OIM går til krig

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
grøss...det var stygge tall du. siden 11 mai har han mistet 88 byer, og "tatt" 12.
jeg skriver "tatt", siden 10 av de byene er enten internadlinger eller gråbyer.
jeg lurer på om ledelsen i OIM har informert sine medlemmer om at de er i krig?
og om de har gjort det så må de jo ta grep i denne stygge saken. stacking har de vel hørt om?
greit nok at jeg er en gammel LAW mann og ønsker at fiendene kan ta tilfart med sykkel og reise rett til ....., men dette er jo ikke krig. det minner jo mer om en kyllingfarm i slaktetiden.
jeg synes OIM bør få ut en finger eller to og gi gass rettning LAW.

-knallis
 
Reaksjonspoeng
1
http://no.twstats.com/no2/index.php...&pn=-1&type=lose&enemy=-1&enemyt=-1&min=&max=

Her ser dere hvem som virkelig mister byer fra OIM. I løpet av de siste 2-3 ukene har TheFox mistet rundt 80 byer. Latterlig dårlig om jeg skal få sagt det.

Har fulgt litt med på poengsummen til OIM i det siste. De gjør ikke annet enn å droppe i poeng.

Så det stemmer nok det ja Knallis, fortsetter det slik, ser det mørkt ut for OIM.

OIM kan ikke krige, bare sitte på ræva og preike.
 

DeletedUser

Guest
http://no.twstats.com/no2/index.php...&pn=-1&type=lose&enemy=-1&enemyt=-1&min=&max=

Her ser dere hvem som virkelig mister byer fra OIM. I løpet av de siste 2-3 ukene har TheFox mistet rundt 80 byer. Latterlig dårlig om jeg skal få sagt det.

Har fulgt litt med på poengsummen til OIM i det siste. De gjør ikke annet enn å droppe i poeng.

Så det stemmer nok det ja Knallis, fortsetter det slik, ser det mørkt ut for OIM.

The fox er ikke en dårlig spiller, men du vet.. det er pinhead som tar han.. PINHEAD!! han MÅ være den beste i LAW her :)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
hmmm. litt trist lesning dette. en som ikke blir imponert SELV om han mistet byen. og det til noen som oppererte i fylla....
nå mistet jeg noen byer i min tid og ble som regel bare sint, og veldig, veldig skuffet.
MEN om noen hadde tatt en by fra meg mitt under et nachtspiel, da hadde jeg blitt imponert.
men det er jo en meget fjern og utenkelig tanke for meg, selv om den hadde vært kostet gullende ren av ELITE i forkant. et fylletog SKAL aldri gå inn.

forrøvrig ser jeg at det er 58-8 til LAW for den siste uka.
med tanke på den siste opplysningen må jeg igjen spørre ledelsen i OIM om de virkelig HAR informert alle medlemmene sine om at de er i krig.
de bør i allefall prøve og poste det på nytt på forumet deres, siden krigsinnsatsen deres er laber bris til nå.
nå skal jeg ikke legge meg for mye oppi deres strategiske tankesett, men jeg tror det er på tide dere prøver på noe nytt og tenker litt på utsiden av "boksen".
mitt forslag er at dere angriper LAW. ja, jeg vet det kan virke som en radikal ide som går på tvers av det dere har gjort til nå. men det er ofte en slik total snuoperasjon som må til for at lykken skal snu.
husk: det enkle er ofte det beste.

-knallis
 
Topp