Om IB kan snu trenden glitter? Yeah :D

DeletedUser

Guest
1 IB 236.086.833 237.720.426 24299
2 BOL 214.849.639 235.578.052 24094

Dette skyldes sikkert at spillere blir kicket eller går grå... Men who cares? IB leder ONCE AGAIN! ^_^

Dette var stats sist du skrev:

1 IB 229.363.964 232.278.169 23732
2 BOL 209.655.746 232.776.382 23814

Altså jeg ser at BOL hadde flere byer og poeng totalt.. Men nå er det motsatt igjen! Og med 2.2 mill forskjell.

Og for å smøre litt ekstra mer så:

Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: BOL
Players:

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 50
Side 2: 17
Forskjell: 33

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 468,682
Side 2: 165,878
Forskjell: 302,804

chart



Altså IB har snudd trenden. Dere har også prøvd å trenge igjennom Teacher en god stund SAMMEN med RNG og han spiller fortsatt.

To av de største stammene sliter så mye med å ta en spiller!

Side 1:
Tribes:
Players: Teacher

Side 2:
Tribes: BOL RNG
Players:

Timeframe: Siste 3 månedene

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 21
Side 2: 99
Forskjell: 78

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 205,586
Side 2: 966,036
Forskjell: 760,450

chart


Litt leder dere ja, men herregud.. 78 byer??! Woah! Nesten rekord for dere jo!
 

DeletedUser

Guest
Terhals fikk også besøk av flere spillere i BOL. Han fikk mange adels og nukes mot seg. Tror han sa det var oppimot 7000 inc totalt.

Side 1:
Tribes:
Players: terhals
Side 2:
Tribes: BOL
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 4
Forskjell: 3

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 9,979
Side 2: 36,861
Forskjell: 26,882

chart


image.php


Go BOL!

Og som avslutning kan dere se på de flotte statistikkene igjen:

image.php
- Fine IB

image.php
- Humpete BOL...
 

DeletedUser

Guest
Ja da var vel trenden snudd, men hvor lang tid tar det før BOL tar igjen IB da? :)
What goes up, goes down-> Stemmer her og?

Venter spendt på hvordan dette utvikler seg :cool:

Stå på ..
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
wonderfull
jeg liker at statistikken du har for stammer av den størrelsen har en graf som går opp og ned innenfor 5 mill.
det utgjør sånn ca 2% av stammene eller noe det. Just wonderfull.
 

DeletedUser

Guest
Dette skyldes sikkert at spillere blir kicket eller går grå... Men who cares? IB leder ONCE AGAIN! ^_^

Du har jo skrevet grunnen til dette over ? Så dette har ingenting med at Ib har snudd noen trend, da er det isåfall mods som har snudd trenden for dere :)


MVH.bgm
 

DeletedUser

Guest
Du har jo skrevet grunnen til dette over ? Så dette har ingenting med at Ib har snudd noen trend, da er det isåfall mods som har snudd trenden for dere :)


MVH.bgm

Minner nok en gang om at jeg ikke vil se diskusjon rundt dette temaet her inne på propagandaforumet.
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hmm.. Du skrev oppenfor MD :
Altså IB har snudd trenden. Dere har også prøvd å trenge igjennom Teacher en god stund SAMMEN med RNG og han spiller fortsatt.
To av de største stammene sliter så mye med å ta en spiller!


Kan vel si det samme om Pitchoun kanskje ? Bare at det er litt værre ? :rolleyes:
Pitchoun har nå i flere mnd at 100-300 angrep vær dag fra både IB og HVIB og gjett hva ?! :O Han spiller forsatt og eier alle i ODD :D

Og det med terhals så sier det seg selv at han bør klare seg ganske bra .. (?) Han er den største spilleren på v1 og har vært det en stund nå. Han har jo sefølgelig mer en nok med støtte i sine egne byer og fra dere så er ikke rart han ikke mister mange byer.. ;)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hmm.. Du skrev oppenfor MD :
Altså IB har snudd trenden. Dere har også prøvd å trenge igjennom Teacher en god stund SAMMEN med RNG og han spiller fortsatt.
To av de største stammene sliter så mye med å ta en spiller!


Kan vel si det samme om Pitchoun kanskje ? Bare at det er litt værre ? :rolleyes:
Pitchoun har nå i flere mnd at 100-300 angrep vær dag fra både IB og HVIB og gjett hva ?! :O Han spiller forsatt og eier alle i ODD :D

Og det med terhals så sier det seg selv at han bør klare seg ganske bra .. (?) Han er den største spilleren på v1 og har vært det en stund nå. Han har jo sefølgelig mer en nok med støtte i sine egne byer og fra dere så er ikke rart han ikke mister mange byer.. ;)


he he... ODD teller vel lite når byene blir adlet.... så Lykke til med den strategien...

Side 1:
Tribes: HVIB IB
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Pitchoun

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 473
Side 2: 211
Forskjell: 262

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 4,451,662
Side 2: 1,909,149
Forskjell: 2,542,513

chart
 

DeletedUser

Guest
262 byer som blir adlet av den største familien på v1? :O
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Omg.. Sa jeg at det var en strategi ?

MD så ut til og skryte av at RNG og BOL ikke klarte og ta flere byer av den STØRSTE spilleren på hele TW og Teacher.
Det jeg sa/sier viser bare at RNG eller pitchoun er en utrolig god spiller/stamme:rolleyes:

En spiller som ligger rett i HVIB land med opp til 400 inc vær dag i flere mnd fra IB den STØRSTE stammen på v1 og understamme HVIB en av de største og da er fader meg ikke 400 byer mye.. Det er det jeg vil frem til at MD eller IB ikke bør skryte så mye av det lille Teacher og Therlas har fått mot seg i forhold til det IB og HVIB har kjørt på mot Pitchoun.
 

DeletedUser

Guest
Omg.. Sa jeg at det var en strategi ?

MD så ut til og skryte av at RNG og BOL ikke klarte og ta flere byer av den STØRSTE spilleren på hele TW og Teacher.
Det jeg sa/sier viser bare at RNG eller pitchoun er en utrolig god spiller/stamme:rolleyes:

En spiller som ligger rett i HVIB land med opp til 400 inc vær dag i flere mnd fra IB den STØRSTE stammen på v1 og understamme HVIB en av de største og da er fader meg ikke 400 byer mye.. Det er det jeg vil frem til at MD eller IB ikke bør skryte så mye av det lille Teacher og Therlas har fått mot seg i forhold til det IB og HVIB har kjørt på mot Pitchoun.

Lol? Selv om man er den største spilleren, må man ha visse kunnskaper for å kunne forsvare seg greit. Og når BOL angriper med nesten alt de har, og fremdeles tar så få byer, så er ikke det så veldig godt planlagt akkurat...

Teacher har en stor front som grenser til BOL og RNG, pluss at han har hatt inc i flere måneder. Syntes det er mer å skryte av enn at Pitch har hatt det i halvparten av tia. Pitch har også et veldig samlet cluster som gjør ting litt lettere med støtte og angrep.

Og ha opp til 400 inc hver dag er egentlig ikke så veldig mye.. Over tid er det slitsomt ja, men det kommer litt an på hvor god du er.

Men for å si det igjen.. IB har snudd "trenden" og skyter til værs! ;)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Man må være flink for og forsvare seg sånn som han gjorde ja , men han burde egentlig klart det ganske greit siden han sitter på toppen av verden og er med i den beste stammen. Det jeg mente :)

Pitch har hat angrep i flere mnd. Alt fra 100-1000 inc vær eneste dag i noen mnd er litt mer slitsomt i lengden vil jeg tro ja..
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Omg.. Sa jeg at det var en strategi ?

MD så ut til og skryte av at RNG og BOL ikke klarte og ta flere byer av den STØRSTE spilleren på hele TW og Teacher.
Det jeg sa/sier viser bare at RNG eller pitchoun er en utrolig god spiller/stamme:rolleyes:

En spiller som ligger rett i HVIB land med opp til 400 inc vær dag i flere mnd fra IB den STØRSTE stammen på v1 og understamme HVIB en av de største og da er fader meg ikke 400 byer mye.. Det er det jeg vil frem til at MD eller IB ikke bør skryte så mye av det lille Teacher og Therlas har fått mot seg i forhold til det IB og HVIB har kjørt på mot Pitchoun.


Skjønner du vet lite om hva som foregår, Teacher har nok hatt ett større trykk på seg i like lang tid som det Pitch har og det har vært mange flere spillere som trykker på Teacher enn det Pitch får, med en skikkelig stamme i ryggen klarer man alt, at du skryter av RNG som stamme her forbauser meg, studerer man kartet ser man lett at Pitch sin konto lett kunne vært støttet opp av RNG, men når han nesten må klare seg selv så ser du hvordan det går....
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg vet nok det meste som foregår jo :rolleyes:
Pitch har hatt en del mot seg som er dobbelt så store som han og i lik størrelse , men som sagt når han ikke får mye støtte av stammen er det jo sånn det går ja.. ;)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg vet nok det meste som foregår jo :rolleyes:
Pitch har hatt en del mot seg som er dobbelt så store som han og i lik størrelse , men som sagt når han ikke får mye støtte av stammen er det jo sånn det går ja.. ;)

Nei, det gjør du tydeligvis ikke. :) Du vet lite om hvordan ståa har vært på verken Teacher eller Terhals. :)
Størrelsen på spillerne som angriper har lite å si om de er gode og aktive (med andre ord så kan en liten spiller gjøre det bedre enn han største som angriper - alt er avhengig av aktivitet/ork). Greit nok at en større spiller kanskje har litt mer å rutte med (nukes osv), men størrelsen på spillerne du har i mot deg er ikke det som avgjør om du har det jævligere enn andre. Noen klarer å ha flere tusen angrep mot seg i flere mnd og klarer seg bra til tross, andre ikke.
 
Sist redigert:

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha , sier seg selv at du må være god for og sitte på 1 plassen av verden..:cool: Vis du ikke er god og sitter på toppen er du som regel en poenghore og ta blir du ikke sittende så lenge der..:rolleyes:

Sier ikke at Teacher eller Terhals ikke klarte seg bra , men sefølgelig har nok en del av det med stammen også. Fungerer stammen bra og bidrar med støtte når det trengs selvom det er sommer så hjelper det mye vil jeg tro. (?):D
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hehe, hvorfor tar alle fiendene de dårlige rapportene??? Tenker du ikke på om han skulle kvitte seg med troppene??? o_O
 
Topp