P0K3 vs RAM

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Øhhhhh......og dette var den ytters interessante tråden om en krig ingen har hørt om.....P0k3 vs RAM :confused:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
øøh, og du er da latterlig lite opptatert... Men er vell kansje det som gjør at noen spillere lykkes og andre ikke, de som holder seg opptatert med alt som skjer på en verden ender som regel i toppen... De som ikke gjør det, ender somregel som Ram og Virus... Just saying, jeg hadde hvertfall hørdt om krigen.
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
alle vet hvem RAM var! -.- Spesielt så vil jeg peke på at RAM gjorde så det kom flere stammen inn i krigen.. Men RAM hadde ingen gode ledere, så RAM ble oppløst å lederne ble adla. Så sank motivasjonen til dem andre stammene
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
øøh, og du er da latterlig lite opptatert... Men er vell kansje det som gjør at noen spillere lykkes og andre ikke, de som holder seg opptatert med alt som skjer på en verden ender som regel i toppen... De som ikke gjør det, ender somregel som Ram og Virus... Just saying, jeg hadde hvertfall hørdt om krigen.

I alle dager, er man nødt til å skrive å forklare når man er ironisk?? Og tror at jeg følger rimelig med. Men intensjonen med teksten var, og her bør jeg da forklare meg ordenligt.....altså tråden her startet med å handle om krigen mellom P0k3 vs RAM, men pludselig handler den om, når TP er på eller ikke på, hvem TP er eller ikke er, når TP tørker seg bak eller ikke...........altså en total avsporing av den opprindelige tråd........

Oppsummering: Jeg følger rimelig med, har hørt om både P0k3 og RAM og jeg er ikke latterlig lite oppdatert

Og bør vel da tilføje, for de litt trege, at her lå igjen litt ironi gjemt i teksten.......greit?

Glemte jeg noe, var noe uklart.....da please gi besked.
 

DeletedUser

Guest
Si alltid beskjed om når du er ironisk. Folk her på forumet er som regel ikke så oppvakte at de forstår det uten hjelp :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Si alltid beskjed om når du er ironisk. Folk her på forumet er som regel ikke så oppvakte at de forstår det uten hjelp :)

Spessielt ikke etter 16 timers skift o_O Men sliter selvom du sier det med å se ironien og sarkasmen i komentaren din, så tror du burde øve deg litt på den til neste gang ;) Men nok off topic fra min side da :O
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Hei, gi litt creds til meg også da for mine propoganda poster mot RAM.... Synes Pok3 burde takke meg for innsatsen jeg ga i en krig jeg aldri deltok i :)
 
Topp