Om IB kan snu trenden glitter? Yeah :D

DeletedUser

Guest
Fint at det er gjettekonk på hvem som er hvem, men det kan takes andre steder enn innpå slike fora :)
Takk.
 

DeletedUser

Guest
Haha.. Den var god phenix. (Sånn dønn seriøst:))

RNG:
image.php


BOL:
image.php

og antall medlemmer:
image.php



Og så har du IB:
image.php

+
HVIB: <3
image.php


Synes vi har en trend her jeg altså! Og for de som ikke ser den: De allierte er ankommet Normandy, og aksemaktene taper styrke i Afrika og også på østfronten. Well, well, well!

Kva er grunnen til at ikkje Glitter har kome med ein strikeback?
Eg veit ikkje... Kanskje sumarferie?
 

DeletedUser

Guest
Må være forsiktig med å bruke slike sammenligninger....


IB og HVIB stiger i hvert fall. Altså vi synker ikke i poeng. Ikke med det første i hvert fall :D
Skal mye til for å "ta" oss!

Føles alltid litt rart å si det, ettersom jeg en gang var i BOL.. Samme greia da jeg snakket om at vi skulle ta Core.. Merkelige bånd det der..
Men anywho.... Vi sniker oss oppover.. Dere åler dere oppover og opplever mye motbakke enkelte ganger.

Blir spennende å se hvem som adler mest grått framover! Ser jo ut til at BOL og RNG har fått skikkelig dreisen på det!
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Lol, Magic dude vi har ikke skillz vi må jo bare herme etter dere da ;) Serlig lite skillz på Grå by fronten i RNG så vi måtte nesten studere dere i snart 1 år for og skjønne hvordan denne fantastiske grå by adlingen foregikk og endelig hadde vi et gjennombrudd forige mnd så nå er det full fart framover ...
Så Grå byer på v1 går en grufull om ikke mer brukbar tid i møte ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Lol, Magic dude vi har ikke skillz vi må jo bare herme etter dere da ;) Serlig lite skillz på Grå by fronten i RNG så vi måtte nesten studere dere i snart 1 år for og skjønne hvordan denne fantastiske grå by adlingen foregikk og endelig hadde vi et gjennombrudd forige mnd så nå er det full fart framover ...
Så Grå byer på v1 går en grufull om ikke mer brukbar tid i møte ;)

Jaja, mangel på IQ. Nåvell - velkommen etter som det heter (eh?). På min front (dvs Magic sin også) så har vi ikke gråbyhoret inn i RNG sitt cluster, etter det jeg vet. Etter en lang og hard krig mot gråbyene, har vi funnet ut at det går og bruke angrepsteknikken på andre byer, deriblandt RNG. Det som også har blitt spekulært i er at i enkelte RNG byer så er det ikke tropper, noe som barbar byer har! Dette gjør adlingen av dem mye enklere, derfor begynner vi og forholde oss til det. Så øker vi tempoet må dere jammen mumse mye grått.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Der har du det kenn nå har selv du forståt det.. Da kan vi endelig prise oss lykkelig over at alle vet at vi er mindre intligent siden vi er på feil side i krigen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg prøver å ikke adle gråbyer om det ikke er nødvendig. Har masse adels atm. Kunne brukt de på å vokse eller adle inni RNG sin mage, men er mer rettferdig og hamrer løs på fronten. Syntes også det er sååå mye mer moro! Mange gule og grønne rapporter. Noen få stackede byer, men det kreves rundt 10 nukes for å ta de, så er alle byene jeg skal ta tomme :D

Njal, kenn og myself har ikke store problemer med å ta en spiller når vi først begynner ;)
Seff tar det tid, men nå er det sommer... Så vi starter med å nuke og adle etterpå.

IB er en stor stamme med mange små velfungerende grupper innad som gjør underverker hver dag. Og vi NUKER fienden. Ikke faker dem ned.. Som RNG nylig gjorde mot meg. Måtte skuffe med å ignorere 1000 inc og det føltes herlig :)
Er nok noen i RNG som ikke liker mye inc.. Spess ikke når over halvparten er nukes!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
IB pwnz! Ferdig med det.

Men, statsene gir lett feil intrykk, når man plutselig ser til høyre så er det alikavel ikke så mye, selv om man vet det, så forsterker det utrykket...
 
Topp