Politisk Kart - nå aktivert.

DeletedUser

Guest
Good point Hansemann :)

Det er eget valg å ha det på aller av.
så.. hva klager folk over?? ...

Jeg liker det ;)
Fine farger :D
 

DeletedUser

Guest
hvorfor fikk jeg en følelse på at karte eller noe i den nye oppdateringen ****** med TW nå? ting er forsinket gitt-.-
 

DeletedUser

Guest
hvorfor fikk jeg en følelse på at karte eller noe i den nye oppdateringen ****** med TW nå? ting er forsinket gitt-.-

Jepp, det ene angrepet mitt som jeg trakk tilbake grunnet at jeg sendte feil er over 27 min forsinket.
 

DeletedUser

Guest
endelig fiksa da-.- begynte og bli irritert fordi jeg ikke fikk sendt ut farms -.-
 

DeletedUser

Guest
Stykt og nyttig:/

Men hvorfor ikke folks som ikke har premium?
 

DeletedUser

Guest
Dette er en funksjon som kjøres av innogames sentralt som har blitt rullet til til alle servere, og skal være en av funksjonene man får ved å ha premium her.
 

DeletedUser

Guest
Har tittet innom på dette kartet noen ganger nå, og må si jeg venner meg til det ^^ Har ett par forslag som kan gjøre det til et virkelig nyttig element:

Nå kan vi med PK krysse av om vi vil ha politisk kart eller ikke.
Om det hadde gått ann å "ignorere spillergrenser" slik at man kun ser stammegrensene hadde ihvertfall mini-mappen i høyre hjørne sett mye bedre ut.

Altså noe slikt:

<checkbox> Vis Politisk kart
<checkbox> Vis stammegrenser
<checkbox> Vis spillergrenser

Ellers vil jeg si at dette var en unødvendig, men morsom ny ting å leke seg med :D
 

DeletedUser

Guest
Har tittet innom på dette kartet noen ganger nå, og må si jeg venner meg til det ^^ Har ett par forslag som kan gjøre det til et virkelig nyttig element:

Nå kan vi med PK krysse av om vi vil ha politisk kart eller ikke.
Om det hadde gått ann å "ignorere spillergrenser" slik at man kun ser stammegrensene hadde ihvertfall mini-mappen i høyre hjørne sett mye bedre ut.

Altså noe slikt:

<checkbox> Vis Politisk kart
<checkbox> Vis stammegrenser
<checkbox> Vis spillergrenser

Ellers vil jeg si at dette var en unødvendig, men morsom ny ting å leke seg med :D

støttes, men dette er vel ikke noe .no admins kan gjøre noe med direkte, men må taes videre til innogames..:)
 

DeletedUser

Guest
Jess, men det er alltid morro å lufte (gode imo) ideer og se hva slags respons de får blandt andre spillere :)
 
Topp