Premade?

DeletedUser

Guest
Søker DU stamme?
Alle er velkommen i stammen min, MædPotatoes.

"The legacy of the Potatos"

Hvis du ikke når opp til kravene til å komme inn, kan du søke deg i understammen(BabyTatoes) eller akadamistammen (MiniTatoes), hvis du er litt midt i mellom kan enten søke deg i søsterstammen (GirlTatoes) eller broderstammen (BroTatoes)

:cool:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ryktes at angrepstullingen selv starter på v10 dersom han får et fristende tilbud.
 

DeletedUser

Guest
Jeg anbefaler ingen å starte nordøst, fordi der vil nemlig jeg, og min stamme starte. Man vil ikke ha noen sjanse til å overleve om man starter der. Bare et tips.


#16 20.11.11, 16:36 Topp
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Honour
Jeg anbefaler ingen å starte nordøst, fordi der vil nemlig jeg, og min stamme starte. Man vil ikke ha noen sjanse til å overleve om man starter der. Bare et tips.



Håper jeg blir den som adler din siste by.

Neste gang du/dere restarter.. Kan du ikke holde ditt løfte om NØ??

I'm waiting!
 

DeletedUser

Guest
Vil opplyse deg at der en en helt annen sander enn Sander/Honour.

Sanderen på Cujos er ekstremt hyggelig og hjelper til, noe annet som skiller han fra Honour :p
 

DeletedUser

Guest
Vil opplyse deg at der en en helt annen sander enn Sander/Honour.

Sanderen på Cujos er ekstremt hyggelig og hjelper til, noe annet som skiller han fra Honour :p

Støtter denne.

Men hvor er "min" Sander da? :(
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vil opplyse deg at der en en helt annen sander enn Sander/Honour.

Sanderen på Cujos er ekstremt hyggelig og hjelper til, noe annet som skiller han fra Honour :p

Kan godt hende han oppfører seg annerledes, men du kan likevel ikke gå vekk fra at det er samme Sander ;)
 

DeletedUser

Guest
Hounor er i AREA?

og på ny konto:p

jaja 3 kontoer han har vært på til nå da :rolleyes:
 
Topp