedUser

Guest
Var det jeg skrev ;)



Ok reagerte litt sint der hehe, men ble litt sint siden dette har skjedd før på v1 med meg ;)

Hadde pers IAP med en dude og kjempet i mindretall og holdt på å vinne og så angrep denne fyren meg og fjernet alle mine tropper! :)

Men det blir gøy det er sant :D

Oja, law69 og law96, så det nå :D

Har så lett å gjøre det ^^
 

DeletedUser

Guest
...

Hei på vegne av hele Rome så er det for meg beklagelig at det er enkelte her som klarer på en finuelig måte å snakke nedlatende til oss som er en av få stammer som står igjenn fra dag 1 her i tw 2.

Som jeg prøver å under rette mine medlemmer så foregår krigen i spillet å ikke her på forumet.

Skal ikke bevise det ene eller det andre for dere som synes vi er en "dritt" stamme og den værste stammen i hele tw.

Vil med dette ønske dere alle sammen lykke til videre her i tw 2.
Joda, jeg har respekt for mange her, men det er stort sett til spiller som kan stå for det de sier å gjerne med en begrunnelse for utsagnet.

Dette var ikke ment for å ta fokus fra Oim sin erkæring i.f.m krigen mot Law.
Lykke til.

runinter
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
endelig en melding fra -rome- *clapclap*
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hei på vegne av hele Rome så er det for meg beklagelig at det er enkelte her som klarer på en finuelig måte å snakke nedlatende til oss som er en av få stammer som står igjenn fra dag 1 her i tw 2.

Som jeg prøver å under rette mine medlemmer så foregår krigen i spillet å ikke her på forumet.

Skal ikke bevise det ene eller det andre for dere som synes vi er en "dritt" stamme og den værste stammen i hele tw.

Vil med dette ønske dere alle sammen lykke til videre her i tw 2.
Joda, jeg har respekt for mange her, men det er stort sett til spiller som kan stå for det de sier å gjerne med en begrunnelse for utsagnet.

Dette var ikke ment for å ta fokus fra Oim sin erkæring i.f.m krigen mot Law.
Lykke til.

runinter

Bra at du kommer og oppfører deg høflig i forhold til visse medlemmer av -rome- OG spesielt meg! :)
 

DeletedUser

Guest
dem som sier at -ROME- suger hardt å masse sånt der er noobs i V2, er ikke mange stamman som kan å spille, men jeg må si at dem har en del noob spillere som senker standaren for en så egentli god stamme :p
 

DeletedUser

Guest
dem som sier at -ROME- suger hardt å masse sånt der er noobs i V2, er ikke mange stamman som kan å spille, men jeg må si at dem har en del noob spillere som senker standaren for en så egentli god stamme :p

Du sier at det er sikkert mange n00bs der, men ruinert beviser at ihvertfall er pranoxal på erfaring en på navnet :D
 

DeletedUser

Guest
Ja....... Savner yamato veldig mye :(

Hadde ikke sanmato hat den samtalen med ******* så hadde kanskje yamato vært her og ==TB== vært hær også :'(
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
ja, Geek. og hadde min tante hatt baller så hadde hun vært min onkel.
nei du, spytt i den ene handa og ønsk i den andre. så kan du sjekke i hvilken hand du har mest i.
uansett så forstår jeg ikke så mye av det du skriver. jeg forstår jo ordene dine, men ikke sammenhengen i dem.

og til dere i OIM. dette kommer i sannhet til og bli en morsom fight, som jeg håper går inn i historien som den beste.
måtte den beste stammen vinne.......over OIM.:)
 

DeletedUser

Guest
Pass den kjeften din der mossa! :mad:

Du glemmer at vi har alerede har fiender som vi må ta oss av! Hvis skal måtte ta OIM også så er det bare en selvfølge at vi skal få hjelp mot fiender som er nesten dobbelt i antall en oss!

Lag 1: LAW, LAW96

Fiendene: -ROME-, V-M-S, K-M-S og nå OIM!:mad:

Nå må vi også huske på at dere kjemper ikke alene mot Rome, kms og vms.. ;)
 
Reaksjonspoeng
3
ja, Geek. og hadde min tante hatt baller så hadde hun vært min onkel.
nei du, spytt i den ene handa og ønsk i den andre. så kan du sjekke i hvilken hand du har mest i.

EPIC quote!

Men jeg må si at jeg ikke heier på noen i denne krigen.
Det hadde vært mye mer hensiktsmessig om ale stammene gikk til krig mot Elite.

Er det ingen som ser logikken i det?
 
Topp