Overføre Premium

DeletedUser

Guest
Hva er forskjellen? Sier ikke begge at Dakapo ble CoCM for å hjelpe PABben, fordi han ikke hadde tid?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Infoen som blir gitt her http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=12357 er noe helt annet enn hva det du påstår her Scar og med tanke på hvordan denne saken er så burde virkelig Dakapo ha hjelp til å holde en responstid som er akseptabel. Og jeg spurte Dakapo ikke deg.

Nå forstår ikke jeg helt hva du prøver å si, paalodin, for etter hva jeg kan se så sier din henvisning og mitt innlegg at Dakapo fikk sin CoCoMa-stilling på bakgrunn av at PABBen trengte hjelp/avlastning?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hva er forskjellen? Sier ikke begge at Dakapo ble CoCM for å hjelpe PABben, fordi han ikke hadde tid?

forskjellen er veldig enkel, man spør en person om noe og forventer at denne kan svare for seg selv. Hadde jeg villet ha hatt din eller scar sin mening om dette så hadde jeg spurt dere. Jeg vil vite konkret fra Dakapo hvorfor det ikke er 2 nå. Jeg ser ett behov for at det fortsatt er 2 pga denne "hjelpen" som "noen" får fra CM.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
forskjellen er veldig enkel, man spør en person om noe og forventer at denne kan svare for seg selv. Hadde jeg villet ha hatt din eller scar sin mening om dette så hadde jeg spurt dere. Jeg vil vite konkret fra Dakapo hvorfor det ikke er 2 nå. Jeg ser ett behov for at det fortsatt er 2 pga denne "hjelpen" som "noen" får fra CM.

Da får jeg bare beklage at jeg prøvde å svare på et spørsmål, og at jeg ikke tok "signalene" du visstnok sendte ut at du kun ville godta et svar fra Dakapo.

Jeg tror likevel ikke Dakapo vil komme med et noe annet svar enn det jeg ga, men da skal jeg minne Dakapo på å svare deg paalodin.

mvh
Scar
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Da får jeg bare beklage at jeg prøvde å svare på et spørsmål, og at jeg ikke tok "signalene" du visstnok sendte ut at du kun ville godta et svar fra Dakapo.

Jeg tror likevel ikke Dakapo vil komme med et noe annet svar enn det jeg ga, men da skal jeg minne Dakapo på å svare deg paalodin.

mvh
Scar

Når ett spørsmål stilles direkte til Dakapo, hvilke flere signaler trenger du for forstå til hvem spørsmålet er stilt til?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Når ett spørsmål stilles direkte til Dakapo, hvilke flere signaler trenger du for forstå til hvem spørsmålet er stilt til?

Vel, et enkelt spørsmål krever et enkelt svar. Jeg regnet med at du ville ha svar fort, da du er svært påpasselig med responstiden. Jeg regnet med at mitt svar ville være like bra da det kun finnes et konkret, enkelt svar.

Mitt svar var et forsøk på å gi deg et raskt svar, paal. Da du ikke er fornøyd, så skal jeg la være å svare deg neste gang. Noe som vil si at du ikke ville fått svar på en god del timer.

Jeg vil også presisere at en enkel "sitering" av et innlegg ikke akkurat lyser av åpenbarhet om at spørsmålet er rettet direkte til vedkommende. Det er flere som har svart deg selv om du har sitert andre personer, så jeg regnet med at jeg kunne benytte den samme friheten. Tydeligvis ikke, men da får jeg bare beklage.
 
Sist redigert:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Vel, et enkelt spørsmål krever et enkelt svar. Jeg regnet med at du ville ha svar fort, da du er svært påpasselig med responstiden. Jeg regnet med at mitt svar ville være like bra da det kun finnes et konkret, enkelt svar.

Mitt svar var et forsøk på å gi deg et raskt svar, paal. Da du ikke er fornøyd, så skal jeg la være å svare deg neste gang. Noe som vil si at du ikke ville fått svar på en god del timer.

Jeg vil også presisere at en enkel "sitering" av et innlegg ikke akkurat lyser av åpenbarhet om at spørsmålet er rettet direkte til vedkommende. Det er flere som har svart deg selv om du har sitert andre personer, så jeg regnet med at jeg kunne benytte den samme friheten. Tydeligvis ikke, men da får jeg bare beklage.

Det er hyggelig du prøver å hjelpe Scar, men fortsatt ett spørsmål direkte til Dakapo. Jeg får vente tålmodig på svar fra den personen som har blitt spurt. Hadde jeg spurt teamet generelt så blir det anderledes. Men det gjorde jeg ikke. At du skal kvervulere og brife med det her overasker meg ikke i det hele tatt.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Da får du vente på Dakapo, paal. Ikke bli overrasket om du får akkurat samme svaret :)
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Jeg liker ideen din, men jeg ser også problemer med den. La oss si at noen sender en ticket inn kl 20:00 - skal jeg virkelig vente 8 timer før jeg overfører premiumpoenga? Det vil si at jeg evt må stå opp kl 04 om morran for å overføre premiumpoeng. Det er også viktig å huske på at jeg har bestemt at jeg kan hjelpe til med og overføre premiumpoeng pga at jeg vil være snill og hjelpe til. Det er derfor ikke automatisk en selvfølge at jeg skal gjøre det. Sperra er der av sikkerhetsmessige hensyn!

Jeg er også klar over at det enkelte ganger vil være noen som får svar umiddelbart, og andre som får svar noen timer seinere. Det er bare sånne ting en må ta høyde for - hverken jeg eller noen av de andre i teamet sitter på support 24/7 og følger med på tickets. Vi prøver å ha et liv ved siden av også, og litt seinere svar av og til må man ta høyde for. Jeg synes uansett at det slår alternativet som er at jeg ikke hjelper til i det hele tatt.

En løsning på problemet du kommer med her, er at premium poeng overføres automatisk dersom du setter det sånn. Altså, si at ticketen kommer kl 20.00 på kvelden, da kan du kl 23.00 sette at kl 04.00 på morgenen skal xxx premium overføres fra konto xxx til konto xxx, eller om det er manuelt. Dette burde da være mulig.

Uansett vil en overføringstid på 12 timer fra ticket ble sendt inn være mer realistisk, for at CM skal få satt når premium skal overføres. Sendes ticket inn 23.00 og CM ikke ser den før på morgenkvisten, kanskje kl 09, er det passe tid til at det blir helt likt for alle.

My two cents. (nod)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
En løsning på problemet du kommer med her, er at premium poeng overføres automatisk dersom du setter det sånn. Altså, si at ticketen kommer kl 20.00 på kvelden, da kan du kl 23.00 sette at kl 04.00 på morgenen skal xxx premium overføres fra konto xxx til konto xxx, eller om det er manuelt. Dette burde da være mulig.

Uansett vil en overføringstid på 12 timer fra ticket ble sendt inn være mer realistisk, for at CM skal få satt når premium skal overføres. Sendes ticket inn 23.00 og CM ikke ser den før på morgenkvisten, kanskje kl 09, er det passe tid til at det blir helt likt for alle.

My two cents. (nod)

Nei, jeg kan ikke stille inn når premiumpoeng skal overføres dessverre - det blir gjort umiddelbart som jeg tror jeg allerede har nevnt i denne tråden.


hvorfor har dere gått ned fra 2 til 1??? Det må jo være en grunn til dette. Du gjentar jo bare hva jeg skrev lengre opp her.

Scarborough har sånn egentlig allerede svart deg på dette, men jeg ble CoCM for å hjelpe pabben da han ikke hadde så mye tid til å være like aktiv som han ønsket. Jeg tok derfor "over" mye av jobben han gjorde sånn at det skulle bli gjort da jeg alltid har vært langt mer aktiv. Det er ikke normalt for oss (Norge) å ha CoCM'er da det egentlig er de større markeder som har det.. Vi hadde det kun en periode da pabben som sagt ikke hadde tilstrekkelig med tid. Da pabben slutta helt tok jeg over jobben som CM, og ingen CoCM har da vært siden.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Dette burde det da gå an å endre?

Ja, det går helt sikkert an å legge det til.. men jeg tror ikke at han som er ansvarlig for hele systemet kommer til å legge forsinkelser inn. Det er meninga at premium skal gå umiddelbart. I tillegg er ikke dette med at en CM overfører premiumpoeng for andre spillere noe som blir gjort spesielt ofte og en forsinkelse vil derfor være unødvendig i systemet.
 

DeletedUser

Guest
forskjellen er veldig enkel, man spør en person om noe og forventer at denne kan svare for seg selv. Hadde jeg villet ha hatt din eller scar sin mening om dette så hadde jeg spurt dere. Jeg vil vite konkret fra Dakapo hvorfor det ikke er 2 nå. Jeg ser ett behov for at det fortsatt er 2 pga denne "hjelpen" som "noen" får fra CM.

Hva er forskjellen mellom hva Dakapo sier her og hva Scar sier her?

Man spør et spørsmål og forventer at svaret skal handle om det man spør om, ikke at svaret skal vris til noe helt annet som passer bedre med svarerens agenda.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hva er forskjellen mellom hva Dakapo sier her og hva Scar sier her?

Man spør et spørsmål og forventer at svaret skal handle om det man spør om, ikke at svaret skal vris til noe helt annet som passer bedre med svarerens agenda.

hva forskjellen er?? hvis du spør meg om noe så forventer du svar fra meg og ikke kameraten min? Hvis du stiller ett spørsmål til en spesifikk person så vil ihvertfall jeg ha ett svar fra den personen og ingen andre. Jeg stillte ikke ett generelt spørsmål.
 

DeletedUser

Guest
Infoen som blir gitt her http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=12357 er noe helt annet enn hva det du påstår her Scar

Jeg spør hva forskjellen er.

Hvis infoen som blir gitt av Dakapo her er noe helt annet enn hva Scar påstår her, så lurer jeg på hva som er forskjellen. Så hva er forskjellen?

Dersom noen andre skjønner hva du mener forskjellen er, så er de ekstremt velkomne til å svare!

Edi: For ordens skyld repeterer jeg også at konteksten var ditt spørsmål:
hvorfor har dere gått ned fra 2 til 1??? Det må jo være en grunn til dette.
 
Sist redigert av en moderator:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg spør hva forskjellen er.

Hvis infoen som blir gitt av Dakapo her er noe helt annet enn hva Scar påstår her, så lurer jeg på hva som er forskjellen. Så hva er forskjellen?

Dersom noen andre skjønner hva du mener forskjellen er, så er de ekstremt velkomne til å svare!

Edi: For ordens skyld repeterer jeg også at konteksten var ditt spørsmål:

Må jeg svare på det Anita? Det er en veldig stor forskjell. Hvem som svarer. Om begge svarer det samme, betyr ingenting. Det som betyr noe er hvem? Hvor vanskelig er det å forstå? Jeg spurte Dakapo om noe, ikke mammaen hennes.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det du sa er at INFOEN er noe helt annet enn hva Scar påsto. Jeg spør hva som er forskjellen.

Det du snakker om har absolutt ingenting å si for spørsmålet mitt.

Forskjellen er ganske stor, konklusjonen er den samme, men nå og da er heller ikke det samme, hva vil du fram til? fint med litt mer enn bare kvinnelige hint her Wynja?!?!
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jaja! Da kan vi stoppe diskusjonen der synes jeg.
PaalOdin har fått svaret sitt.
 
Topp