Premade stammer?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jeg ønsker selv ikke å joine noen premade stammer for øyeblikket, men jeg er selvfølgelig nysgjerrig på om det vil være noen som har gjort seg klare for v4?

Dette trenger selvfølgelig ikke bare være "proffe" stammer som [R]evolution (v3), Elite (v2), TDH (v3), Yakuza (v3) eller lignende (tok bare diverse navn), men kan være stammer som DISA familien (v3) og Rome familien (v3) som dro med seg medlemmer fra v2 og startet opp på nytt..

Noen stammer som skal starte med tidligere stammemedlemmer? Hadde vært gøy å se hvem vi kan forvente på topp listene de første ukene :D

Vil skrive liste her: (vil skrive dem i rekkefølgen av dem blir nevnt)

  • Outlaw
  • TWOJ
  • Death Reapers!
  • Speed

mvh
~Jazcan~
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Har bare et motiv med V4. Gjøre livet surt for alt og alle rundt meg :D
 
Reaksjonspoeng
1
Si gjerne hva ting står for, selv aner jeg ikke hva TWOJ står for.

Noen i IB starter en stamme som heter DR. Death Reapers! AHAHAHAHHA
 

DeletedUser

Guest
Tipper det er "The Warriors Of justice" på V3.. Ligger ikke så langt unna meg, hvis det er den stammen jeg tenker på?
 

dr.yes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
de fleste premade stammer kommer til å gå under de første ukene.. så jeg gjør som lux, og går solo, eller eventuelt cola :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg lager også en stamme som skal rule dobbelt så bra som min forrige stamme, [R]evolution.

ID: Speed
Stammenavn: Making the Speed Higher
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gå solo er ofte bedre enn og bli med i en premade stamme i begynnelsen hvis du går for toppen. For å være litt kynisk er det alltid en jævel som greier å miste alle troppene sine i begynnelsen og trenger alle farme troppene dine i støtte.

Bedre å adle et par byer før man velger/lager en stamme er ofte det beste. Da har man også som regel kartlagt område og har fått kontakter.
 

DeletedUser

Guest
Gå solo er ofte bedre enn og bli med i en premade stamme i begynnelsen hvis du går for toppen. For å være litt kynisk er det alltid en jævel som greier å miste alle troppene sine i begynnelsen og trenger alle farme troppene dine i støtte.

Bedre å adle et par byer før man velger/lager en stamme er ofte det beste. Da har man også som regel kartlagt område og har fått kontakter.

Betviler du min metode? Du blir mitt første mål for å prøve å vranglære mine disipler! Du vil ikke nå toppen, du vil dø IG, du vil bli slaktet, du vil bli den første til å bli adlet! Vi spytter på liket ditt og erklærer oss som verdensmestere.
 

DeletedUser

Guest
Betviler du min metode? Du blir mitt første mål for å prøve å vranglære mine disipler! Du vil ikke nå toppen, du vil dø IG, du vil bli slaktet, du vil bli den første til å bli adlet! Vi spytter på liket ditt og erklærer oss som verdensmestere.

hehe, du er ikke den første som har faila på det :D
 

DeletedUser

Guest
hehe, du er ikke den første som har faila på det :D

Jeg vil kanskje bli den første som klarer det, fordi jeg har krefter hinsides din oppfatning, jeg vil ta deg der du tror at dine babysoldater er trygge, du vil bli hengt av dine egne folk, jeg har skaffet meg kontakter i nesten alle de andre premade!!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp