Ops, I did it for us! <3

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Bevisene som ble lagt frem er avtalen om at Arica skulle ta inn noen fra gamle Olico og resten skulle ut. Det er eneste vi trengte å legge frem.

Dere hadde allerede ignorert en avtale om adling i K64 lenge før dette.

GardUnited skrev:
Se der ja. Aricas skjulte agenda for å ha en grunn til å erklære krig senere. Arica selv sier jo at de har visst om dette lenge, så da sier det vel seg egentlig selv. Men, men, så mye styr for ingenting a gitt. Må føles litt bittert, tenker jeg.

Hvorfor ikke vente til et tidspunkt som passet oss? Sunn fornuft. Hvorfor ikke vente til over sommern, hvor aktiviteten vanligvis tar seg opp for alle sider?

Faktum er at dere for lenge siden dolket oss i ryggen, ved aktivt å hjelpe våre fiender. Fiender vi trodde var felles fiender, for å være ærlig. At dere fortsetter å benekte det er egentlig ganske underholdene. Dere fortsetter å prøve å slenge masse dritt mot oss, men ignorerer alt som går dere mot. Fortsetter det sånn går det fra komedie til tragedie :p

Mosa skrev:
Jeg skjønner nå at Arica lider av et eller annet og aksepterer at vi ikke ønsket å gå i krig med dem, og gjør nå alt for å sverte oss fordi Granpa og Runinter tok en avgjørelse om å legge ned -Rome- (se eget innlegg fra Runinter) og vi andre følger etter med å slette kontoer.

Jeg tror dette innlegget mitt svarer greit på det der.

Det angående HaavardUnited vet jeg ingenting om, annet enn at dere en gang ville ha hjelp av oss til å støtte han opp da han vurderte å bytte side i krigen før Elites fall.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Dere hadde allerede ignorert en avtale om adling i K64 lenge før dette.

Nå har du ikke fulgt med i timen, dette skjedde leeeenge før dette.



Hvorfor ikke vente til et tidspunkt som passet oss? Sunn fornuft. Hvorfor ikke vente til over sommern, hvor aktiviteten vanligvis tar seg opp for alle sider?

Faktum er at dere for lenge siden dolket oss i ryggen, ved aktivt å hjelpe våre fiender. Fiender vi trodde var felles fiender, for å være ærlig. At dere fortsetter å benekte det er egentlig ganske underholdene. Dere fortsetter å prøve å slenge masse dritt mot oss, men ignorerer alt som går dere mot. Fortsetter det sånn går det fra komedie til tragedie :p

Nok en gang så sier dere at dere ville krige med rome og hadde det under planlegging, og komme med helt grunnløse beskyldninger og en masse svada.



Jeg tror dette innlegget mitt svarer greit på det der.

Det angående HaavardUnited vet jeg ingenting om, annet enn at dere en gang ville ha hjelp av oss til å støtte han opp da han vurderte å bytte side i krigen før Elites fall.

Nok en gang, du har ikke fulgt med i timen når ting har skjedd

Alt det som skjer viser at dere er fullstendig panisk og skal ha rett for enhver pris. Selv når vi kommer med bevis, så er det vi som er skyld i alt. Og vi har sagt dere er vinnere av V2, men nekter å gi dere.

Også kommer gullegget som skal gi dere den største troverdigheten, Solmåne har fått de mest troverdige dualspillerne på kontoen, og da skal i allefall alle tro på dere.

Dere ser på dere selv som vinnere av v2, alle andre ser på dere som de mest patetiske stammen som har vært.
 
Sist redigert:

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Egentlig, så var bruddet i K64 lenge før spillere fra OliCo flyttet over til oss og AriCa2 oppsto. Tidlig i april, faktisk. Bummer, eh?

Hvis du med planlegging mener "ikke ville erklære dere krig når dere har dolket oss i ryggen", så antar jeg det ordet kan benyttes.

Solmånes dual er ei jeg har kjent lenge, og som aldri har bedratt meg. I motsetning til deg :)

Angående HaavardUnited har jeg ikke sett noe på forumet, og jeg lurer på hvorfor det aldri ble tatt opp på det delte lederforumet.

Du svarer heller ikke på mye av det jeg sier. Morsomt :)
 

DeletedUser

Guest
Dere ser på dere selv som vinnere av v2, alle andre ser på dere som de mest patetiske stammen som har vært.

Jeg har vært i både Arica og -Rome-. Og det jeg ser her er en stamme som ikke vil forsvare seg, og den stammen er -Rome-.
 

DeletedUser

Guest

I høst fikk jeg kontoen Solmåne, og har egentlig lenge lurt på om jeg fikk den kun for å sitte kontovakt på andre ELITE medlemmer. Det kan jo stemme ganske godt da han jeg fikk den av fremdeles er på ”ferie”, og han forsvant en gang i desember. Det gikk omtrent 1-2 måneder før jeg fikk tak i gutten, og dette gjorde at jeg følte meg veldig brukt. Opp til flere spillere i ELITE satt meg til stadighet opp som kontovakt, gjerne på eierløse kontoer også. På grunn av denne behandlingen av meg som person, så ble min tillit til dem som spiller ødelagt.

Vet ikke helt hvor du vil med den kommentaren Kitty, men du er vel såpass langt ute på jordet som du kan komme. Å kritisere personen som tar inn deg på en konto som var ganske herjet når du overtok er en ting, men derfra til å kollektivt slakte en hel stamme er godt gjort. Men det er dine ord og du skal få stå for de.

Virkelig synd vi ødela opplevelsen såpass mye for deg. I grunnen rart du ville ha kontakt med noen av oss i det hele tatt etter Elites oppløsning, og kanskje enda rarere at du ikke sa fra deg kontoen tidlig om alt var så fælt...​
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Skal si dere er oppgående og har gjort hjemmeleksa deres. 4 måneders research og planlegging før dere slipper en slik bombe. :eek:

Uansett, hvorfor vente så lenge på å slenge dette ut på bordet, skjønner det må ta litt tid å skrive så mange fine ord, men ærlig talt.:confused:

Har det noe med at nå som –rome- er borte dere tørr å blottlegge slikt materiell? Det kan jo hende at utfallet hadde blitt noe annet dersom dette hadde kommet i dagslys før mange romere hadde kastet inn håndkleet av enten kjedsomhet eller av frykt overfor å møte pusekattene på slagmarka. ;)

Men dere synes det kanskje var best å vente til etter at -rome- pakket sammen for så å godte seg over feigheten til –rome- og tar det som en velfortjent seier? :rolleyes:

Vel gratulerer dere vant krigen, og dere trengte ikke å krige engang. :p
 

DeletedUser

Guest
Faktum er at dere for lenge siden dolket oss i ryggen, ved aktivt å hjelpe våre fiender. Fiender vi trodde var felles fiender, for å være ærlig. At dere fortsetter å benekte det er egentlig ganske underholdene. Dere fortsetter å prøve å slenge masse dritt mot oss, men ignorerer alt som går dere mot. Fortsetter det sånn går det fra komedie til tragedie :p
Pussig nok er det akkurat sånn jeg tenker om innleggene deres. :confused:

Det angående HaavardUnited vet jeg ingenting om, annet enn at dere en gang ville ha hjelp av oss til å støtte han opp da han vurderte å bytte side i krigen før Elites fall.
Ah, det er noe annet. Dette var den gamle eieren som var Rome sin spion i BIRKI i en del måneder.

Tja, KV'ene i 2Death ja. Deres fiender? Neppe, det har blitt bevist i etterkant. For min egen del så har jeg bare sitti litt nå for ikke så alt for lenge siden. Etter både å ha sett dette rundt Haavardunited og den massive oppadlingen av rimmen vår. Hadde for lengst forstått Aricas intensjoner da, så for min del eier jeg ikke dårlig samvittighet for dette. Nå snakker jeg bare for meg selv her.

At dere i det hele tatt sitter så lenge på gjerdet og venter for å kunne "avsløre" dette for å være så vanvittig uskyldige når de erklærer krig, det skjønner jeg ikke. Tror heller ikke at folk har så vanvittig mye sympati for dere. Skal også hilse fra Wynja og si at dere heller burde takke henne for å sitte Grøtarn. I løpet av flere måneders KV gikk alle utenom to tog igjennom, og de to som ble snipet var så dårlige at de ikke fortjente noen bedre skjebne. :p

Til slutt vil jeg si jeg er enig med cleo. Hvis dette her virkelig var så feil, så hvorfor i all verden drøyer dere det så vanvittig lenge med det? Hehe, jaja. Grått er flott :)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Tja, KV'ene i 2Death ja. Deres fiender? Neppe, det har blitt bevist i etterkant. For min egen del så har jeg bare sitti litt nå for ikke så alt for lenge siden. Etter både å ha sett dette rundt Haavardunited og den massive oppadlingen av rimmen vår. Hadde for lengst forstått Aricas intensjoner da, så for min del eier jeg ikke dårlig samvittighet for dette. Nå snakker jeg bare for meg selv her.

At dere i det hele tatt sitter så lenge på gjerdet og venter for å kunne "avsløre" dette for å være så vanvittig uskyldige når de erklærer krig, det skjønner jeg ikke. Tror heller ikke at folk har så vanvittig mye sympati for dere. Skal også hilse fra Wynja og si at dere heller burde takke henne for å sitte Grøtarn. I løpet av flere måneders KV gikk alle utenom to tog igjennom, og de to som ble snipet var så dårlige at de ikke fortjente noen bedre skjebne. :p

Til slutt vil jeg si jeg er enig med cleo. Hvis dette her virkelig var så feil, så hvorfor i all verden drøyer dere det så vanvittig lenge med det? Hehe, jaja. Grått er flott :)

Så mye action Haavard kontoen får da. Fortsatt har jeg ikke peiling på hva det var om, men meh.

"Massiv oppadling"? Virkelig? Vi har allerede sagt at det ikke var meningen å adle mye der ( som det ikke var så mye av i utgangspunktet ), og at det er noe vi faktisk stoppet før dere avsluttet alliansen med AriCa2 Morsomt at dere begrunner avslutninga av alliansen med AriCa2 med K52/K42 opplegget, siden vi nylig fikk en avtale om adlingsstopp der. Huh, rare greier.

Noe jeg savner er at dere innrømmer litt feil angående for eksempel K64. Eller kanskje at du beklager at du ( bevisst? Ubevisst? ) misbrukte et sitat fra et av våre medlemmer ang. K52/K42.

Deres fortsettende klaging på at vi hadde masse skumle planer om å gå til krig mot dere... Hvem stacket opp fronten sin? ( Annet enn Ebbern, selvfølgelig ) Ikke vi. Hvem satt KV for spillere vi kriget mot i 2death i mai? -Rome- spillere. Igjen, jeg tror dere er paranoide. Seriøst.

Fire måneder er nok en aldri så liten overdrivelse. Selv om det har vært en stund. Som har blitt sagt flere ganger tidligere, ønsket vi ingen krig i sommerferien. Inaktivitet på alle sider i en krig? Ikke gøy. Jeg regner med at dere kanskje mener det samme.

Har alle i Rome like ren samvittighet? Sitter å leser en mail fra mai her hvor Ebbern sier han har fikset innkommende for de neste to timene for Wihi, mens AriCa angrep han.

Hils Anita, gi henne en klem fra meg.
 

DeletedUser

Guest
Misbrukte jeg et sitat? Før jeg gidder å svare på mer av det du sier, så ser jeg gjerne at du forklarer den kommentaren der litt. Du får be han videresende deg meldinga da vettu, om han fremdeles har den. Så skjønner du at det jeg sier faktisk stemmer. :)
 
Sist redigert av en moderator:

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Misbrukte jeg et sitat? Før jeg gidder å svare på mer av det du sier, så ser jeg gjerne at du forklarer den kommentaren der litt. Du får be han videresende deg meldinga da vettu, om han fremdeles har den. Så skjønner du at det jeg sier faktisk stemmer. :)

Jeg har lest mailen.

I dette innlegget skriver du følgende;
Selvfølgelig var det en baktanke fra deres side at AriCa-spillere plutselig skulle oppover hele vestrimmen, det skjønte vi jo etter hvert. Husker godt da jeg spurte han ene spilleren om hvorfor han adlet der. "Det måtte jeg ikke spørre han om, for han var bare en arbeidsmaur." En spiller som hadde fått beskjed om å adle der med andre ord. Ikke at det er spesielt overraskende da i grunn.

Handsome den 09.06. klokken 14:03
Ok. Hvem har bedt deg om å adle der oppe?

*Fjernet* den 09.06. klokken 14:11
Ingen har bedt meg, Claimet dem selv =P Prøver å komme meg til litt mer motstand.. ikke så lett når allierte lager motstand så vi kan komme opp. Er ikke det en del av Alliansen? Hjelpe hverandre? =P

Altså fikk han ikke beskjed om å adle der, noe du visste meget godt hvis du hadde lest mailen. Han sier også hvorfor han adlet der, og før du begynner å prate om at dere er motstanden han tenkte seg til, som han sa tidligere i mailen;

Nei si det... tenkte meg bare på gjennom reise egentlig.

Angående "arbeidsmaur" kommentaren, var nok det en svar på dette, tror du ikke?

Handsome skrev:
I rome nemlig, så godkjenner vi som regel ikke adlinger av byer på denne størrelsen. Siden dette er i rome sitt område, er det litt feil at Arica skal adle disse byene da, som vi nekter våre medlemmer å adle.

Jeg sitter i Rome-ledelsen, og siden diplomaten ikke har så mye tid om dagen, har vi andre i ledelsen begynt å se litt på disse hyppige adlingene fra Arica på rimmen vår.

Noe det virker naturlig at han mener han ikke kan svare på, da dette virker som noe som burde tas opp på et høyere plan. Enkeltadlinger, på enkeltspillere. Generelle retningslinjer, ledelsens ansvar. Kanskje?


I tillegg, i denne tråden skrev du følgende;

Etter hvert begynner også Arica-spillere og adle seg oppover langs rimmen. Rebell, Gullbrann og Gamla kom oppover. Vi hadde fått beskjed av Ruffiro om å ta det opp med spillerne det gjaldt, så jeg sendte en melding til Gullbrann og spurte hva i all verden han gjorde i K42. Han var bare en vanlig "arbeidsmaur" han, så var ikke han jeg måtte spørre. Hvem hadde sendt han til K42? Ordre direkte fra ledelsen i Arica, eller et forsøk på å legge skylda på noen andre?

Virker på meg som om du prøver å vri en sak ut av proposjoner her, for ikke å nevne at du framstiller det litt... spesielt.

Tilfredstillende forklaring? :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Vel da føler jeg det er på tide at jeg kommer med ett innlegg her som kanskje kan opplyse mange av de utenforstående som faktisk lurer på hva som har skjedd på v2 etter at Elite gikk i oppløsning.

Nesten umiddelbart etter Elite's oppløsning så oppsto det to stammer med tidligere Elite medlemmer... Den ene var 2Death grunnlagt av KittyCat aka Solmåne. Og den andre var LAW som igrunn var en impulsiv handling av LAW sine to ekshertuger.

Wynja det ene medlemmet der, ble raskt og ganske hardt nedadlet av Rome sine medlemmer, mens jeg på Pinhead fant en kar i Rome som jeg valgte å kjøre på sammen med 2Death sine medlemmer.

Ikke lenge etter så ble jeg jo faktisk invitert til -Rome-, de hadde vært fiender i lange tider, ja så lenge jeg i det hele tatt kan huske å ha spilt v2 nesten... Jeg følte meg veldig beæret over å faktisk ha fått bli med i denne stammen og valgte å holde ut som spiller på v2, for hvem vet hva fremtiden vil bringe...

Ikke lenge etter så klarte Wynja også faktisk å få godkjent sin søknad om plass i -Rome-, flere 2Death medlemmer hadde søkt seg inn men ble vel bortimot avslått alle som en... enn så lenge ihvertfall...

Tiden gikk og jeg skulle opprinnelig ha en 1 vs 1 fight med grøtarn kontoen, denne ble det desverre ikke noe av da vi begge var ganske så inaktive, jeg endte derimot opp som kontovakt for denne kontoen istedenfor... Medlem av -Rome- som satt en konto i 2Death som Arica snart skulle begynne å angripe...

Etter å ha stacket bittelitt og snipet ett par tog for denne kontoen, som kom under angrep fra Ruffiro og Jarlebast blant annet. Så spurte jeg eieren om han ville krige mot AriCa. Svaret var at v2 var en avsluttet sak og jeg kunne ta kontoen å kaste den i søpla... Dette ble jo også videreformidlet til Solmåne, som fikk passord og sa at vi skulle ha denne til en offensiv mot AriCa. Jeg valgte uansett ikke å forsvare kontoen mer.

Ikke lenge etter at jeg hadde sittet denne kontoen en stund så valgte jeg å ta dette opp med -Rome- sin ledelse i en sirkulerende mail.

Jeg fortalte som sant var at jeg satt kontoer i 2Death og at dem ønsket en Iap/Allianse for en videre mulig krig mot AriCa...

Svaret fra ledelsen da spesielt Icekebab var enkelt og greit "Vi liker ikke dette, AriCa er å anse som en broderstamme etter all hjelpen vi har fått imot Elite"

Stemningen i -Rome- sitt forum var i denne perioden svært preget av at krigen mot Elite var over, det var ikke så mye mer å kjempe for.

Dog så stoppet ikke det meg i å sitte kontovakt, Icekebab trakk seg fra ledelsen etterhvert, Runinter og Granpa var gule og røde om hverandre...

Inaktiviteten hadde bitt seg tak i stammen, og så ikke ut til å slippe taket med mindre vi fikk en ny storkrig... Løsningen på dette problemet ble derimot å ta ett oppgjør med VmS sitt svik.. Dem hadde flørtet med Elite ledelsen under krigen og deres egne stammemedlemmer hadde overgitt beviser om dette til Rome og AriCa sin ledelse...

Beviset var en samtale der de diskuterer med ledelsen til Elite om en mulig krig mot AriCa istedet.

Dog fronten mot VmS var liten, den var langt fra mange spillere i både AriCa og -Rome- og krigen var unnagjort på svært kort tid da hele VmS ledelsen slettet kontoene sine i protest mot hva dem mente var overreaksjon og dårlig unnskyldning fra alliansen sin side for å få noen å krige mot...

Etter en stund startet AriCa å angripe Wihi, etter noen uker med angrep så spurte Wihi meg om hjelp til å sitte denne kontoen ett par netter da han hadde eksamener osv... Jeg satt kontoen og gjorde ikke stort annet enn å være på deffansiven... Jeg leste brevene hans og fant ut at Grimlock som visstnok hadde gitt seg på v2 hadde skrevet ett lite brev med ham. Jeg tenkte som så at jeg skulle forsøke å fremprovosere en reaksjon fra AriCa til å gå til krig mot oss, så jeg tok kontakt med Grimlock på skype og fortalte at jeg hadde fått videresendt ett brev fra Wihi hvor jeg mente å kunne bevise at han fremdeles spilte på v2...

Grimlock er en smart kar, han har en egen evne å oppdage når lurerier er på gang. Jeg regnet med at han aldri i verden ville falle for at jeg hadde fått videresendt ett helt uinteressant brev fra Wihi kun for å avsløre at han fortsatt var på kontoen... Men merkelig nok så slukte Grimlock dette, han anklaget ikke meg for noe som helst. Han fortalte ikke dette til noen i Rome sin ledelse...

Jeg ble mistenksom.

En stund etter så startet da offensiven på Eazh, vi ble satt opp som kontovakter av Eazh som så forsvant fra skype, og regien ble daglig satt av Solmåne... Så istedenfor å bare forsvare og ikke komme med noen aggressive utfall så valgte jeg å angripe Jarlebast en natt... Det tok ikke lange stunden før Jarlebast kom på skype og spurte meg direkte om jeg var kontovakt for Eazh...

Ergo vi hadde en spion, en spion som ville at vi skulle utføre handlinger mot AriCa for at denne kunne bevise at vi hadde lekt skittent spill.
Eazh hadde forlengst forlatt kontoen, i en samtale med Glitter så fant jeg ut at han hadde hatt som mål å nå 10 millioner poeng for så å forlate kontoen for godt. Solmåne hadde derimot fått tak i denne for å kunne fortsette sitt prosjekt med å samle inn bevis på at -Rome- var utro mot AriCa...

Jeg ble også satt som baron av Mimma i denne perioden, en liten spøk fra Mimma sin side som mest skulle sette en støkk i ett par inaktive hertuger i -Rome-, dog så ble dem ikke så skremt og fjernet heller aldri privsa mine. Jeg fortalte dette til shanks, han svarte som så at nu var det vel ikke lenge før det ble krig mellom oss i en ganske humoristisk tone...

Det å fremprovosere en krig mellom disse stammene sto for meg som en utrolig vanskelig oppgave... Time to step it up tenkte jeg.
Jeg inviterte da Ganondorf til -Rome- og ba Mimma fortelle at det var originalen som var på denne kontoen. Dog så valgte Mimma og utelate det faktum at det var den opprinnelige eieren som var på kontoen. Så jeg valgte å gjøre AriCa oppmerksom på dette, protester kom, men ikke i særlig store graden før vi ba Ganondorf om å adle gråbyer i k64. Kontinentet som vi aldri hadde klart å få noen avtale om... Da eksploderte det, Grimlock ville ikke ha noen ganondorf som nabo og sa klart ifra om at han skulle slutte å adle der...

Tiden gikk, jeg visste at AriCa og -Rome- visste om mine handlinger... Men dog ville det ikke skje noe. Jeg ble lei av hele opplegget og la frem ett forslag om at vi alle bare slettet kontoene våre i steden for å drive å tulle frem og tilbake her.

Etter en stund så blir flere med på dette.Vi sletter da altså kontoene våre, Wynja, Runinter, Granpa, Tomahawken og jeg i det minste i første omgang... Det kommer en ny stamme som havner i krig med AriCa nesten med en gang da under påskuddet om at skal dere ta AriCa2 så får dere da jammen ta oss også...

Kontoene går grå, nu kommer alt til overflaten! Motstanden på v2 som AriCa kunne ha fått er borte og Solmåne velger å innrømme at dette var iscenesatt fra hennes og Lady Ibex sin side.

AriCa kan heise sine faner og si at vi ikke turte å angripe dem, vi turte ingenting vi... Derfor slettet vi kontoene våre... For vi er noen simple pyser...

Vel, jeg spytta vel på dere så mange ganger at dere burde ha kjøpt regnfrakk og allikavel så ba dere ikke -Rome- om å kicke meg eller erklærte krig.

Eneste krigen jeg noengang har sett AriCa erklære må vel være denne.

Håper dette var litt oppklarende for mange.

-Are
 

DeletedUser

Guest
Nice Are!
Det var en ganske saklig og oversiktlig tale som faktisk kan være den mest korrekte uttalelsen med syn fra begge sider.
Men takk for den lille krigen du ga meg fra Eazh, du holdt meg oppe forran kjermen i sikkert 60 timer i strekk :p
Litt kjipt å miste deg som nabo da.
 

DeletedUser

Guest
Et godt innlegg, Are. Absolutt. Jeg har jo stått på den andre siden av gjerdet og dermed bare sett utviklingen fra AriCas ståsted (eller først og fremst mitt eget), så for min del var jeg avhengig av Solmånes bevissamlende egenskaper, ellers måtte jeg jo ha gjettet på at -Rome- faktisk gikk mot oss i det skjulte. Og da har jeg jo måtte bruke propaganda, og ikke fakta og evidence slik som situasjonen er vært nå.

Må bare få skyte inn at selv om dette var oppklarende, så er jo mye basert på din opplevelse av situasjonen. Så derfor må jeg få kommentere noen av poengene du kommer med, ut fra mine egne opplevelser av de siste måneders hendelser (selv om du tilsynelatende hadde en mye større finger med i dette spillet enn meg):

Are skrev:
Vel, jeg spytta vel på dere så mange ganger at dere burde ha kjøpt regnfrakk og allikavel så ba dere ikke -Rome- om å kicke meg eller erklærte krig.

Grunnen til dette har jeg allerede skrevet over. Jeg visste at noe var i gjære. Men jeg satt selv ikke med de håndfaste bevisene på at dere faktisk gikk bak ryggen vår. Jeg var heller ikke særlig motivert til å faktisk etterforske dette selv. For litt over en måned siden (egentlig veldig usikker på datoen) eller mer, så fikk jeg denne bekreftelsen på deres svik mot deres allierte, oss i AriCa.

Først og fremst, og før vi gjorde noe som helst av handlinger mtp sviket fra -Rome-, så var det viktig at vi kunne bevise dette, at vi var sikre i vår sak. Det tok sin tid å samle alle bevisene, og i mellomtiden rakk -Rome- å oppløse seg. Dessverre for mange desperate og krigssultne katter. Men selv om disse bevisene på -Rome-s svik mot sine allierte i AriCa kommer på etterskudd, så er de allikevel viktige. For jeg mener at -Rome- ikke fortjener å forlate serveren uten at deres svikefulle handlinger kommer frem i lyset.

Selv om vi går glipp av en stor krig, så tror jeg de fleste katter med ambisjoner om å vinne denne verdenen, faktisk ser optimistisk på fremtiden. For vi katter er atter en pote nærmere server-seier.

Og så må jeg si meg glad for denne tilståelsen din Are, for det bekrefter mange av mine tidligere påstander (for det var egentlig bare det når jeg først postet dem). Forholdet vårt til -Rome- ble svekket den tiden du og Wynja ble Romere.

Men en ting er jeg litt spent på.. Hvor mye visste runinter og Granpa om dette? Eller IceKebab? Hvorfor forlot IceKebab -Rome- lenge før dere andre? Tok han avstand fra deres svikefulle handlinger? Jeg vil aldri bli såret eller skuffet over det som nå har skjedd (for dette er da bare et spill), men dum og naiv som jeg var, så stolte jeg faktisk på de tre sistnevnte.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Vel, jeg er skuffet over at Solmåne viser seg å ha vært en spion for Arica i Elite, spill eller ei. Ikke syt over kv`ter, jeg hadde helvetes mange fler enn deg.


Resten gir jeg filla i.
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Et godt innlegg, Are. Absolutt. Jeg har jo stått på den andre siden av gjerdet og dermed bare sett utviklingen fra AriCas ståsted (eller først og fremst mitt eget), så for min del var jeg avhengig av Solmånes bevissamlende egenskaper, ellers måtte jeg jo ha gjettet på at -Rome- faktisk gikk mot oss i det skjulte. Og da har jeg jo måtte bruke propaganda, og ikke fakta og evidence slik som situasjonen er vært nå.

Må bare få skyte inn at selv om dette var oppklarende, så er jo mye basert på din opplevelse av situasjonen. Så derfor må jeg få kommentere noen av poengene du kommer med, ut fra mine egne opplevelser av de siste måneders hendelser (selv om du tilsynelatende hadde en mye større finger med i dette spillet enn meg):



Grunnen til dette har jeg allerede skrevet over. Jeg visste at noe var i gjære. Men jeg satt selv ikke med de håndfaste bevisene på at dere faktisk gikk bak ryggen vår. Jeg var heller ikke særlig motivert til å faktisk etterforske dette selv. For litt over en måned siden (egentlig veldig usikker på datoen) eller mer, så fikk jeg denne bekreftelsen på deres svik mot deres allierte, oss i AriCa.

Først og fremst, og før vi gjorde noe som helst av handlinger mtp sviket fra -Rome-, så var det viktig at vi kunne bevise dette, at vi var sikre i vår sak. Det tok sin tid å samle alle bevisene, og i mellomtiden rakk -Rome- å oppløse seg. Dessverre for mange desperate og krigssultne katter. Men selv om disse bevisene på -Rome-s svik mot sine allierte i AriCa kommer på etterskudd, så er de allikevel viktige. For jeg mener at -Rome- ikke fortjener å forlate serveren uten at deres svikefulle handlinger kommer frem i lyset.

Selv om vi går glipp av en stor krig, så tror jeg de fleste katter med ambisjoner om å vinne denne verdenen, faktisk ser optimistisk på fremtiden. For vi katter er atter en pote nærmere server-seier.

