Oppdater meg :)

DeletedUser

Guest
Neida. Var ikke hat som i personlig hat mellom personer, men gammelt hat mellom stammer. Og med hat mener jeg fiendeskap, og om det kunne misforstås ber jeg ydmykt om tilgivelse for min manglende poengtering :p

Hehe, men dette er vel sunt? Vi spiller et krigsspill. Og er avhengige av motsetninger.

Tor-Erling Staff har kontroversielle meninger i vårt samfunn. Det er positivt, for da vil samfunnet reflektere over det som kanskje de mener vil være det riktige. Altså man trenger ytterpunkter i tilværelsen, slik at vi kan tenke på hva som blir riktig/viktig for oss.

glitter er et ytterpunkt i verden to fra min side, og glitter vil kanskje si at jeg er et ytterpunkt fra hennes side. De sterke meninger mange kanskje mener glitter (og jeg) måtte ha, er nødvendige for at andre skal tenke på hva de synes er rett i de forskjellige sakene.

Dette ble noe klumsete skrevet, men det jeg mener er at verden 2 ville bli kjedelig om vi bare kriget mot hverandre som venner. Det er bra med litt sunn konkurranse, sunne diskusjoner osv.
 

DeletedUser

Guest
Greit spirry vippis;-)

Det er ikke hat fra min side. Normal konkurranseinstinkt. Og hvis noen føler hat grunnet dette spillet, så begynner man å miste konseptet.

Shanks. Jeg trodde vi var blitt enige for mange tråder siden at vi skulle kutte ut å harselere med nickene til folk. Jeg har etter dette respektert blandt annet ditt ønske om dette, så da synes jeg du også bør holde deg for god til dette.
 

DeletedUser

Guest
Shanks. Jeg trodde vi var blitt enige for mange tråder siden at vi skulle kutte ut å harselere med nickene til folk. Jeg har etter dette respektert blandt annet ditt ønske om dette, så da synes jeg du også bør holde deg for god til dette.

Kan ikke huske å undertegnet av slik avtale med deg. Dessuten gjør jeg ikke narr av ham der. Derimot begynner arteria temporalis å pirre når du forsøker å antyde at jeg harselerer.

Har du noe å si til meg, får du ta det per PM. Du har selv en lang historie med harselering, så først og fremst må du gå i deg selv.
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke huske å undertegnet av slik avtale med deg. Dessuten gjør jeg ikke narr av ham der. Derimot begynner arteria temporalis å pirre når du forsøker å antyde at jeg harselerer.

Har du noe å si til meg, får du ta det per PM. Du har selv en lang historie med harselering, så først og fremst må du gå i deg selv.

Nei du tok bare til ordet for at vi ikke skulle oppføre oss dårlig, men jeg aner jo at du angrer på dette.
Du er å blir den samme som du altid har vært, så tiden med harselering, trakkasering og fornærmende drittkasting fra din side blir sikkert bare å fortsette.
Tørr jeg minne deg på at det er du som fikk en forum utestengelse for en tid tilbake for dårlig oppførsel på forum, ikke jeg.
Vet ikke hva du legger i ordene "Hvit propaganda" men det er tydelig at vi har en veldig forskjellig oppfatning på hva "hvit" symoliserer.
 

DeletedUser

Guest
Sir pio, har du lite å holde på med om dagen? Snakk om å blåse opp en liten fillesak, haha.

Føler meg ganske sikker på at Spiralis har nok selvironi til å ta den spøken der.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Nei du tok bare til ordet for at vi ikke skulle oppføre oss dårlig, men jeg aner jo at du angrer på dette.
Du er å blir den samme som du altid har vært, så tiden med harselering, trakkasering og fornærmende drittkasting fra din side blir sikkert bare å fortsette.
Tørr jeg minne deg på at det er du som fikk en forum utestengelse for en tid tilbake for dårlig oppførsel på forum, ikke jeg.
Vet ikke hva du legger i ordene "Hvit propaganda" men det er tydelig at vi har en veldig forskjellig oppfatning på hva "hvit" symoliserer.

