På grund av startdatum... ;)

DeletedUser

Guest
Med tanke på valet av startdatum för denna värld så förstod vi snabbt att ni inte önskade svenska spelare (dagen innan midsommar...).

Vi tyckte därför att vi borde komma hit ett par dagar senare ;)

Vi är några fredsälskande bybyggande poängsamlande svenskar som absolut inte kommer för att återupprätta unionen :p

Hoppas ni inte tar illa upp när vi samlar in era poäng.

Mvh.

P.S vi återkommer med startdatum för oss när vi vet det själva ;)
 

DeletedUser

Guest
Hva er spess med startdatoen.
Sry, men følger ikkje så mye med på Sverige:eek:

Det er: Vi er for redde til å starte på lik linje med alle andre, datoen :) Som han selv skrev er det også midtsommersnatt. Du har sikkert hørt om stykket en midtsommersnatt?
 

DeletedUser

Guest
Midsommar, Sveriges stolteste dag :p

midsommar.jpg
 

DeletedUser

Guest
Det er: Vi er for redde til å starte på lik linje med alle andre, datoen :) Som han selv skrev er det også midtsommersnatt. Du har sikkert hørt om stykket en midtsommersnatt?

Japp livrädda :p

Eller så kan man se det som att vi ger er 2-3 dagars försprång :p plus problemet med baksmälla när vi väl startar ;)
 

DeletedUser

Guest
Eller bare fordi det faktisk er Innogames som bestemmer når en ny verden skal åpnes:rolleyes:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Her på .no må man nok ofre alt for å komme til toppen, så midtsommer er en dårlig unnskyldning ;)

Dårlig erfarne svensker :D
 

DeletedUser

Guest
Eller bare det Arcon her sa? :p

Neeh, hvor mange ganger har vi ikke sendt svenskene på hodet og rævva ut av en norsk verden. Står klar til å gjøre det igjen jeg ;)

Svenskene kan holde seg til .se, så jeg skal hjelpe deg med den misjonen, Scar. Selvom våre respektive stammer eventuelt sloss seg imellom :D
 

DeletedUser

Guest
berre norske som klarer og ta toppen på de svenske serverene, ikke motsatt:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg spilte med 2 andre norske på v16 på .se.. Merket ikke noe særlig til noen skill forskjell på .no og .se.. Untatt at det var veldig mange flere svensker som slang med kjeften. :)

Forventer å se noe mer imponerende fra dere da.. Så sier jeg lykke til og håper at du ikke har klart å skaffe et gang bang på dere allerede. Flink leder, skaper masse trøbbel for stammen sin før dere starter. :D:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
19 dager etter at v16 startet snakker du om den i preteritum, er det ikke da litt kjepphøyt å si at de er kjepphøye?

En flink leder gjør diplomatiet enkelt.
 

DeletedUser

Guest
Jag började idag men kommer ju inte kunna vara så aktiv, men kommer ta er ändå :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal vedde på at du sitter bak dataskjermen din og spiller så hardcore som du bare kan, og nettopp har innsett at du ikke kommer til å ha sjanse uansett, at du derfor skylder på aktiviteten. :)
 
Topp