Premade?

DeletedUser

Guest
Er det noen bra premade som søker medlem(er?) :D
Skriver ikke noe info her, det får vi ta på PM eller på Skype.

Skype - crespec65
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ser etter det samme:)



[POSTLINK="V9 sir dragon"][/POSTLINK]
 

DeletedUser

Guest
Nei du tuller, Zippy.
Skader ikke og si fra på forumet at du leter etter en heller vettu, får ikke færre forespørsler av det. ;)
 

DeletedUser

Guest
Er ikke sånn at jeg ikke har fått flere tilbud, men som sagt skader det ikke og gi lyd fra seg her for og si fra at du leter etter en heller, uansett hvor 'god' du er. ;)

Hvem som er best får vi se på v10 da, lille arrogante Zippy :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Du får mene det du vil.
Uansett, ny verden, nye muligheter :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg anbefaler ingen å starte nordøst, fordi der vil nemlig jeg, og min stamme starte. Man vil ikke ha noen sjanse til å overleve om man starter der. Bare et tips.
 

DeletedUser

Guest
Jeg anbefaler ingen å starte nordøst, fordi der vil nemlig jeg, og min stamme starte. Man vil ikke ha noen sjanse til å overleve om man starter der. Bare et tips.

Sa du ikke nokka slikt forrige runde også og så starta dokker et heilt anna sted?
 

DeletedUser

Guest
Jeg anbefaler ingen å starte nordøst, fordi der vil nemlig jeg, og min stamme starte. Man vil ikke ha noen sjanse til å overleve om man starter der. Bare et tips.


Håper jeg blir den som adler din siste by.
 

DeletedUser

Guest
Jeg anbefaler ingen å starte nordøst, fordi der vil nemlig jeg, og min stamme starte. Man vil ikke ha noen sjanse til å overleve om man starter der. Bare et tips.

HA! Jeg skal vise deg jeg Honour, jeg skal starte der. Jeg skal ikke gjemme meg. Jeg skal stå opp og være modig... for så å trygle og be om jeg kan bli med i stammen din.
 
Topp