Prisutdelinger

DeletedUser

Guest
Cthulhu, så det du sier er at -NF- og Honkie er de beste stammene, de stammene med beste spillere, og med beste ledere? Altså dem topper alt?
Og så sier du at dem er de mest respekterte stammene krigsmessig, når begge har dårlig OD, og du mener vel også at det er respekt av dem å gå til krig mot Legend som er 22 medlemmer, når dem er 77? :p
For all del, ikke at det bryr meg, men du kunne tenkt igjennom denne lista di litt grundigere.


syyting snufs:(
 

DeletedUser

Guest
[SPOIL]
Mest respekterte spiller
1 McBitch : Alt er jo nevnt om denne karen så blir vel ikke så mye å si.
2 the-underdog : Du får min andre plass der. Er man hyggelig og åpen for ting fortjener man å bli respektert. Derfor får du denne plassen.

Favoritt spiller
1 Fredric : Kjerne kar. Kan skrive side på side om hvorfor, men det gidder ingen å lese så skal spare dere for det.
2 McBitch : Ja du kommer til å bli nevnt mye nedover så orker ikke skrive så mye om deg.


Mest "hatet" spiller
1 ZeroZ : Noe av det mest patetiske forsøk på å true en spiller jeg har sett noen gang. Skriver du litt mer på profilen din eller kanskje lager et stort sverd med masse skrift i. Gratulerer du er online i 1 time 3 ganger i uka kanskje hvis du er heldig. Vet ikke hvor du lærte å spille, men virker som at det å sende trusler om at hele stammen skal ta ut spiller når hele stammen til sammen har 20 000 ODA.
2 Han over tar listen min helt ned til 100 plass

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 McBitch : Du kan gå til toppen, men det krever at du gjør de riktige valgene. Topp 20 for meg går på OD og ikke poeng.
2 Fredric : Aldri nevnt noen steder, men se opp for denne mannen her. Han kan ta over etterhvert.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 -NF- Man trenger ikke poeng for å ta ut sine motstandere.
2 Honkie Få, men sterke.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 DNA Trenger man å si noe om de folka her?
2 Med Tiden kommer svarene Får se om truslene er virkelige fra mister ZeroZ

Favoritt stamme
1 Honkie : Stammen tar ikke inn mange for å bli best i poeng som jeg ser på som et stort +. De har en bra leder i McBitch. Folke er hyggelige spiller som vet hvordan spillet fungerer å har kontroll på det meste.
2 VA : Enkelt å greit en stammen som er best for øybliket.

Mest mislikte stamme
1 DNA : ? hva kan man si. Vet ikke hva de driver med.
2 Vet ikke enda : får se om det blir noe andre plass.

Beste leder
1 McBitch : Number 1 leader. Ser på han som en veldig respektert spiller nå. Mest om han er sagt oppover så kommer ikke til å si så mye om han.
2 the-underdog : Du kan dele denne med lederen i VA. Du gjør en bra jobb du fortjener en delt 2 plass her. Du holder kontroll på stammen din på en fin måte. Keep it up.

Dårligste leder
1 DNA sin : Vet ikke hvem han/ hun er. Men å lage en så dårlig stamme med en gjeng folk som ikke har prøvd et spill som går ut på å vinne kriger. Flaut at Norge en gang er nevnt i stamme titlene.
2 Vet ikke. Finner sikkert en kar jeg får lyst til å henge ut litt. Vis han gjør en dårlig jobb.




Ble Kort, men dette er etter min mening.

Heia Bærum

[/SPOIL]

Haha, DG <3
Hadde du bare visst at det er 2 stykker på denne kontoen du faktisk kjenner IRL ;)
 

DeletedUser

Guest
ja, han vet nå det nå, men vet ikke om han kjenner #1 irl irl.
 

DeletedUser

Guest
Kom dere ontopick igjen, ellers setter vi pungtum for denne tråden.
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Mest respekterte spiller
1 McBitch : Alt er jo nevnt om denne karen så blir vel ikke så mye å si.
2 the-underdog : Du får min andre plass der. Er man hyggelig og åpen for ting fortjener man å bli respektert. Derfor får du denne plassen.

Favoritt spiller
1 Fredric : Kjerne kar. Kan skrive side på side om hvorfor, men det gidder ingen å lese så skal spare dere for det.
2 McBitch : Ja du kommer til å bli nevnt mye nedover så orker ikke skrive så mye om deg.


Mest "hatet" spiller
1 ZeroZ : Noe av det mest patetiske forsøk på å true en spiller jeg har sett noen gang. Skriver du litt mer på profilen din eller kanskje lager et stort sverd med masse skrift i. Gratulerer du er online i 1 time 3 ganger i uka kanskje hvis du er heldig. Vet ikke hvor du lærte å spille, men virker som at det å sende trusler om at hele stammen skal ta ut spiller når hele stammen til sammen har 20 000 ODA.
2 Han over tar listen min helt ned til 100 plass

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 McBitch : Du kan gå til toppen, men det krever at du gjør de riktige valgene. Topp 20 for meg går på OD og ikke poeng.
2 Fredric : Aldri nevnt noen steder, men se opp for denne mannen her. Han kan ta over etterhvert.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 -NF- Man trenger ikke poeng for å ta ut sine motstandere.
2 Honkie Få, men sterke.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 DNA Trenger man å si noe om de folka her?
2 Med Tiden kommer svarene Får se om truslene er virkelige fra mister ZeroZ

Favoritt stamme
1 Honkie : Stammen tar ikke inn mange for å bli best i poeng som jeg ser på som et stort +. De har en bra leder i McBitch. Folke er hyggelige spiller som vet hvordan spillet fungerer å har kontroll på det meste.
2 VA : Enkelt å greit en stammen som er best for øybliket.

Mest mislikte stamme
1 DNA : ? hva kan man si. Vet ikke hva de driver med.
2 Vet ikke enda : får se om det blir noe andre plass.

Beste leder
1 McBitch : Number 1 leader. Ser på han som en veldig respektert spiller nå. Mest om han er sagt oppover så kommer ikke til å si så mye om han.
2 the-underdog : Du kan dele denne med lederen i VA. Du gjør en bra jobb du fortjener en delt 2 plass her. Du holder kontroll på stammen din på en fin måte. Keep it up.

Dårligste leder
1 DNA sin : Vet ikke hvem han/ hun er. Men å lage en så dårlig stamme med en gjeng folk som ikke har prøvd et spill som går ut på å vinne kriger. Flaut at Norge en gang er nevnt i stamme titlene.
2 Vet ikke. Finner sikkert en kar jeg får lyst til å henge ut litt. Vis han gjør en dårlig jobb.




Ble Kort, men dette er etter min mening.

Heia Bærum

Er du tilfeldigvis i NF eller Honkie????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 

DeletedUser

Guest
Har vel egentlig ikke noe å si etter personlig mening om stammene. Hadde jeg fått et dårlig inntrykk av en de stammen hadde de ikke stått der. Kan godt sett opp topp 10 også, men Honkie og NF hadde ligget høyt oppe uansett.
Og Mr.Smith beklager for at jeg ikke vet nok om deg og din stamme til å sette deg et sted, men å ligge høyt oppe ODD vet jeg ikke om er støtte fra noen allierte eller dere selv.

DG
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Mest respekterte spiller
1 McBitch
2 I-Will-Snipe-You

Favoritt spiller
1 MrMalle
2 Pandion

Ukens beste PnP / forumposter
1 Uhm..McBitch?
2

Mest "hatet" spiller
1
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 I-Will-Snipe-You
2 MrMalle

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Lite gang i krigene
2 Lite gang i krigene

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Lite gang i krigene
2 Lite gang i krigene

Favoritt stamme
1 Honkie
2 VA

Mest mislikte stamme
1 DNA
2 AKDM

Beste leder
1 McBitch
2

Dårligste leder
1 Lord lol1
2 Lederen i AKDM
 
Topp