Og så må jeg si meg glad for denne tilståelsen din Are, for det bekrefter mange av mine tidligere påstander (for det var egentlig bare det når jeg først postet dem). Forholdet vårt til -Rome- ble svekket den tiden du og Wynja ble Romere.

Men en ting er jeg litt spent på.. Hvor mye visste runinter og Granpa om dette? Eller IceKebab? Hvorfor forlot IceKebab -Rome- lenge før dere andre? Tok han avstand fra deres svikefulle handlinger? Jeg vil aldri bli såret eller skuffet over det som nå har skjedd (for dette er da bare et spill), men dum og naiv som jeg var, så stolte jeg faktisk på de tre sistnevnte.

Du får spør dem selv...

Når det gjelder hvor lenge AriCa har visst om dette så kan jeg sette en ganske sikker dato til minst 28/05

[SPOIL][28.05.2010 22:48:43] Mikkel / Grim: hvilken Weird Al var det som ble sendt ut forresten, og i hvilken sammenheng?
[28.05.2010 22:49:26] Are: Wihi videresendte en eller annen samtale med Vv0lv3r1n3
[28.05.2010 22:50:10] Mikkel / Grim: oo?
[28.05.2010 22:50:13] Mikkel / Grim: høres spennende ut
[28.05.2010 22:50:15] Mikkel / Grim: fortell (nod)
[28.05.2010 22:50:51] Are: Nei var i fobindelse med litt nuking hvor han la til en liten sang som skulle si litt om situasjonen
[28.05.2010 22:51:06] Are: Men tenkte på deg
[28.05.2010 22:51:32] Are: Men om ikke du spiller der så kan jeg jo ihvertfall si at din etterfølger har sansen for den samme typen humor
[28.05.2010 22:52:01] Mikkel / Grim: så er spørsmålet om det er positivt eller negativt... :p
[28.05.2010 22:52:09] Are: Hehe
[28.05.2010 22:52:28] Are: Vel vi får vente å se om han følger opp med AoE sammenligninger og star wars vitser
[28.05.2010 22:53:20] Are: Men da kan jeg slå fast at det ikke er deg?
[28.05.2010 22:54:40] Mikkel / Grim: involverer slåingen at du slår noen fysisk? Hvis ikke, så burde det gå greit[/SPOIL]
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Et godt innlegg, Are. Absolutt. Jeg har jo stått på den andre siden av gjerdet og dermed bare sett utviklingen fra AriCas ståsted (eller først og fremst mitt eget), så for min del var jeg avhengig av Solmånes bevissamlende egenskaper, ellers måtte jeg jo ha gjettet på at -Rome- faktisk gikk mot oss i det skjulte. Og da har jeg jo måtte bruke propaganda, og ikke fakta og evidence slik som situasjonen er vært nå.

Må bare få skyte inn at selv om dette var oppklarende, så er jo mye basert på din opplevelse av situasjonen. Så derfor må jeg få kommentere noen av poengene du kommer med, ut fra mine egne opplevelser av de siste måneders hendelser (selv om du tilsynelatende hadde en mye større finger med i dette spillet enn meg):



Grunnen til dette har jeg allerede skrevet over. Jeg visste at noe var i gjære. Men jeg satt selv ikke med de håndfaste bevisene på at dere faktisk gikk bak ryggen vår. Jeg var heller ikke særlig motivert til å faktisk etterforske dette selv. For litt over en måned siden (egentlig veldig usikker på datoen) eller mer, så fikk jeg denne bekreftelsen på deres svik mot deres allierte, oss i AriCa.

Først og fremst, og før vi gjorde noe som helst av handlinger mtp sviket fra -Rome-, så var det viktig at vi kunne bevise dette, at vi var sikre i vår sak. Det tok sin tid å samle alle bevisene, og i mellomtiden rakk -Rome- å oppløse seg. Dessverre for mange desperate og krigssultne katter. Men selv om disse bevisene på -Rome-s svik mot sine allierte i AriCa kommer på etterskudd, så er de allikevel viktige. For jeg mener at -Rome- ikke fortjener å forlate serveren uten at deres svikefulle handlinger kommer frem i lyset.

Selv om vi går glipp av en stor krig, så tror jeg de fleste katter med ambisjoner om å vinne denne verdenen, faktisk ser optimistisk på fremtiden. For vi katter er atter en pote nærmere server-seier.

Og så må jeg si meg glad for denne tilståelsen din Are, for det bekrefter mange av mine tidligere påstander (for det var egentlig bare det når jeg først postet dem). Forholdet vårt til -Rome- ble svekket den tiden du og Wynja ble Romere.

Men en ting er jeg litt spent på.. Hvor mye visste runinter og Granpa om dette? Eller IceKebab? Hvorfor forlot IceKebab -Rome- lenge før dere andre? Tok han avstand fra deres svikefulle handlinger? Jeg vil aldri bli såret eller skuffet over det som nå har skjedd (for dette er da bare et spill), men dum og naiv som jeg var, så stolte jeg faktisk på de tre sistnevnte.

Du er helt blåst i pappen du shank. Rome sin svikefulle oppførsel. Du glatter tvert over det dere har gjort i mange mnd. Nå skjønner jeg hva du/dere drev i forhold til propagandaen mor Elite på den tiden. Vi snakket ofte at vi syns du gikk langt, men dette tar bare kaka.

Jeg ser du du skrivet at dette er et spill, men jeg lurer noen ganger på om du virkelig skjønner det?
 

DeletedUser

Guest
Du er helt blåst i pappen du shank. Rome sin svikefulle oppførsel. Du glatter tvert over det dere har gjort i mange mnd. Nå skjønner jeg hva du/dere drev i forhold til propagandaen mor Elite på den tiden. Vi snakket ofte at vi syns du gikk langt, men dette tar bare kaka.

Jeg ser du du skrivet at dette er et spill, men jeg lurer noen ganger på om du virkelig skjønner det?

Siden du kommer det det der, lurer jeg på om du skjønner at det er et spill?
Det er faktisk lov til å si meningene om saken denne tråden faktisk handler om.
Det som faktisk tar den største biten av kaka derrimot er at du starter innlegget ditt med: Du er helt blåst i pappen du shank.
 

DeletedUser

Guest
Du er helt blåst i pappen du shank. Rome sin svikefulle oppførsel. Du glatter tvert over det dere har gjort i mange mnd. Nå skjønner jeg hva du/dere drev i forhold til propagandaen mor Elite på den tiden. Vi snakket ofte at vi syns du gikk langt, men dette tar bare kaka.

Jeg ser du du skrivet at dette er et spill, men jeg lurer noen ganger på om du virkelig skjønner det?

Om jeg skjønner at dette bare er et spill? Ja, men slik du ordlegger deg, så er jeg mer usikker på om du skjønner det. "Blåst i pappen" liksom?

Så det jeg skriver tar kaka? At jeg går ut med at dere har handlet i det skjulte mot deres allierte, noe som senere har blitt bevist her i forumet, er det meg ta "kaka"? Da skjønner du lite av dette spillet, for AriCa har jo helt klart interesse av å fortelle resten av verdenen hva våre allierte har gjort bak vår rygg. Og når du blir sååå forbannet av å bli avslørt, så tror jeg du er den som tar dette for seriøst.

Vi kunne ha hatt en egen avdeling i dette forumet med ting jeg har måtte tåle av verbal skyts fra mine "motstandere" i dette forumet. Men i det minste så forsøker jeg å holde min kritikk til selve spillet.

Hvis du føler deg slått av meg her i denne diskusjonen, så må jeg si vi sitter med samme opplevelse. For jeg synes det var morsomt når du for to dager siden hevdet å ha "ren sti" og at du forlot verden 2 i ære. Hoho :D Så kom det frem i dagens lys at du har sveket dine allierte på det verste.

Men få det gjerne ut. Og tøm gjerne din frustrasjon på meg. Tar meg ikke nær av det du fronter her i forumet, eller det du måtte mene jeg er.
 

DeletedUser

Guest

[…]
Fra spøk til alvor
Den tiende mai snakket jeg igjen med denne skjønne engelen, og følte at jeg kunne stole på henne med mine tanker rundt verden to, til tross for at jeg visste at hun var et trofast AriCa-medlem. Etter mye lufting fram og tilbake, fant vi ut at hun skulle være dualen min på ekte denne gangen, med kompromisset at kontoen skulle inn til AriCa. Grunnen til at det var akkurat den stammen, er fordi hun er en lojal AriCa spiller, og hun hadde fortsatt et ufattelig godt forhold til dem.

[…]

Nå, etter ca. fire måneder, er endelig dagen kommet.
Dette ble feil, kontoen ble ikke AriCa vennlig før 10 mai da jeg ble dual så alt før det vet jeg ikke en shit om :)
Så litt over to mnd har jeg vært dual, da blir ting mer riktig.



Vel, jeg er skuffet over at Solmåne viser seg å ha vært en spion for Arica i Elite, spill eller ei. Ikke syt over kv`ter, jeg hadde helvetes mange fler enn deg.


Resten gir jeg filla i.

Nope, Hansi.
Solmåne var ikke spion for AriCa så slapp helt av.
Dessuten så hater jeg spioner så det kan dere alle glemme at vi var, kun planlegging av å gjøre kontoen klar til å gå over til AriCa :)
Du bør kjenne meg bedre enn det Hansi så blæææææææææ på deg.....




Dere fikk det som dere ville ja, flinke piker ;)
Takk, snuppeluppa vår <3


Hm.. Ibex faktisk.

Blir vanskelig å rimme den kontoen :)
Hihihi....
 
Topp