Videresendt, Inno Platinum Medaljer

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hvordan tror du de skulle gjøre det i middelalderen? For det første å finne en diamant som er stor nok, og deretter ha teknologien som er nødvendig for å forme den til noe så intrikat som en medalje? Nei, ikke sjans i havet :p

Og de skal liksom klare å finne platinum? Som ikke finnes i ren form i nærheten av de gruvene de hadde på den tiden? :p
 

DeletedUser

Guest
Var vel nettopp derfor jeg satte spørsmålstegn ved det :p

Flere verdifulle ting vi kan bruke da? Som de kunne få tak i i middelalderen? For hvis ikke må vi bare gå for en av disse, uansett om det byr på teknologiske utfordringer for disse stakkars små mennene i landsbyene våre :eek:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Støttes! Spesielt plyndre medaljen :eek: Der kan godt gull settes opp også. Nådde 10k runs ved 500 poeng på HP...
 

DeletedUser

Guest
helt enig :) jeg vil si at medaljer har gjordt meg til en bedre spiller :) jeg er mer bevist over hvor jeg ligger sammenlagt på farming og masse andre ting :) som gjør at jeg har et mål
 

DeletedUser

Guest
I starten gir det meg motivasjon til å få fort plyndrer i nivå 4 og ranern i nivå 3 :D Gjør det ofc med engang nesten, men litt ekstra keen blir mann :D Så dette forslaget er drit bra! Støttes, men gjerne ha Platinum i alle medaljene, ikke bare i noen få. :)
 

DeletedUser

Guest
Støttes, men vil ha høyere på Heltedød og f. eks.

Helst på alle, føler det ikke er for vanskelig å få alle akkurat..

Enig, Synest den 5. medaljen skal vere på et veldig høgt nivå sån at du helst ikke får det før en verden nærmer seg slutten. Da blir det en skjelden medalje og da er det ekstra gøy å få den! :D
 

DeletedUser

Guest
Det er jo stor forskjell på verdener også. Noen er som våre nye verdener, som er over forholdsvis kjapt, og andre er som v1 eller gamle verdener på .net. Så det er umulig å få medaljer som er tilpasset både små og store verdener. :)
 

DeletedUser

Guest
Det er jo stor forskjell på verdener også. Noen er som våre nye verdener, som er over forholdsvis kjapt, og andre er som v1 eller gamle verdener på .net. Så det er umulig å få medaljer som er tilpasset både små og store verdener. :)

Er det ikke mulighet for å tilpasse medaljene etter verdenen?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det kommer ikke svar på ting som blir sendt videre. Utviklerne ser på tilbakemeldinger og vurderer deretter om det er noe dem ønsker/om det er mulig å implementere eller ikke.
 

DeletedUser

Guest
det er sendt videre :) om det legges inn eller ikke er bare et spørsmål til seg selv ;) vi må nok bare vente på neste update som kommer sikkert rundt sommer ;)
 
Topp