Oversikt: Vinnerkontoer på .no

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Oppdatert med V16 og V17.

Eneste forandringen i toppen er at Bohic har tatt to nye seire. Så han er førstemann til fire seire, også førstemann til tre, og ikke minst fire, strake seiere. Gratulerer!
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Helt klart imponerende! Men så mange strake seiere får meg til å stille spørsmålstegn ved om verdener er tilnærmet avgjorte før verdenen engang har startet? Er det slik at det kun er nok spillere til en konkurransedyktig premade for tiden, eller er det bare ren tilfeldighet at han har vunnet så mange verdener på rad?
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Helt klart imponerende! Men så mange strake seiere får meg til å stille spørsmålstegn ved om verdener er tilnærmet avgjorte før verdenen engang har startet? Er det slik at det kun er nok spillere til en konkurransedyktig premade for tiden, eller er det bare ren tilfeldighet at han har vunnet så mange verdener på rad?

Tror verdene ble fort avgjort slik som v19 ble.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
I bohic sitt tilfelle på v17 så kan jeg bevitne at han har teft for de rette vinnerstammer ;)
 

DeletedUser

Guest
Helt klart imponerende! Men så mange strake seiere får meg til å stille spørsmålstegn ved om verdener er tilnærmet avgjorte før verdenen engang har startet? Er det slik at det kun er nok spillere til en konkurransedyktig premade for tiden, eller er det bare ren tilfeldighet at han har vunnet så mange verdener på rad?

På V16 dominerte InVi når Bohic ble med i HAHA så vi kan ikke si at verdenen var avgjort da selv om vi kjørte over alt og alle etter hvert. Kontoen ble dog mindre aktiv etter hvert når Patrick ikke hadde tid til å spille og Benjamin fokuserte på V17.

Tror verdene ble fort avgjort slik som v19 ble.

Hva er vitsen med å kommentere noe du åpenbart ikke har peiling på?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Helt klart imponerende! Men så mange strake seiere får meg til å stille spørsmålstegn ved om verdener er tilnærmet avgjorte før verdenen engang har startet? Er det slik at det kun er nok spillere til en konkurransedyktig premade for tiden, eller er det bare ren tilfeldighet at han har vunnet så mange verdener på rad?

v19 er vek et prakteksempel på elendighet, men v16 og v17 var det nok mere fighting i en der, og Bohic fortjener seieren på v17 og 16
 

DeletedUser

Guest
Med andre ord var de tilnærmet avgjorte før de startet. Jaja, man så jo hvor trenden var på vei.

Jag kan inte rå för att jag råkat välja rätt stammar?? jag har aldrig valt stam för att jag trott att det varit lätta segrar. Jag har oftast valt stam för det har varit personer med där som jag lärde känna på v5... sedan har det fortsatt så.

enda undantaget är v.17 där hoppade jag in i en stam pga av Are/mumle och vi var INTE självklara vinnare.... jag gjorde grovjobbet i starten men bohickontot hade INTE klarat sig så bra utan Slumpi/benjamin all cred till honom .... han stod emot en hel stam själv ett tag!!!


/ Orgininal Bohic
 

DeletedUser

Guest
Kan du få oppdatert denne? :)

3 verdener
gullungen95 (V1, V20 og V22)

2 verdener
Eru Iluvatar (V20 og V22)
Spoonman (V16 og V22)
toggie (V11 og V22)
vigdis (V4 og V22)

V22
Azor Ahai
Diggoefkr123
Ekans.
elamned
Fsensitivity
Grand Poobah
heskey
IlIl
Jks66
Legacy
legend786
master knight
Nerder av stål
NyStjerne
R3borns
Sunnyewe
Superman
Vaffelmann
Vallhall
WhackAttack
 
Topp