Politisk Kart - nå aktivert.

DeletedUser

Guest
Er vel "rimelig" mye annet som bør fikses før de begynner med å legge til enda mere nytt som fucker opp alt igjen? :D

Sikkert en nyttig funksjon, men jeg for min del vil bla. heller ha et gjennomført norsk spill uten tysk tekst før noe mer legges til :p
 

born to kill

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Er vel "rimelig" mye annet som bør fikses før de begynner med å legge til enda mere nytt som fucker opp alt igjen? :D

Sikkert en nyttig funksjon, men jeg for min del vil bla. heller ha et gjennomført norsk spill uten tysk tekst før noe mer legges til :p

Sant sant, det har du rett i.:D

Håper dem kan sette seg ned og fikse alle feila i spillet.
Nå er det ingen feil i spillet som vil påvirke spillet da, så er ingen ting som må gjøres med en gang. :p
 

DeletedUser

Guest
Sant sant, det har du rett i.:D

Håper dem kan sette seg ned og fikse alle feila i spillet.
Nå er det ingen feil i spillet som vil påvirke spillet da, så er ingen ting som må gjøres med en gang. :p

JO! Alt skal fikses NUH! :mad: Men så stygt som dette kartet var kommer jeg nok ikke til å bruke det oftere enn nødvendig :p
 

born to kill

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Vi får gi dem litt tid, alt blir nok fikset etter hvert.

I mellom tiden:D

Ta livet som det faller seg,
ja ta det som det faller seg!
Gi blaffen i bekymringer og strev!
For alt du trenger finner du
i skognaturens pølsebu'!
Ja, ta det som det faller seg
å le!:D
 

DeletedUser

Guest
Det politiske kartet som dere prater om her er et test kart som vil bli sett hvordan det fungerer før det rulles ut til nye lokaliseringer. Så hvis det slår ann så er det en mulighet for at vi får det her på .no

Det er uansett flere andre ting som er viktigere bl.a:

  1. Få på plass all oversetting til riktig språk så vi ikke blir skap tyskere hele gjengen ;-)
  2. Få på plass alle regler slik at det ikke er noe tvil om hvordan ting skal være.
  3. Få på plass v4 slik at alle får et nytt sted å leke på.
Og da en del andre ting som ikke kan utbasuneres nå men som er ting som er under arbeid.

Alle tingene her jobbes med og så fort vi har noe endelig kommer infoen ut til dere spillere. Men for å få alt i riktig retning så trengs det tid og litt tålmodighet på at det vi skal gjøre er det rette for spillet.
 

born to kill

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Det politiske kartet som dere prater om her er et test kart som vil bli sett hvordan det fungerer før det rulles ut til nye lokaliseringer. Så hvis det slår ann så er det en mulighet for at vi får det her på .no

Det er uansett flere andre ting som er viktigere bl.a:

  1. Få på plass all oversetting til riktig språk så vi ikke blir skap tyskere hele gjengen ;-)
  2. Få på plass alle regler slik at det ikke er noe tvil om hvordan ting skal være.
  3. Få på plass v4 slik at alle får et nytt sted å leke på.
Og da en del andre ting som ikke kan utbasuneres nå men som er ting som er under arbeid.

Alle tingene her jobbes med og så fort vi har noe endelig kommer infoen ut til dere spillere. Men for å få alt i riktig retning så trengs det tid og litt tålmodighet på at det vi skal gjøre er det rette for spillet.

Ok, dette høres veldig bra ut. :D
 

DeletedUser

Guest
Ny info!

Political map har nå blitt godkjent og skal være aktivert på alle 3 verdener.

Kan fortsatt være noen bugs med dette, lag så ticket om det. så vil det bli sjekket så fort som mulig.

Edit:

Endret navnet på tråden slik at den reflekterer den faktiske situasjonen.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Å begynne å mase på nye innstillinger, når hele TW-teamet er nytt og sikkert har nok å ordne opp i virker som en utrolig god idé.

Oh, and.... map makes me head hurt! :(

Grimlock er for gammel vettu. Gamle bikkjer klarer ikke lære nye triks :D

Flotte greier, tror dette kartet blir knall.
 

perasmyr

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hva skal egentlig dette kartet hjelpe til?
Noen som har en link eller gidde å svare her?
 

DeletedUser

Guest
Dette kartet skal hjelpe deg med å se de forskjellige stammenes byer og "område der de kontrollerer" enklere.

Hva det brukes til og slikt vil jo sikkert bli utviklet mer etterhvert. Men var noe som var ønsket og nå har muligheten kommet her på .no også.
 

perasmyr

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ok...:rolleyes:
Jeg ser ikke på dette som veldig nyttig, har da vel kontroll over hva jeg eier :p
Og ser jo på hvor de andre sine byer ligger :cool:

(mulig jeg er dum :eek:)
 
Topp