Personal To-Do liste..

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg foreslo tidligere en ''stamme to-doliste''. Dette forslaget bygger på det samme, men er annerledes på den måten at denne er personlig.


Man skriver bare inn (for eksempel)...:


* Nuke den byen (xxx|xxx)
* Støtt opp disste fire byene '......'
* Snipe dette toget.


....

Kunne vært en grei funksjon (prem kreves) å ha når man har aksjoner på gang.


Støttes:
icon14.gif

Støttes ikke:
icon13.gif
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jo, er jo forsåvidt det, men det forenkles ved å ha en todoliste. Notisboken kan bli uoversiktlig til tider! ^^
 

DeletedUser

Guest
Jo, er jo forsåvidt det, men det forenkles ved å ha en todoliste. Notisboken kan bli uoversiktlig til tider! ^^

Notisboken er så oversiktelig som spilleren som bruker den. Så kanskje det ikke er notisboken som trenger en overhaling?
 

DeletedUser

Guest

Er det så mye å forklare egentlig, Anita? :)
Han vil ha en funksjon som hjelper han å holde det ryddig på tids-skjemaet hans, ettersom han ikke klarer å holde det oversiktlig sel :D
 

DeletedUser

Guest
Er det så mye å forklare egentlig, Anita? :)
Han vil ha en funksjon som hjelper han å holde det ryddig på tids-skjemaet hans, ettersom han ikke klarer å holde det oversiktlig sel :D

Doh.. :p

Hvordan skulle denne funksjonen fungere, siden den tydeligvis må være så annerledes enn notisboken?
Egne ruter (i motsetning til linjeskift) med en liten boks som kan hakes av når "oppdraget" er "utført" (i motsetning til vanlig sletting i notisboken)?
Ferdige maler hvor du kun legger inn koordinater og antall?
Forskjellige fargekoder for angrep, forsvar, ressurser osv?
Og hvordan skal dette fungere oppimot den nye Account Manageren som kommer med v7.0?
Hvordan skal punktene på listen legges til, sorteres og slettes når de er gjort

Forklar hvordan du hadde tenkt denne funksjonen, ellers er ikke "ideen" verd pixlene den vises med.
 

DeletedUser

Guest
Haha, digger deg om kveldene Anita <3

Du digger slik jeg er om kveldene, eller du er i humør til å digge meg om kveldene? ^^ Aldri tenkt over om jeg skulle være spesielt diggbar om kvelden nemlig, så antar at det bare er du som er trøtt :)
 

DeletedUser

Guest
Digger deg slik du er om kveldene, OG er i humør til å digge deg ^^
 
Topp