På dødsstien!

DeletedUser

Guest
Det må du nesten forklare litt nærmere?

EDIT: Jeg har dessuten aldri sagt at jeg er en god spiller.
 
Sist redigert av en moderator:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Det må du nesten forklare litt nærmere?

EDIT: Jeg har dessuten aldri sagt at jeg er en god spiller.

det har vel ingenting og si hva du selv synes men om hva de andre i stammen, og på forumet, synes.
og spillere blir jo såkalt profilert av forskjellige grunner. noen er flinke til og bygge opp stammer og noen er flinke til og lede dem. noen er flinke på offensive opperasjoner, mens andre er hysterisk gode deffensive spillere.
og ut i fra dette skulle man da tro at om man samlet dem så var vår lykke gjort?? men det er faktisk skjeldent det lykkes.
selvfølgelig kan enkelte spillere prøve seg som dual men også det blir skjeldent en stjernetreff.
vet bare om et tilfelle der det ble bra. men da ble det jo til gjengjeld i overkant bra.
 

DeletedUser

Guest
det har vel ingenting og si hva du selv synes men om hva de andre i stammen, og på forumet, synes.
og spillere blir jo såkalt profilert av forskjellige grunner. noen er flinke til og bygge opp stammer og noen er flinke til og lede dem. noen er flinke på offensive opperasjoner, mens andre er hysterisk gode deffensive spillere.
og ut i fra dette skulle man da tro at om man samlet dem så var vår lykke gjort?? men det er faktisk skjeldent det lykkes.
selvfølgelig kan enkelte spillere prøve seg som dual men også det blir skjeldent en stjernetreff.
vet bare om et tilfelle der det ble bra. men da ble det jo til gjengjeld i overkant bra.

Vel, jeg vil i hvertfall ikke kalle meg selv en god eller profilert spiller.

Det burde fungere hvis spillerne i stammen ikke er opptatt av å fremme seg selv. Men dette kan jo være et problem.
Når det kommer til dual må jo de 2 personene fungere godt sammen, å putte 2 gode spillere sammen vil nok ikke funke alltid nei:)
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Dette med å lage en god dual handler jo mye om online tider. Finner du en spiller som passer perfekt i forhold til deg selv kan en dualkonto bli dødelig effektiv.
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
En dualkonto er vel igrunn dødelig effektiv om man enten er prikk like eller to vidt forskjellige personlighet som må trekke hverandre ned i hytt og pine ;)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Ikke nødvendigvis...

det er riktig. den ene gangen jeg mener det gikk bra var når en viss Brann2006 og Poke me delte en konto i V1. selv om det ikke pågikk i allverden med tid, var det et maget velykket prosjekt.
jeg sier ikke at det ikke funker mellom to profilerte spillere. men de har tendenser til og avslutte det hele etter kort tid.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
det er riktig. den ene gangen jeg mener det gikk bra var når en viss Brann2006 og Poke me delte en konto i V1. selv om det ikke pågikk i allverden med tid, var det et maget velykket prosjekt.
jeg sier ikke at det ikke funker mellom to profilerte spillere. men de har tendenser til og avslutte det hele etter kort tid.

Vi slutta i protest da ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
koselig

koselig å se hvordan diskusjonen går fra at det er for lite aktivitet på v5 forumet til dual;) but who am i to judge:D

personlig har jeg ikke troen på dual i det hele tatt, det vill kreve mer energi en det det sparer. og ikke for å snakke om at spillestiler må passe sammen.

sett en agresiv liten jævel, sammen med en rolig rævslikker. tror det kunne skapt en god del artige situasjoner:D

men selvfølgelig dual har den fordelen at du kan øke aktivitetsnivået med kansje 30% ? og selvfølgelig få utrettet mye mer:) men spørsmålet er om alt det som bler utretet av en part er ønskelig for den andre parten:)
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det har skjedd noe magisk på forumet de siste dagene ;) så jeg blåsser langt borti granskaugen om tema mitt går ut i dualspilling ^^
 

DeletedUser

Guest
det er riktig. den ene gangen jeg mener det gikk bra var når en viss Brann2006 og Poke me delte en konto i V1. selv om det ikke pågikk i allverden med tid, var det et maget velykket prosjekt.
jeg sier ikke at det ikke funker mellom to profilerte spillere. men de har tendenser til og avslutte det hele etter kort tid.

Nesten 1 år er da vel en stund da :p
 

DeletedUser

Guest
sku ønske eg var aktiv når poke å brann delte konto sku vært fun å sett hva di 2 gjorde:)
 
Topp