PP Pro Team

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
v24's største pp-horer har dannet en egen stamme, vi er fåreløpig 5 av de største pp-horings kontoene på v24. For å komme inn i stammen må du ha en rik far, få mye penger fra nav eller være villig til å ta opp ett forbrukslån hos santander, for å kjøpe pp, renten er bare 7.9%!! Ett annet krav for å bli med i stammen er at du har en pp-logg som er minst like stor som Peligroso's som er: oiklsfdlk.PNG.

Vi er ikke bare pp-horer, vi er også gode spillere! Men siden dette ikke er tribalwars lengre, men pp-wars, må vi være pp-horer for å henge med. Vi har alle vunnet flere verdner og totalt er det en god del. Vi har ferdigheter, og mye mer, dere kjenner nok igjen mange av folkene, her på skandyzz har vell alle ledererfaring, så vi vet godt hvordan vi skal lede stammen til seier, personlig så ligger vi etter fordi vi ikke driter penger, selv om vi sier du må gjøre det for å komme inn i stammen var vi heldigvis ett unntak <3.

Jeg kan ikke kalle oss uovervinnelige, men her på v24 så er vi jo egentlig nesten det, håper jeg høres cocky ut, fordi det er det jeg prøver på. Vi er allroundere, nolifere og har aktivitet på alle kontoene 24 timer i døgnet, vi har veldig mange mastercard's hele gjengen så pp blir det ikke slutt på, vi er veldig vanskelig å outstmarte siden, jo nettopp fordi vi er ganske gode hele gjengen. Vi har egentlig allerede fått kontroll på nord-delen, og vi kommer bare til å ekspandere.

Jeg vil ønske dere alle lykke til med denne nye verdnen av pp-wars og håper dere ikke gir dere så verdnen ikke blir så slapp og dårlig som den ser ut til å bli!
 
Sist redigert:

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vi er en stammen, vi har veldig mye bra, og vi har veldig mange veldig bra eksempler og veldig mye bra å komme med. Også har vi lang ledererfaring, kanskje en eller to meter lang, også bruker vi komma veldig veldig mye, og veldig, komma fungerer, også kontrollerer vi mye, gjerne hvis det er snakk om nordre del. Ja - lykke til som det ser ut til å bli!
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Det er vel nå jeg skal komme med 5 sider som gjelder både v18 og v24 tilsammen.

Noobs hele gjengen.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Til sammenlikning. Villarreal sin PP-logg. Siden mai 2010. Over av halvparten av den eksiterende loggen er pga. dual som faktisk ønkset å bruke pp på V14.

 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
kan jeg få bli med hvis jeg starter på v24 :* har pp logg på 29 og kontoen har bare vært i bruk siden v1!!!
 
Topp