Jeg har fått infractions ja. Men ingen har de har gått på de svært injurerende påstandene du her ramser opp.

Jeg tror ikke du helt skjønner hva du bygger opp til nå. Det jeg sier om Elite og det jeg kaller hvit propaganda kan du kritisere så mye du vil. Men å direkte anklage meg for dette er direkte lavmål, og hvis du engang til hinter til slike ting om meg, så kommer jeg til å ta i et tak.
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke hva du legger i ordene "Hvit propaganda" men det er tydelig at vi har en veldig forskjellig oppfatning på hva "hvit" symoliserer.

Hahaha xD

Nei, forklar meg hva du mener fargen hvit symoliserer eller hva du mener :) Jeg vil gjerne høre det :p

EDIT: Sorry Luxury
 

DeletedUser

Guest
Hahaha xD

Nei, forklar meg hva du mener fargen hvit symoliserer eller hva du mener :) Jeg vil gjerne høre det :p

EDIT: Sorry Luxury

Haha, det er vel jeg som må svare på denne siden det er jeg som hyppigst bruker ordet hvit foran propaganda.

Hvit propaganda blir å si sannheten til sammenligning med grå propaganda som blir å forandre sannheten på en måte slik at du oppnår ditt mål.
 

DeletedUser

Guest
Haha, det er vel jeg som må svare på denne siden det er jeg som hyppigst bruker ordet hvit foran propaganda.

Hvit propaganda blir å si sannheten til sammenligning med grå propaganda som blir å forandre sannheten på en måte slik at du oppnår ditt mål.

Og jeg som ville høre pio`s tolkning :(

Hvit(no offence pio) Propaganda = Sannheten
Grå propaganda = Delvis sannhet
Svart(no offence pio) propaganda = Løgn da? :p
 

DeletedUser

Guest
Det nyaste innen v2:

Elite har 83 medlemmar på si side, og AriCa har 465. AriCa "bankar" Elite fordi dei "eigar" sånn og er så "gode".

Forresten så kjem AriCa "aldri" til å bryte ein allianse, så om Elite blir tilintetgjort ender v2 opp som v4.
 

DeletedUser

Guest
Det nyaste innen v2:

Elite har 83 medlemmar på si side, og AriCa har 465. AriCa "bankar" Elite fordi dei "eigar" sånn og er så "gode".

Forresten så kjem AriCa "aldri" til å bryte ein allianse, så om Elite blir tilintetgjort ender v2 opp som v4.

Haha, for en refleksjon!

AriCa har bare 60 medlemmer. AriCa skryter ikke på forumet over statistikken sin mot Elite annet enn å poste den i en tråd som Trym (et tidligere Elitemedlem) har laget.

Ser dere ironien?? Haha. Elite laget den tråden opptrent når de kom med krigserklæringen sin... Så de regnet vel med at de skulle gjøre kort prosess av oss tidlig. De uttalte jo selv i den tiden at vi ikke var en trussel.

Tenk over dette før du poster på nytt, så vil det kanskje gå opp for deg at det er Elite som skryter når de gjør det bra, og det er Elite som syter når ting går i mot dem.

Elite begynner å bli en parodi.
 

DeletedUser

Guest
Trym var ikkje i Elite i den tida, og om eg ikkje tar heilt feil er han ikkje der no heller. AriCa har 60 medlemmar, og har alliert seg med 400 til. Kul krigføring. Du har ikkje vurdert å bli med i DOGZ på v3 eller Outlaw på v4? Dei har omtrent same spelestil, du vil like deg der.
 

DeletedUser

Guest
Spiralis er en sart liten sak!

WTF.... kryp tilbake under steinen din du :p Sart ja, men liten godtar jeg ikke :D

Men jeg fikk i allefall mine 15 sekunder i rampelyset.

Så litt topicprat:
At shanks kun farer med sannhet har jeg min egen mening om. At han treffer noen ganger i sin karakteristikk stemmer forsåvidt, men at han er oraklet som fører sannheten tror jeg vi kan avkrefte her og nå. Han er en energisk offentlig person på arica siden som kommer med påstander basert på et noe farget syn på hvordan han helst ser at ting utvikler seg. Når man nå leser v2 oppfatning av Elite må man også tilføye at han har lykkes godt med sin propaganda, men han har egentlig ikke hatt noe stor motstand heller da vi (desverre) ikke tok han seriøst nok da han startet sitt korstog mot Elite her på forumet.

Så over til vårt ståsted i denne striden. Jeg liker å se for meg at jeg kan klare å uttale meg uten å nødvendigvis måtte hisse meg opp over at andre har forskjellig ståsted enn meg. At Elite skulle gjort alt det Shanks påstår at vi har gjort, og ennå ligger på 1.plass er nesten ikke mulig. For om vi ser på regelverk som har vært tidligere og delvis også nå skulle gjelde, ville Elite blitt hardt straffet av mods/admins. Så kommer vel den vanlige argumentet på denne påstanden, at Elite også har styrt admins og derfor hadde all makt her på TW. Jeg nekter å tro at Elite har hatt så stor makt, fordi da ville navnet på stammen vært skremmende treffende spør du meg.

Oppsummering:
Er Elite feilfri som stamme. Svaret er nei... Ingen stamme er det. Ikke engang Arica som framstår som de mest uskyldsrene englene vi har på v2 ( i allefall i følge seg selv :p ) De er nå kommet for å redde hele verdene så snart de har fått ryddet djevlene av brettet. Jeg vil i min oppsummering si det så diplomatisk som jeg kan. Som jeg nevnte har Elite sine svin på skogen, men det vet vi alle at også Arica har. Har Elite satt seg i den situasjonen de er i nå selv...? Kanskje, men de er også der fordi Arica har lykkes med sin propaganda. Men det som ikke er noen tvil, er at om Elite kommer seirende ut av dette, må de også kunne kalles vinnere av V2 nesten uansett hva som skjer senere.

Spiro
 

DeletedUser

Guest
Trym var ikkje i Elite i den tida, og om eg ikkje tar heilt feil er han ikkje der no heller. AriCa har 60 medlemmar, og har alliert seg med 400 til. Kul krigføring. Du har ikkje vurdert å bli med i DOGZ på v3 eller Outlaw på v4? Dei har omtrent same spelestil, du vil like deg der.
Så vidt jeg vet er han faktisk det, men er ikke 100 % sikker.

465 mot Elite? I teorien, ja, men ikke i praksis. Hvor mange av disse spillerne er det egentlig som hyppig tar byer av Elite? Kan også fjerne 65, som er cirka det antallet av spioner i disse stammene... ;)
 

DeletedUser

Guest
Gard... Slutt nå å lek minishanks. Det kler deg svært dårlig. Nå har vi lenge nok lekt med disse spionkommentarene. De begynner å bli gamle nå
 

DeletedUser

Guest
:eek:

Verste er at det faktisk ikke er langt fra sannheten. Er ikke bare Elite som bruker spioner, for å si det sånn.. 465 mot Elite. Hvor mange forskjellige spillere er det som har adlet mer enn en by fra Elite den siste måneden? En del fra -Rome- og AriCa, og noen fra de andre stammene. Der går for det meste i de samme stammene.

Det med spioner er litt morsomt, i og med at de faktisk blir brukt. Ikke alltid like lett å finne noe interessant da, noe vi så i propaganda-forsøket her om dagen.
 

DeletedUser

Guest
Poenget mitt var likevel at det overhodet ikke holder med de kommentarene du kommer med når det nesten er vedtatt at Elite/RoEm ikke har noen allierte ellers.

Man skal være utrolig naiv hvis man trodde at ingen stammer hadde personer de fikk info fra, men derfra til at Elite/RoEm har 65 stk er vel litt i overkant
 

DeletedUser

Guest
RoEm er da allierte med BIRKI, som faktisk er den fjerde største stammen på V2. Litt i overkant kanskje, men likevel. 465 er et fint tall. Hadde vært morsomt om alle de var aktivt med i krigen mot Elite.
 
Topp