På dødsstien!

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
En småklam søndagskveld tidlig august, sommern er på vei til å ebbe ut, men holder seg fast i livet. Jeg sitter her og tenker og grubler over hvor stille det er. Ikke et eneste pip som overdøver stillheten som gnager seg fast i rommet, det dirrer i pulten av beinet mitt som rister av kjedsomhet.

Spørsmålet jeg stiller meg selv; hvor er alle sammen? Hvor er alle "grinebiterne", "bedreviterne", "heiagjengene", "jeg-er-så-kul" og "vi-skal-slå-dere" folka?

Det er rett og slett INGEN som skriver noe stort, hva som skal skje fremover, hva som har skjedd, hva de har oppnådd. Ikke en sjel ønsker å ytre hva de har klart eller hvordan de dengte den stakkarslige fyren to byer sør for seg ut på rimmen.

Alle trådene som skal vise oss på v5 hvem som har klart hva og hvem som har oppnådd hva står stille og uoppdaterte. Ikke en eneste tråd som vil få fråden til enhver stå ut som piska kremfløte blir skrevet lenger.

Har vi alle rett og slett gått helt lei?

Det er trist å se at engasjemanget som vises ingame ikke lenger vises utad her på forum som i gamle dager. Jeg savner de gode gamle propeganda trådene. Kom igjen folkens, vis at dere kan! For jeg veit at det fortsatt er noen ildbesatte sjeler der ute som virkelig elsker den oppmerksomheten dere får her på forum, selvom det ikke alltid er i positiv variant, så er all tilbakemelding en eller annen form for god kritikk.

Vel, jeg skal sitte å riste foten min litt til som en småkløen valp og håpe at vi en dag får tilbake engasjemanget og morroa på forumet!

Ep9+Bored+Puppy.jpg

Point.
 

DeletedUser

Guest
Tror nok aktiviteten vil øke nå som hverdagen kommer igjen.

Den som venter på noe godt.....venter ikke forgjeves.....sier ordtaket:)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du vet, når venner får problemer IRL, så er det på den arenaen jeg stiller opp på først og fremst ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
oppmerksomhet

tror flere av spillerne følger "ingen vet hvem jeg er, og ingen bryr seg" filosofien og ungår å havne i rampelyset for å slippe innkommende angrep.

viss ikke Brann var kjent som en så god spiller og propoganda aktør (kan man si det?) så hadde det ikke vært like stort å adle ham.

det å adle glitter, er større i manges øyne en å adle feks madder (Som vell forsåvitt er en bedre spiller en glitter?) så jeg frykter at dette kan være noe av grunnen til stilheten på v5 forumet.

bare en teori selvsakt;) kan være at det rett og slett ikke hender noe bemerkelsesverdig:)
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tja kan være en god tankegang det der du.. Men jeg ser ihvertfall ikke sånn på det.

Jeg higer ikke etter å adle de som bruker kjeften godt på forumet, forumet er til underholdning. Forumet gjør deg ikke til en bra spiller og forumet adler ikke eller forsvarer for deg.

De som er morsomst og man higer mest etter å adle er de som gjør det godt spillemessig. Det er nok en ganske stor tilfeldighet at noen av de gode spillerne også er flittig på pnp.. :)
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Jeg har hatt en ODA stigning på nesten 332 tusen.
En grunn til at man ikke vil vise denne, er også fordi det betyr: "Jeg har brukt opp alle mine offangsive tropper, skal du slå til bør du slå til nå."
Det går nok bra for denne gangen, skulle bare få fram poenget mitt. Ikke alle liker å skryte, for det kan ofte være en ulempe ved skrytingen.
Jeg sier ikke at jeg ikke liker å være i rampelyset. Eller at jeg er noe god i PnP. Men det er kun en hypotese at det kan være frykt for å skrive på offentlige forumet.
Legger til: Det er mange som "prøver" å skrive her inne, men får bare dritt slengt midt i trynet når de skriver her. Vil ikke tro det hjelper på aktiviteten :)

image.php
 
Sist redigert:

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har hatt en ODA stigning på nesten 332 tusen.
En grunn til at man ikke vil vise denne, er også fordi det betyr: "Jeg har brukt opp alle mine offangsive tropper, skal du slå til bør du slå til nå."
Det går nok bra for denne gangen, skulle bare få fram poenget mitt. Ikke alle liker å skryte, for det kan ofte være en ulempe ved skrytingen.
Jeg sier ikke at jeg ikke liker å være i rampelyset. Eller at jeg er noe god i PnP. Men det er kun en hypotese at det kan være frykt for å skrive på offentlige forumet.
Legger til: Det er mange som "prøver" å skrive her inne, men får bare dritt slengt midt i trynet når de skriver her. Vil ikke tro det hjelper på aktiviteten :)

image.php

Da er det vel opp til oss brukerne å skjerpe oss da? ;) Flott at du sier at det er et problem, for det er det jo. Vi er veldig dårlige på å gi konstruktiv kritikk, men veldig flinke til å slenge skikkelig usmakelig dritt.. Og det syns jeg er utrolig trist.

Men når man først skriver en stamme pnp, så må man også tåle litt stamme bash.. Det er jo litt sånn det skal være, men det finnes grenser på hvor langt man burde gå med ordforrådet og måten å ordlegge seg på i visse sammenhenger.

Og btw, flott jobba ;)
 

ruzux

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
tror flere av spillerne følger "ingen vet hvem jeg er, og ingen bryr seg" filosofien og ungår å havne i rampelyset for å slippe innkommende angrep.

viss ikke Brann var kjent som en så god spiller og propoganda aktør (kan man si det?) så hadde det ikke vært like stort å adle ham.

det å adle glitter, er større i manges øyne en å adle feks madder (Som vell forsåvitt er en bedre spiller en glitter?) så jeg frykter at dette kan være noe av grunnen til stilheten på v5 forumet.

bare en teori selvsakt;) kan være at det rett og slett ikke hender noe bemerkelsesverdig:)


Nesten sant ;) Tror det ligger mer på at mange spillere ikke giddwe å lese og skrive på forum.
Jeg har nylig startet med å hive meg med på forumskriving, og det er ikke for å komme inn i rampelyset / ingen vet hvem jeg er... gjør det pga jeg syns det er chill. Mye rart og arti å lese om hær :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Nesten sant ;) Tror det ligger mer på at mange spillere ikke giddwe å lese og skrive på forum.
Jeg har nylig startet med å hive meg med på forumskriving, og det er ikke for å komme inn i rampelyset / ingen vet hvem jeg er... gjør det pga jeg syns det er chill. Mye rart og arti å lese om hær :)

liar! du gjør det KUN for å få litt oppmerksomhet. tsk tsk

og hey, ingen slår meg (som vanlig) i å være lat =D
 

DeletedUser

Guest
Jeg skriver sjelden på forum, om det ikke er for å rette på noen som irriterer meg. Holder alltid hodet lavt kan du si:)
Men om det er ønskelig, så hvorfor ikke. Jeg kan ta oppmerksomheten ett par minutter jeg, og skryte av hvor sinnsykt god jeg er. Er ikke min stil, for det er alltid noen som mener noe annet, og kan jo hende de har rett????

Skrytet:
Jeg sto for planleggingen for rimming av L-13's største trussel: Fakenick. Hadde vi ikke fjernet han, kunne vi hatt seriøse problemer, og jeg som en av de nærmeste naboene ville nok blitt rimmet selv i fremtiden om han hadde fått fortsette som han gjorde. Fakenick rimmet blant annet Strongboy, som jeg senere hadde som dual en periode, siden jeg selv hater farming! Fakenick gjorde en fantastisk jobb når han forsvarte seg selv, men vi tok han til slutt da vi koordinerte godt og nuket hverandres mål ettersom hvem som hadde igjen tropper. Jeg tok selv den siste byen som sendte han til rimmen, hvor han senere har vokst seg stor igjen. Har ikke hørt noe mere på lang stund, så litt usikker på om det er samme spiller på kontoen ennå?

Etter det tok jeg en personlig enmannskrig mot T-S-K(som har skiftet navn flere ganger) under ledelse av EN sinna LEDER som HADDE venner I POLITIET og skulle ANMELDE reisverket for SJIKANE:) Det var både gøy og lett.

Deretter tok jeg for meg PREY, som fakenick var medlem/leder av?, nå under ledelse av just4fun, en kar som gleder seg til å angripe meg. Jeg rimmet Jay Dog og Jay-Dog!!!!! samt tok en god del byer av Betty og håpet de ville forsvinne fra området mitt da... Grunnet til dette var at Jay-Dog tok en by fra meg. Den eneste som har tatt en by fra meg uten at det har vært en dobbeltadling eller jeg snipet tilbake straks.

Etter å ha rimmet Battlesheep, ett tidligere SUN medlem, var jeg nå endelig i rekkevidde av SUN, hvor jeg fikk stå i fred uten angrep:) Jeg lot de angre på det, og rimmet Jezebel. Omstendighetene antyder at hun var i ferd med å gi seg uansett, men det var det første SUN-medlemmet jeg rimmet. McRogn var stor i kjeften på den tiden, og unnskyldte seg for de få angrepene mot meg at han hovedsaklig var forsvarshore, og hadde lite å angripe med. Men han gledet seg til jeg angrep han! Den første militærleiren vi satte opp var nære han, og jeg deltok ikke, bare planla. Det gikk skeis, og SUN skal ha skryt for mange innkommende nukes mot den leiren. Det var moro å lese rapportene på nukes som døde der, før vi endelig gikk tom for forsvarstropper selv. Våre egne nukes døde mot x antall fakler og katas. McRogn sa senere at omtrent hele stammen hadde fått fakkel som førstevåpen, så de hadde så sykt forsvar at det ikke var noe poeng i å prøve engang:) Jeg prøvde!

Deretter hadde vi ett medlem som var gått lei av TW, og trodde kanskje spillet ville få ny interesse for han om han skiftet til SUN hvor han hadde venner fra tidligere tw. Marcelo Bielsa. Grei nok grunn det, men jeg kunne jo ikke tillate at byene hans gikk ut av L-13 sitt eie, så med hjelp av Soulfood og nok en militærleir rimmet vi han og. Merkelig nok fikk han ikke noe videre med støtte fra SUN. Kun en av byene jeg tok hadde innkommende støtte fra SUN. så de satte nok ikke så stor pris på de byene de heller!

Etterstad... måtte internadle en eller annen gang jeg også. Vi har hatt halve stammen som har sluttet i sommer, og noen måtte jo ta disse byene også.

Fremtidsplanene. Jeg kan jo være arrogant nok til å avsløre disse nå som jeg har bygget meg opp igjen. slet litt med å ta vekk noen byer fra goyakleh, og gikk midlertid tom for slagkraft. Er jo absolutt ingen som kan stoppe meg likevel:) Samt at jeg muligens må slutte når jeg går inn i ny jobb om ikke lenge, selv om jeg håper å kunne kombinere jobb og hobby da også. Men 12-14 timers dager kan bli aktuelt desverre:/ Så hvorfor ikke avsløre litt, og se om jeg ikke får noen innkommende og litt moro så lenge:

PREY, en stamme som er så spredd med byene sine at man skulle tro de har en kirke for hver annen by de har. Har i utgangspunktet ingen interesse for byene deres pga dette, spredd som jeg allerede er. Men Just4fun skryter litt for mye, så jeg skal ihvertfall avlegge en liten visitt ved hjelp av en militærleir, og ta så mange byer jeg kan. Dette blir en utfordring siden han styrer halve stammen som kv, og kan nok med litt triksing støtte mye av sine egne byer (unnskyld for denne nådeløse anklagen, men det stemmer jo at du og en til, ignisius, er de eneste aktive igjen omtrent, og sitter alle andre kontoer?????)

Deretter skulle jeg gjerne angrepet kløvervaselin, for utfordringen sin skyld. Men nå ligger jo han unna meg, og lager lite spetakkel, samt at stammen min ønsker rekruttere han om han bare søker, så så lenge blir det nok bare med tanken.

En fyr som derimot har sendt 2 nukes på meg de siste dagene, må jo dø, ikke sant? så Fjord1 blir nok neste mål i SUN. Etterfulgt av Hertoz. Hertoz har adlet så sinnsykt mye gråbyer at jeg kan adle hele fyren og få alle byene innom en og samme kirkeradius. Her har PREY noe å lære. Sånne folk liker jeg å adle, når alt ligger på samme sted. Eneste kjipe her, er at jeg må vente på at han får bygget byene til en anstending størrelse:(

Så dett er dett. Mitt bidrag. Nå forventer jeg 10 sider med konstruktiv kritikk og innsiktsfulle synsinger:)

edit: man kan ikke sette navn i bold, da det teller som ett bilde, og grensa er på 6 bilder!!!!
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
@Syklov: Orka ikke sitere for det var så langt. Bra skrevet også! ;)

Vel for meg så er det egentlig et fett om de byene man klarer å ta er fra inaktive eller 100% aktive spillere. Det som spiller en rolle er det at planen som skulle se dagens lys faktisk ble gjennomført og vellykka og noen ekstra byer FRA fienden ble adla. Dessverre fra vår side så var det jo vår stamme som mista byer, men pytt sann dette er vel et krigsspill. Og medvind kan man ikke alltid ha.

Så en av planene du hadde ble mindre vellykka, heller mer misslykka enn alt det andre du har fått gjennomført. For du syklov har utretta en del på v5 du. Så det skal du løfte eh pc skjermen å være stolt av :cool: Ja selvom vi er fiender så gir jeg deg faktisk kudos for ting du har klart å gjøre. Dessuten er det kjempe artig å lese hvordan dine tanker var rundt tingene som skjedde rundt deres ferdige utførte operasjoner.

Det er også forskjell på å hedre seg selv og hedre stammen sin for hva de har klart å gjennomføre sammen, og at dere absolutt står sterkere knytta etter slike ting. Dessverre så har jo også dere måttet benytte dere av internadling oppi det hele, og det sabla raskt også.

Det jeg egentlig mente med hele denne posten min i starten var at jeg savna de gode gamle stamme"kranglene" på forumet, de diskusjonene som faktisk gikk ganske rederlig og hederlig for seg.. Kanskje av og til litt for varmt mellom øra til en del av oss, men likevel så var det morro å komme inn på forumet og finne en helt ny vanvittig sak. Var det noe som gikk over stokk og stein der, så ble styggedommen fjerna.

Men uansett, helt til slutt.. Fantastisk bra jobba syklov ;) Og godt å se at du forviller deg inn på forumet av og til også.. Kanskje vi sees på slagmarken snart også, spesielt om du tenker på å starte på Hertoz :eek:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
kan godt skrive om noe som jeg personlig er rimelig lei av. det er at en del av de såkalte Pro-spillerene uttaler seg om ting som de overhode ikke har greie på.
det jeg i denne omgang tenker på er at de omtaler -NB- som er Fail-stamme p.g.a masse rekrutering. og hva legger den enkelte i den uttalelsen?? jo, at når man masserekruterer så har man ikke kontroll.
men man kan jo godt se det litt på en annen måte. når jeg og alle de andre begynnte dette spillet, ble vi rekrutert av en "pro-stamme"??
tror ikke det nei. men hvor mye fortere hadde vi blitt langt bedre om vi hadde blitt det??
ikke det at jeg skriver at -NB- er en Pro-stamme, men vi har en oppegående ledelse(når man ser bort fra undertegnede) som er glad for og kunne dele av sine "skills" om noen spør.
og en annen ting er at om du samler en stamme med masse skillsa spillere, så ville det med stor sansynelighet gå på tannkjøttet. og hvorfor det da?? jo, de fleste dyktige spillerene er induvidualister som kan være nokså "sær" på sine måter.
jeg har noen ganger vært i samme stamme som flere av de kjente stor spillerene, og det har ikke gått bra en eneste gang.
jeg er ikke sikker på hva det kommer av. men jeg tror at enkelte blir litt redd for at rykte til ham selv skal bli "overskygget" av de andre profilerte spillerne.
dette gjør at det kan være vanskelig, for og ikke si umulig, og få en slik stamme til og dra i samme rettning.

nei, gi meg heller en handfull 17-18 åringer som er ivrig på og lære og som ikke er redd for bli rimmet. det hadde vært mye mer gøy.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
kan godt skrive om noe som jeg personlig er rimelig lei av. det er at en del av de såkalte Pro-spillerene uttaler seg om ting som de overhode ikke har greie på.
det jeg i denne omgang tenker på er at de omtaler -NB- som er Fail-stamme p.g.a masse rekrutering. og hva legger den enkelte i den uttalelsen?? jo, at når man masserekruterer så har man ikke kontroll.
men man kan jo godt se det litt på en annen måte. når jeg og alle de andre begynnte dette spillet, ble vi rekrutert av en "pro-stamme"??
tror ikke det nei. men hvor mye fortere hadde vi blitt langt bedre om vi hadde blitt det??
ikke det at jeg skriver at -NB- er en Pro-stamme, men vi har en oppegående ledelse(når man ser bort fra undertegnede) som er glad for og kunne dele av sine "skills" om noen spør.
og en annen ting er at om du samler en stamme med masse skillsa spillere, så ville det med stor sansynelighet gå på tannkjøttet. og hvorfor det da?? jo, de fleste dyktige spillerene er induvidualister som kan være nokså "sær" på sine måter.
jeg har noen ganger vært i samme stamme som flere av de kjente stor spillerene, og det har ikke gått bra en eneste gang.
jeg er ikke sikker på hva det kommer av. men jeg tror at enkelte blir litt redd for at rykte til ham selv skal bli "overskygget" av de andre profilerte spillerne.
dette gjør at det kan være vanskelig, for og ikke si umulig, og få en slik stamme til og dra i samme rettning.

nei, gi meg heller en handfull 17-18 åringer som er ivrig på og lære og som ikke er redd for bli rimmet. det hadde vært mye mer gøy.

En håndfull? Din lille gris. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jeg har noen ganger vært i samme stamme som flere av de kjente stor spillerene, og det har ikke gått bra en eneste gang.
jeg er ikke sikker på hva det kommer av. men jeg tror at enkelte blir litt redd for at rykte til ham selv skal bli "overskygget" av de andre profilerte spillerne.
dette gjør at det kan være vanskelig, for og ikke si umulig, og få en slik stamme til og dra i samme rettning.

Da har du spilt med feil folk;) De som setter seg selv foran stammen, er etter min mening, ikke en god spiller.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp