Oversikt-Produksjon

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
gidder ikke skrive noe langt og avansert.

Bare jeg som irriterer meg over att det bare vise hva units som er i kø og ikke tiden?

kunne vert noe enkelt som B for brakke-S for stall og V-for versted så produksjons tiden bak.

er så kjedlig å gå innpå der. ser ahh nice alt er i kø. men vet ikke tiden og må alikevell innpå hver by under recruit greia å sjekke.
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke helt hva du mener, men jeg trur rekrutterings siden kan være løsningen.
Der ser du hvilke tropper som blir produsert i hver enkelt bygning. :)
 

DeletedUser

Guest
På produksjonsoversikten mener du?

Edit: glemte å lese overskrifta, gitt :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
icon14.gif

Heilt einig.
Få med tid på oversikta!
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Han mener at han vil se tida på dette og... Gutten veit da hvor han ser om det rekrutteres noe!

Støttes btw :)
 

.kongen av verden 3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
..

Hold musepekeren over f.eks spydet som symboliserer at spymenn rekrutteres. Da kommer det opp hvor mange som rekrutteres, hvor lenge det er til de er ferdig rekruttert og klokkeslett og dato på når de er ferdig rekruttert. :)
 
Sist redigert:

.kongen av verden 3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hold musepekeren over f.eks spydet som symboliserer at spymenn rekrutteres. Da kommer det opp hvor mange som rekrutteres, hvor lenge det er til de er ferdig rekruttert og klokkeslett og dato på når de er ferdig rekruttert. :)

Det samme kan en gjøre på kobinertoversikten hvis man holder musepekeren over den grønne prikken som symboliserer produksjon i brakker. Det samme med stall, osv. :)
 

DeletedUser

Guest
Det samme kan en gjøre på kobinertoversikten hvis man holder musepekeren over den grønne prikken som symboliserer produksjon i brakker. Det samme med stall, osv. :)


Det i seg selv er flott du informerer om til fellesskapet :) , MEN jeg ville allikevel evt hatt en ekstra kolonne som bak troppene som Chiltarc nevner der det feks stod listet opp med tekst - ville på den måten slippe og kontrollere med og holde den over...

Støttes
 

DeletedUser

Guest
Helt enig! Har irritert meg over det samme selv mange ganger ...
 
Topp