Lucky luck
Velkjent medlem
- Reaksjonspoeng
- 131
Skjønna om du hadde tatt meg som hata speler på v31, men ikkje heilt på v30, så eg må nesten spørre, ka har eg gjort mot deg på v30? (chuckle)
Dårligste leder
1 - Laksvatnsstorefuckboy
2 -
satser på at jeg har tjent meg opp litt respekt for det
Etter å ha lest gjennom på nytt måtte jeg le litt av hvor mange som mente jeg kom til å ende opp på topp 25.
Sorry for å ha skuffet forventningene deres, men jeg klarte nå å ta førsteplassen i ODT da. Satser på at jeg har tjent meg opp litt respekt for det.
Kan vi lage en regel, ikke lov å nevne seg selv? Ikke vont ment til de som har gjort det, men er utrolig ''cringe'' å skrive om seg selv. Greit å digge seg selv, men hadde vært fint om man tar det med speilet i stede. Sier ikke at noen har gått over en grense, men hadde vært fint at vi ikke når bobils selvskryte nivå
Kan vi lage en regel, ikke lov å nevne seg selv? Ikke vont ment til de som har gjort det, men er utrolig ''cringe'' å skrive om seg selv. Greit å digge seg selv, men hadde vært fint om man tar det med speilet i stede. Sier ikke at noen har gått over en grense, men hadde vært fint at vi ikke når bobils selvskryte nivå
Jeg er jo på v30... Så det var bare frekt.
-A