Oppdater meg :)

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Heisann folkens, lenge siden sist...

Jeg har ikke fulgt med, og siden jeg er lat så orker jeg ikke lese alle de 1000 postene som er postet siden jeg forlot verden2.

Kan noen med litt tyngde fortelle meg?

-Wemonster
Ex-Leder Domini
 

DeletedUser

Guest
Du får lese deg opp som alle andre.

Men det er same old story hvor AriCa og Elite krangler så bustene fyker:p Det eneste vi er enige om, er nettopp at vi aldri kommer til å bli enige.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Du får lese deg opp som alle andre.

Men det er same old story hvor AriCa og Elite krangler så bustene fyker:p Det eneste vi er enige om, er nettopp at vi aldri kommer til å bli enige.

Tja, det, og det at de samme argumentene går om og om igjen, med gjentatte mislykkede propagandaforsøk fra begge parter.

Egentlig ville vel det mest fornuftige være å... holde munn?
Men det er vel selvfølgelig et ukjent begrep for de fleste aktive forumsbrukere. ;)
 

Babebin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du får lese deg opp som alle andre.

Men det er same old story hvor AriCa og Elite krangler så bustene fyker:p Det eneste vi er enige om, er nettopp at vi aldri kommer til å bli enige.

Fryktelig morsomt også :)

Uten den kranglinga haddet det ikke blitt like gøy tror jeg :) elle hu?
 

DeletedUser

Guest
Tja, det, og det at de samme argumentene går om og om igjen, med gjentatte mislykkede propagandaforsøk fra begge parter.

Egentlig ville vel det mest fornuftige være å... holde munn?
Men det er vel selvfølgelig et ukjent begrep for de fleste aktive forumsbrukere. ;)

Si ikke mislykket. Du har jo allerede valgt side i denne verdenen. Men det er fremdeles mange som ikke har gjort dette valget enda. Jeg er sikker på at de av dem som leser forumet, har gjort seg opp en eller annen mening om stammene Elite og AriCa.

Elite er i krig med mange stammer. Jeg har oppfordret mange stammer til å gå mot Elite siden de leder serveren. Sier ikke at jeg er årsaken, men propagandaen har iallefall ikke ødelagt for dem som angriper Elite.

På den andre siden så kommer Jazcan med sin propaganda.



Dessuten er dette et forum. Leserne kan bli lei alt snakk om Elite og Alliansen Det blir jeg også fra tid til annen. Men hva hadde forumet vært uten at to store sider strides?

Svaret på det er kanskje like kjedelig som v4? Alliansen i v4 bestående av topprank-stammer går sammen mot en liten. I v2 har allefall stammer mot til å spille på lederstammen. Du kan si hva du vil, men fra ditt ståsted som Elitist, så vil du selvfølgelig kalle dette feigt etc. Men sannheten er at makten i verden 2 er i ferd med å bytte eier. Om ikke annet så er det bra for videre utvikling av server 2.

Dette liker ikke Elite, og det forstår jeg godt. Det å miste makten er et nederlag. Men det passer meg som aktiv bruker av dette forumet at Elite oppfører akkurat slik som jeg gang på gang, på gang, på gang har hevdet.

Så spør dere etter beviser på mine påstander? Elite er beviset mitt - det dere gjør, hvordan dere gjør det, og hvorfor dere gjør det.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ooohh, nice propaganda. Med en særs ikke tilfeldig utheving av "alliansen" og mange snasne virkemidler.

Do your thang Jaz.

(nå får jeg kjeft for å åpne kjeften min på offentlig forum igjen. Meh)
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Propagandaen er mislykket og lame til tider, men det er flere som følger trenden og går imot Elite, for slik det ser ut nå, vil Elite tape.

Kan vel også si at det er bra jobba Shanks, det er visst alltid plass til propaganda overalt :)
 

DeletedUser

Guest
Propagandaen er mislykket og lame til tider, men det er flere som følger trenden og går imot Elite, for slik det ser ut nå, vil Elite tape.

Kan vel også si at det er bra jobba Shanks, det er visst alltid plass til propaganda overalt :)

andersmann, jeg vet at du ikke har noe særlig til overs for meg. Men hvis vi sammen ser på overskriften til denne verdenen så kan vi begge lese følgende:

V2 Politikk og PROPAGANDA.
 

DeletedUser

Guest
shanks, selv om det er politikk og propaganda kan vel en få lov til å oppdatere seg uten at du skal begynne med din propganda og Elite-hatende oppførsel.
La nå wemonster få oppdatert seg.
 

DeletedUser

Guest
Rome eier for tiden, men det så jeg du allerede har fått med deg.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
andersmann, jeg vet at du ikke har noe særlig til overs for meg. Men hvis vi sammen ser på overskriften til denne verdenen så kan vi begge lese følgende:

V2 Politikk og PROPAGANDA.

Selv om det er politikk og "propaganda" som du sier, så betyr ikke det at du skal komme med propaganda som er heeelt urellevant til tråden.
 

DeletedUser

Guest
Selv om det er politikk og "propaganda" som du sier, så betyr ikke det at du skal komme med propaganda som er heeelt urellevant til tråden.

Hvis du legger bort all skepsis til meg så kanskje du legger merke til det første innlegget jeg skrev i denne tråden. For da vil du også oppdage at det er mitt andre innlegg som du svarer til, og der svarer jeg bare Torquemada.

Ikke bare holder jeg meg innenfor topicet til forumet, og men også tråden.

Og når det er sagt, så kan trådstarter alltids lese gjennom forumet selv.
 

DeletedUser

Guest
der er jeg enig :D istedenfor at alle skal lese gjennom tråden hans kan vel han lese gjennom våres:D?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Shanks;

Jeg vil ikke kalle det feigt, langt i fra. Det er ganske så smart... ;)
Men vi ligger i undertall, og det kan derfor ikke forventes annet enn at vi blir overkjørt, eller? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Shanks;

Jeg vil ikke kalle det feigt, langt i fra. Det er ganske så smart... ;)
Men vi ligger i undertall, og det kan derfor ikke forventes annet enn at vi blir overkjørt, eller? :rolleyes:

At Elites side er i "undertall" er et resultat av to ting; krigføring ingame og propaganda.

Når krigen startet var Elite ultimate top dogs. Ting snur, men det betyr ikke at dere kan smykke dere med tittelen "underdogs" av den grunn.
 

DeletedUser

Guest
hold dere nå for pokker til en tråd der diskusjonen om underdogs og topdogs diskuteres.

Og det mener jeg til både Torq og Shanks. Det blir utmattende å skulle lese om de samme kranglene i alle trådene.

Finn nå i det minste noe nytt å krangle om :p

OT:
Long time no see Wem... som du sikkert har observert er gammelt hat like aktuelt ^^
 

DeletedUser

Guest
Greit spirry vippis;-)

Det er ikke hat fra min side. Normal konkurranseinstinkt. Og hvis noen føler hat grunnet dette spillet, så begynner man å miste konseptet.
 

DeletedUser

Guest
Neida. Var ikke hat som i personlig hat mellom personer, men gammelt hat mellom stammer. Og med hat mener jeg fiendeskap, og om det kunne misforstås ber jeg ydmykt om tilgivelse for min manglende poengtering :p
 
Topp