P0K3 vs RAM

DeletedUser

Guest
Verdnens første "ekte" krig er over, jeg definere ekte kriger for de som har vært i top 20 for lengre stunder og ikke små stammer som erklærer krig mot hverandre... Ja dere skjønner greia. Verdnens første krig er over, og jeg står som dere sikkert har veit på vinnersia. Får vel bare vise dere et utdrag fra krigen.

Allianse P0k3m0n Allstars
Fiende Kickas nOObs
Tittel Trinetrinetrine
Start den 27.11. klokken 22:54
Slutt den 22.01. klokken 19:02

og....

dd4qf.png


Også har vi en by som vi har mistet til dem da, men den ble readlet, og mistet igjen til en annen stamme enn RAM. Uviktig! :)

Det hele startet egentlig med at RAM prøvde å danne seg en IAP med oss, vi ville vente å se ann situasjonen noen dager. Det likte ikke ledelsen i RAM og svarte med denne meldingen:

Spesial One den 08.12. klokken 19:30
det tok over 1 uke uten svar.. og da har dere tid til å få med allianser på deres side..

så blir krig gitt

Da hadde det gått 4 dager, og det var da fristen skulle gå ut og de ville ha et svar om hva svaret ble til. Dessverre så erklærte de krig før jeg kom så langt. Noe som i bunn og grunn ikke hadde så altfor mye å si, utenom at de ble røde byer, istede for brune. Altså vi hadde avslått IAP'en uansett, men kanskje ikke gitt såpass på mot dem.

Etter Igglybuff på egenhånd nesten rimma lederen i RAM, Spesial One, ble det formye for dem. En liten by igjen i Virus/Ram land var det han hadde igjen, og det ser ut til at han har gitt opp. Hvertfall har stammen blitt oppløst.

Takk for oppmerksomheten, og lykke til videre Verden 10!
 

DeletedUser

Guest
ville ikke ha vært for kjepphøy viss jeg var deg mister. Husk kem som mast en by idag:rolleyes:
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
ville ikke ha vært for kjepphøy viss jeg var deg mister. Husk kem som mast en by idag:rolleyes:

Kl 09 på morgnen ja... er ikke så avhengig så jeg står opp så tidlig å adler da:) Men er heller ikke noe å skryte av for var ikke akkurat så mye som sto i byen..

Hyggelig med inc da:) Da vet jeg at jeg skal passe på da. Så ingen fluer angriper xD
 

DeletedUser

Guest
Kl 09 på morgnen ja... er ikke så avhengig så jeg står opp så tidlig å adler da:) Men er heller ikke noe å skryte av for var ikke akkurat så mye som sto i byen..

Hyggelig med inc da:) Da vet jeg at jeg skal passe på da. Så ingen fluer angriper xD

fint du har moral iværtfall :)
 
Topp