En kort utdeling herfra også. Mye som kan forandre seg.
Mest respekterte spiller
1. Håkon - Alltid hyggelig, løsningsorientert og samarbeidsvillig. Umulig ikke å like denne karen.
2. Odd og General - Stort sett det samme
Favoritt spiller
1. Håkon og Odd - Stort sett det samme som over (respekterte og favoritt blir gjerne mye av det samme)
2. Joakim - har alltid noe moro på lager. Morsomme formuleringer, og flink til det aller meste.
2/3. Vixen -
2/3. General112 - Lærte han å farme :|
Ukens beste PnP / forumposter
1. TSM Bjergesen og Imrahil - veldig bra at flere ser ut til å begynne med deltagelse på forumet, og fine lister med gode begrunnelser. Noen nye jeg har glemt?
2. Ingen topp 25-lister denne uka. Mange som bidrar bra i børsene blant annet.
Mest "hatet" spiller
1. Generalløs
2. Chaosisalex - uten disse hadde jeg fått langt flere "Dagens raner", og muligens vært først til 100 mill - dessverre kan nok ingen stoppe disse til den milepælen. :|
Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1. Surfender - dyktig spiller, kan fort smelle fra denne siden. Håper ikke det går med deg som med Benja.
2. Pestilence - Vokser fort, må farme som en Gud eller ha en gavmild nabo som sender ressurser. :|
Mest respekterte stammen krigsmessig
1. UTOPIA
2. BAM! og DL - BAM! leder ODA, DL leder ODD. Ikke at det er en god nok begrunnelse generelt, men akkurat i dette tilfellet er det ikke så mange alternativer. Var usikker på hvordan jeg skulle rangere disse tre stammene. Har sett for lite til Lemmy.
Minst respekterte stammen krigsmessig
1. GK55 (kun pga. Generalløs, synd at en stamme med potensiale skulle ryke pga. han)
2.
Favoritt stamme
1. UTOPIA
2. MILF <3 og BAM!
3. DL
Mest mislikte stamme
1. GK55
2.
Beste leder
1. Håkon - gjør en strålende jobb. Flink til alt, og tar initiativ. Herlig ledertype, og enkel å kommunisere med. Smarte og taktiske valg, selv om det muligens har blitt litt vel kynisk i blant.
2. Vixen - synes du gjør en veldig god jobb! Vet for lite om ledelsen i BAM og Lemmy mht. hvordan de "opererer", dermed blir det vanskelig å sette en av disse her.
Dårligste leder
1. Generalløs
2. Generalløs
Bare å komme med innspill og kommentarer. Lag gjerne egne prisutdelinger, eller enda bedre; Topp 25-lister. Gjør ikke noe om dere ikke kjenner alle. Send en liten PM eller skriv det dere vet, bra blir det nok uansett.
Forresten: