Premade stammer?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Gi meg et eksempel på en demo som er så utrolig mye bedre enn selve spillet, da.
Poenget er at de tar de beste delene av spillet og propper det inn i en demo, så folk skal tenke: "Oi, det her var et morsomt spill, det må jeg kjøpe."

Men egentlig er resten av spillet ikke nært så bra laget. Jeg sier ikke at det gjelder for absolutt alle spill, jeg sier bare at det ofte er slik - og at jeg derfor ikke stoler på demoer...
 

DeletedUser

Guest
Ingen av de gode utviklerne gjør det på den måten. De har som regel et godt spill, med en demo som representerer spillet på en god måte.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Tull er jo sånn med spill, filmer, musikk. Demo er reklame og har ikke så veldig mye felles med produktet som skal selge..

Litt offtopic.


Premade stammer---->
 

DeletedUser

Guest
En demo består kun av den beste delen av spillet, trodde alle skjønte hvorfor de slipper ut demoer? Gjennom demoer kan de fremstille spillene sine som bedre en de egentlig er, noe som har blitt gjort mange ganger... ;)

Her tar du feil.
I BioShock demoen er det kun starten av spillet som er med.
Dem har ikke tatt ut den beste delen, det kan jeg love deg.

Det er samme for meg hvordan du skaffer deg det, via å kjøpe eller piratkopiere dette spillet. Jeg sa kjøpe, fordi jeg ikke vil REKLAMERE for kriminalitet. Det kan man gjøre andre steder.


barbie..

I demoen trenger du ikke å spille hele spillet

Skaff deg spillet , prøv det = )
 

DeletedUser

Guest
Her tar du feil.
I BioShock demoen er det kun starten av spillet som er med.
Dem har ikke tatt ut den beste delen, det kan jeg love deg.

Så de forventer at jeg skal danne meg en helhetlig mening om spillet bare ved å spille starten...?
 

DeletedUser

Guest
Så de forventer at jeg skal danne meg en helhetlig mening om spillet bare ved å spille starten...?

Har du kjøpt BioShock, eller bare piratkopiert det?

Man kan da ikke forvente at utgiveren skal gi deg hele spillet for at du skal bestemme deg om du vil kjøpe det eller ikke. Når du spiller starten av spillet får du et inntrykk av hvordan spillet er, og kan bestemme deg utifra det.
 

DeletedUser

Guest
Har du kjøpt BioShock, eller bare piratkopiert det?

Man kan da ikke forvente at utgiveren skal gi deg hele spillet for at du skal bestemme deg om du vil kjøpe det eller ikke. Når du spiller starten av spillet får du et inntrykk av hvordan spillet er, og kan bestemme deg utifra det.
Du får et inntrykk ja, men det inntrykket vil ofte være noe feil i forhold til hvordan resten av spillet er.

Og nei, jeg forventer ikke at de skal gi meg hele spillet, det er derfor jeg laster det ned og spiller det et stykke før jeg eventuelt kjøper det...
 

DeletedUser

Guest
Så last det ned, spill det og eventuelt løp til butikken å kjøp det.


...
 

DeletedUser

Guest
Det er samme for meg hvordan du skaffer deg det, via å kjøpe eller piratkopiere dette spillet. Jeg sa kjøpe, fordi jeg ikke vil REKLAMERE for kriminalitet. Det kan man gjøre andre steder.

Får jeg minne om at det ikke er ulovlig å laste ned? Å laste opp (dele med andre) er ulovlig, men å laste ned kan man gjøre med god samvittighet hvis man tenker på kriminaliteten.
Den etiske delen derimot, den er opp til enkelte å ha mening om.
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Får jeg minne om at det ikke er ulovlig å laste ned? Å laste opp (dele med andre) er ulovlig, men å laste ned kan man gjøre med god samvittighet hvis man tenker på kriminaliteten.
Den etiske delen derimot, den er opp til enkelte å ha mening om.

Helt riktigt :) derfor alle laster ned... men desverre mange som lasert opp også...
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Musikk demoer har ikke mye med produktet de skal selge?

Eksempel på musikk reklame/demo som er ute nå:
Best of Don henley (som var med i eagels) Reklamen begynner så vidt med boys of summer og av slutter med en lengre bit på slutten. Gir det deg mye info om resten av albummet??
Jeg synes den låta er fet, men jeg kan ikke si at jeg vet noe om resten av låtene.
For meg er dette missvisende reklame og de spiller på den mest kjente låta fra han til de grader.


GT, F1 til ps3/360/ps2, spesielt til ps2 som var helt rååe på (demo)video snutter som ikke lignet spillet.

Sånn har bransjen drevet på siden 80 tallet og er helt på trynet.
Tror mye av grunnen til at de lager 1er 2er og 3er osv. for folk vet det er kvalitet og ikke for at de går på gammle demo trixet(selge på rykte i stedet for fete fake videoer/demos). Og så klart at de har (engine) til spillet delvis laget fra forrige versjon
 
Sist redigert:
Reaksjonspoeng
1
Eksempel på musikk reklame/demo som er ute nå:
Best of Don henley (som var med i eagels) Reklamen begynner så vidt med boys of summer og av slutter med en lengre bit på slutten. Gir det deg mye info om resten av albummet??
Jeg synes den låta er fet, men jeg kan ikke si at jeg vet noe om resten av låtene.
For meg er dette missvisende reklame og de spiller på den mest kjente låta fra han til de grader.


GT, F1 til ps3/360/ps2, spesielt til ps2 som var helt rååe på (demo)video snutter som ikke lignet spillet.

Sånn har bransjen drevet på siden 80 tallet og er helt på trynet.
Tror mye av grunnen til at de lager 1er 2er og 3er osv. for folk vet det er kvalitet og ikke for at de går på gammle demo trixet(selge på rykte i stedet for fete fake videoer/demos). Og så klart at de har (engine) til spillet delvis laget fra forrige versjon

Dette handler om premadestammen GR F1 til ps3/360/ps2, right?
 

DeletedUser

Guest
er enig

er enig med han før her, dette blir for mye off topic for premade stammer
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp