Persia

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
som sagt er dette grunnen. var medlem av persia, og medlem av nåværende ally. sorte ninja var kontositteren til raklar h. lillebroren til sorte ninja fortalte om alt sammen. sorte ninja hadde blitt hacket :(:(

uansett kan man ikke se bort ifra at persia har gjort en elendig jobb med å angripe magnuz. har seriøst nesten ikke sett så mange latterlige rapporter.
jeg foreslår at man gir en trampeklapp for persia sin elendige innsats. det er ny rekord i innkompetanse.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gratulerer Persia!

Dere burde komme inn i Giunness Rekord bok;) Skreiv jeg det riktig?
 

DeletedUser

Guest
Hehe, persia forsvinner iallfall gradvis fra vestsida si nå...
 

DeletedUser

Guest
vel, hvis du ser på kartet inne på hjelp så er K35 i nord-øst.
 

DeletedUser

Guest
Som aeng sier :)

Borte hos meg, hvor det før var nesten bare persia, er det nå kun TWR, ghetto og core(da kun representert ved giftige trond). Har perisa tropper i det heletatt?
 

Henrik0594

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Må innrømme at angrepene mot magnuz ikke var så godt plankagt som de burde vært. nå er jo magnuz blitt medlem av ally da...;) Vi er iallefall tilbake der hvor vi var før, og har økt kraftig i kontinent 35;) :D
 

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Som aeng sier :)

Borte hos meg, hvor det før var nesten bare persia, er det nå kun TWR, ghetto og core(da kun representert ved giftige trond). Har perisa tropper i det heletatt?

De kastet bort massevis av D-tropper mot Magnuz i hvert fall... så kan ikke være mye å hente... og når noen taper 23 byer på 3 dager (da snakker jeg om en fra "eliten" i ally altså) uten å få mer enn 400k i DOD kan det ikke ha vært mye D i byene hans... :p
 

DeletedUser

Guest
Hva er denne "persia bashingen" her for? Frykter dere oss? :D

Nei, Ghetto er en av stamme som snart vil forsvinne helt fra K35, når maskinen vår ruller. Ville ikke vært for tøff i kjefen mini Eirik.

PS. Persia har godt med tropper skal jeg si deg.
 

DeletedUser

Guest
Hva er denne "persia bashingen" her for? Frykter dere oss? :D

Nei, Ghetto er en av stamme som snart vil forsvinne helt fra K35, når maskinen vår ruller. Ville ikke vært for tøff i kjefen mini Eirik.

PS. Persia har godt med tropper skal jeg si deg.

Mye tropper spiller ingen rolle så lenge man ikke kan å bruke dem.

Jeg beklager, men at en stamme ikke engang er i stand til å ta ut en isolert spiller er så fantastisk dårlig at dere overgår RAKI.
 

DeletedUser

Guest
Og Nikitns, det går ikke ann å stoppe Eirik fra å være tøff i kjeften;) Belive me, I have tried;)
 

DeletedUser

Guest
På tide den diskusjonen om magnuz opphører. Det var Persia. Nå er det Alliansen som gjelder og her er de siste tallene:

Side 1: ally

Side 2: Ghetto GhettR GhettW

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 13
Side 2: 0
Forskjell: 13

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 83,414
Side 2: 0
Forskjell: 83,414

image.php
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp