Outlaw/Aces/Celest INTEL (Full liste over krigsclaims!)

ghost68

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hmm

Tror nok den analysen er rett arnold, vi må nok foreta noen grep som kommer etterhvert. At outlaw merger med alt de kommer over taler ikke til vår fordel, at norfjon vil fjerne allierte etterhvert viser nok historien. men dette er jo en del av det store bildet, og slik må det være.

Vi alle har nok vår egen stil, norfjon gjør det han gjør i alle verdener, det fungerer men er jo ikke like morsomt.

At flere gode stammer er blitt ødelagt av og bli spist (merget) med outlaw har jo i mine øyne gjort dette noe mer kjedelig enn det burde være.
 

DeletedUser

Guest
Samtidig er dette bare claim, ikke tider og rekkefølge på hva som claimes. Dermed er det like stor sannsynlighet som tidligere for at det tikker inn masse fakes der de plasserer troppene sine.

Opprinnelig skrevet av Outlaw - The Ghost den 04.11. klokken 16:05
Vi planlegger en ny offensiv mot ~VK~ på søndag og ber alle gjøre seg klare.

De som skal tas helt ut er:

trustie
snails
Black Shadow
jirachi1
dogman68

Mer info senere, men forbered allerede nå.


PG.

Les den igjen takk :)
 

DeletedUser

Guest
Ja jeg så den, og ser at det kan virke som jeg har oversett den. Samtidig vil det at dette ligger på forumet kunne resultere i at de skifter fokus over på andre, samtidig som de sender massivt med fakes på de nevnte spillerene. Slik info som dette vil man nok desverre aldri kunne stole på så lenge begge parter vet at begge parter vet om infoen. Om det var forståelig? :eek:
 

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Men vis dere tar å følger litt med på stammene, så ser dere at DRA adler seg mot rimmen, pga. redsel fra f.eks. PALS.

JEG tror PALS kommer til å gjøre noe liknende vis de er kjappe nok i reaksjonen når det kommer til den tiden.

Det er vell egentlig utrolig at ~vk~har overlevd så lenge:p

Slutt å skrive om ting du faktisk har null peiling på...
 

DeletedUser

Guest
det her var ikke bra, en spion hos oss, hvem i en av stammene våres kan vere så fulstedig tulling at han er spion eller informerer for Pals, vk hvm og andre tullinger somvi skal nedkjempe

Åh.. Du.
Vi vet hvem det er. Han er hos Celest og skal snart adles, men vi trenger han litt til først. ;) Rofl

Det er lenge siden vi avslørte navnet hans, noe også en i Celest kan bekrefte..

N00bs ass. :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
det her var ikke bra, en spion hos oss, hvem i en av stammene våres kan vere så fulstedig tulling at han er spion eller informerer for Pals, vk hvm og andre tullinger somvi skal nedkjempe

Det er nok ikke en spion, men heller en ex-outlawspiller som ikke likte ledelsens valg.
 

DeletedUser

Guest
Det er jo bare å lese første avsnittet i førsteposten det:

Ledelsen i de forskjellige stammene burde ha hørt mer på hva medlemmene ønsket før de gjør en så stor handling som de gjorde..

Jeg vil da tro at han refererer til ledelsen i Aces og Outlaw angående mergen :)
 

DeletedUser

Guest
Men det faktumet av mergen med Aces er at det er blitt ei utbrytergruppe, og den har faktisk noken meget gode spelera. Det kan bli spennande og sjå kva som skjer, blir det full krig mellom utrbrytar gruppa og Aces? Vil PALS hive seg på og tvinge seg innover til VK og kankje alliere seg og faktisk greie og slå Outlaw og dei mange profilerte spelerane?

Det er spekulasjonar, og outlaw har faktisk svakheta som eg veit og nytte meg av ;)

Men Snake, hmmm, i wonder, trur kankje eg veit kven du er :p

Fail, Dr. McQueen har overraskande mange kontakta og veit overraskande masse sjenerelt :eek:
 

jees

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
går andre stammer mot aces så fikser vel mr.merge og sissystaff en ny merge som gjør at de ligger på rank 1 i poeng hele tiden. Er jo det som er viktig, og alltid, uansett være på topp av rankingen uansett hva du må gjøre for det?
 
Topp