Prisutdelinger

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 RR
2 montjuic

Favoritt spiller
1 Nolaw/glemte nicket ditt her:D
2 Rattata :cool:

Ukens beste PnP / forumposter
1 Venter egentlig på at noe skikkelig bra skal komme
2

Mest "hatet" spiller
1 Dum post
2 -

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Rattata
2 montjuic

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Snipe
2 VA

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 K101NY, få litt opplæring så vil d hjelpe;)
2 har ikke sett nok av andre til å uttale meg.

Favoritt stamme
1 Snipe, liker mine egne
2 VA, Blir ikke fest uten dyktig motstand

Mest mislikte stamme
1 Neh, ingen dumme
2 -

Beste leder
1 Yoshi. -lillith-, Godt jobba etter vi takket nei til fred
2 Gard ,awsome!

Dårligste leder
1 Har ikke veldig greie på hva som fåregår i andre stammer internt, så...blankt
2 -
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 Repentance Requiem - Enkelt og greit, en mann for sine ord. Ordet er dominans.
2 Deus aka yoshi - Var en plage for meg på en annen verden, ble tilslutt adlet ned av noen da. Men dette er en som jeg har respekt for.

Favoritt spiller
1 reckless - rett og slett for aktiviteten og måten spilleren jobber på. Tar på seg mye ansvar, hjelper til uansett hva det skal være. Lojal til siste spiller har gått ned.
2 vanskelig og si ennå, så holder denne åpen så lenge

Ukens beste PnP / forumposter
1 Mcbitch :D
2

Mest "hatet" spiller
1- Bananape for latterlige brev
2 - scipio alltid noe spioninfo på lur :p ikke noe vondt ment

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 hmm, pass
2

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Honkie <3
2 VA

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 DNA/AKDM
2 VS

Favoritt stamme
1 Honkie <3
2 VA
3 -NF- må jo selvsagt ha med min egen stamme :)

Mest mislikte stamme
1 - VS med en bananape som leder som tror han skremmer noen, da blir det litt for latterlig for min del
2 - HG kun pga kjedelig poster og uviktig skrap dem har og komme med. Ikke vondt ment.

Beste leder
1 Mcbitch (Honkie) rett og slett av personlige grunner. Veit hva dere kan finne på :)
2 Deus

Dårligste leder
1 - Soppyknight aldri forstått meg på din leder måte uansett verden du er på.
2 - Bananape (virus)


Kan hende jeg endrer senere.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 McBitch : Alt er jo nevnt om denne karen så blir vel ikke så mye å si.
2 the-underdog : Du får min andre plass der. Er man hyggelig og åpen for ting fortjener man å bli respektert. Derfor får du denne plassen.

Favoritt spiller
1 Fredric : Kjerne kar. Kan skrive side på side om hvorfor, men det gidder ingen å lese så skal spare dere for det.
2 McBitch : Ja du kommer til å bli nevnt mye nedover så orker ikke skrive så mye om deg.


Mest "hatet" spiller
1 ZeroZ : Noe av det mest patetiske forsøk på å true en spiller jeg har sett noen gang. Skriver du litt mer på profilen din eller kanskje lager et stort sverd med masse skrift i. Gratulerer du er online i 1 time 3 ganger i uka kanskje hvis du er heldig. Vet ikke hvor du lærte å spille, men virker som at det å sende trusler om at hele stammen skal ta ut spiller når hele stammen til sammen har 20 000 ODA.
2 Han over tar listen min helt ned til 100 plass

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 McBitch : Du kan gå til toppen, men det krever at du gjør de riktige valgene. Topp 20 for meg går på OD og ikke poeng.
2 Fredric : Aldri nevnt noen steder, men se opp for denne mannen her. Han kan ta over etterhvert.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 -NF- Man trenger ikke poeng for å ta ut sine motstandere.
2 Honkie Få, men sterke.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 DNA Trenger man å si noe om de folka her?
2 Med Tiden kommer svarene Får se om truslene er virkelige fra mister ZeroZ

Favoritt stamme
1 Honkie : Stammen tar ikke inn mange for å bli best i poeng som jeg ser på som et stort +. De har en bra leder i McBitch. Folke er hyggelige spiller som vet hvordan spillet fungerer å har kontroll på det meste.
2 VA : Enkelt å greit en stammen som er best for øybliket.

Mest mislikte stamme
1 DNA : ? hva kan man si. Vet ikke hva de driver med.
2 Vet ikke enda : får se om det blir noe andre plass.

Beste leder
1 McBitch : Number 1 leader. Ser på han som en veldig respektert spiller nå. Mest om han er sagt oppover så kommer ikke til å si så mye om han.
2 the-underdog : Du kan dele denne med lederen i VA. Du gjør en bra jobb du fortjener en delt 2 plass her. Du holder kontroll på stammen din på en fin måte. Keep it up.

Dårligste leder
1 DNA sin : Vet ikke hvem han/ hun er. Men å lage en så dårlig stamme med en gjeng folk som ikke har prøvd et spill som går ut på å vinne kriger. Flaut at Norge en gang er nevnt i stamme titlene.
2 Vet ikke. Finner sikkert en kar jeg får lyst til å henge ut litt. Vis han gjør en dårlig jobb.




Ble Kort, men dette er etter min mening.

Heia Bærum
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Cthulhu, så det du sier er at -NF- og Honkie er de beste stammene, de stammene med beste spillere, og med beste ledere? Altså dem topper alt?
Og så sier du at dem er de mest respekterte stammene krigsmessig, når begge har dårlig OD, og du mener vel også at det er respekt av dem å gå til krig mot Legend som er 22 medlemmer, når dem er 77? :p
For all del, ikke at det bryr meg, men du kunne tenkt igjennom denne lista di litt grundigere.
 

DeletedUser

Guest
Cthulhu, så det du sier er at -NF- og Honkie er de beste stammene, de stammene med beste spillere, og med beste ledere? Altså dem topper alt?
Og så sier du at dem er de mest respekterte stammene krigsmessig, når begge har dårlig OD, og du mener vel også at det er respekt av dem å gå til krig mot Legend som er 22 medlemmer, når dem er 77? :p
For all del, ikke at det bryr meg, men du kunne tenkt igjennom denne lista di litt grundigere.

Jeg trodde virkelig ikke jeg kom til å måtte si dette.
Men herregud til sutring det har blitt på Legend, nei veit du nå hva.
Der forsvant den respekten for dere.
Jeg trodde dere var en stamme med tæl og tok ting som mannfolk når dere selv ypper til krig.
Og så kommer dere sutrer og skal ha oss til å se ut som de slemme, så dere blir den gode siden.
ODen blir jo forandret på den nå som vi tar ut dere ;)
Skjerpings legends ikke piss dere mer ut
 

DeletedUser

Guest
Jeg trodde virkelig ikke jeg kom til å måtte si dette.
Men herregud til sutring det har blitt på Legend, nei veit du nå hva.
Der forsvant den respekten for dere.
Jeg trodde dere var en stamme med tæl og tok ting som mannfolk når dere selv ypper til krig.
Og så kommer dere sutrer og skal ha oss til å se ut som de slemme, så dere blir den gode siden.
ODen blir jo forandret på den nå som vi tar ut dere ;)
Skjerpings legends ikke piss dere mer ut

Å herregud... legg merke til at jeg skrev "ikke at det bryr meg". Men du er altså helt enig i lista hans? Sier litt om deg.
At du i det hele tatt klarer å komme med slike utsagn...
 

DeletedUser

Guest
Å herregud... legg merke til at jeg skrev "ikke at det bryr meg". Men du er altså helt enig i lista hans? Sier litt om deg.
At du i det hele tatt klarer å komme med slike utsagn...

Jeg driter i hans liste, det er utsagne ditt som gjør det hele latterlig.
Dere selv har synket langt ned i jorden plutselig med engang ting ikke har gått som det dere vil.
Hva hans liste sier får han stå for selv, da det er hans meninger.

Jeg kritiserer din syting.
 

DeletedUser

Guest
Jeg driter i hans liste, det er utsagne ditt som gjør det hele latterlig.
Dere selv har synket langt ned i jorden plutselig med engang ting ikke har gått som det dere vil.
Hva hans liste sier får han stå for selv, da det er hans meninger.

Jeg kritiserer din syting.

Når utsagnet mitt er basert på lista hans, er det helt idiotisk av deg å "drite i hans liste"-
Hvorfor er du så kjepphøy btw? -NF- har ikke gjort en dritt i denne krigen, kom med noe IG du får du begynner å kritisere mine meninger.
Ja, akkurat, det er hans meninger, og jeg sa min mening.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg driter i hans liste, det er utsagne ditt som gjør det hele latterlig.
Dere selv har synket langt ned i jorden plutselig med engang ting ikke har gått som det dere vil.
Hva hans liste sier får han stå for selv, da det er hans meninger.

Jeg kritiserer din syting.

Det er merkelig det der. Stammer slår seg sammen og danner en "overmakt" mot en enkelt stamme, og når den ene stammen sier noe om det blir det automatisk syting. Dere er feige, så da får dere tåle å høre det.
 

DeletedUser

Guest
Når utsagnet mitt er basert på lista hans, er det helt idiotisk av deg å "drite i hans liste"-
Hvorfor er du så kjepphøy btw? -NF- har ikke gjort en dritt i denne krigen, kom med noe IG du får du begynner å kritisere mine meninger.
Ja, akkurat, det er hans meninger, og jeg sa min mening.

Jeg snakker ikke om din kritikk om selve lista, jeg snakket om dit syting om at det var feig da dere var så få og vi var så mange osv.
Men dere har jo valgt det selv.
Dere som angriper medlemmer det var da ikke ulovlig som dere selv sa, nei det er da ikke ulovlig og ta igjen som en stamme heller da?
Kjepphøy? Om du kaller dette kjepphøy, må du gå tilbake til skolebenken.
Jeg svarer bare tilbake om deres syting jeg.
Det hadde man ikke forventet av legend.

Wow krigen startet i går rundt natten, vi har da ikke hastverk med å slå til med engang.
Ting er planlagt, ting vil skje.
Man veit jo ikke ennå hva Honkie og -NF- har som plan og hvordan ting fungerer.

Ja hans meninger om den lista, du kritiserte hans meninger.
Da kritiserte jeg din mening om at ting var feigt fordi det var så få medlemmer.
Da sa jeg min mening og

Men kommer ikke til å kommentere her da dette blir off topic!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er merkelig det der. Stammer slår seg sammen og danner en "overmakt" mot en enkelt stamme, og når den ene stammen sier noe om det blir det automatisk syting. Dere er feige, så da får dere tåle å høre det.

Sier noe?
Dette er ikke og si noe.
å vi er så få medlemmer og de er så mange, det er så synd på oss, buhu det er så feigt..
Vel guess what, når dere angriper andre stammer, må dere regne med at dem slår tilbake også.
Dere sa jo selv at dere skulle dominere k55.
Vel da er dere jo i veien da k55 tilhører honkie og -NF-
Ikke unormalt at vi da vil kvitte oss med dere.

Men kommer ikke til å kommentere her da dette blir off topic!
 

DeletedUser

Guest
Sier noe?
Dette er ikke og si noe.
å vi er så få medlemmer og de er så mange, det er så synd på oss, buhu det er så feigt..
Vel guess what, når dere angriper andre stammer, må dere regne med at dem slår tilbake også.
Dere sa jo selv at dere skulle dominere k55.
Vel da er dere jo i veien da k55 tilhører honkie og -NF-
Ikke unormalt at vi da vil kvitte oss med dere.

Men kommer ikke til å kommentere her da dette blir off topic!

Er da ingen som syntes det er synd på oss, vi bare sier dere er feige. Det er da strengt talt dere som syter over at vi kaller dere feige.
 

DeletedUser

Guest
the-underdog, om du nå klarer å komme fram til dette utsagnet mitt hvor jeg syter så veldigt, så blir jeg veldig happy. At jeg ikke sa dette tidligere, er helt utroligt, du har brukt argumenter mot meg om ting jeg ikke har gjort?
Og du trenger ikke prøve deg på det utsagnet mitt til Cthulhu, for der skrev jeg klart og tydeligt at jeg ikke brydde meg.
 

DeletedUser

Guest
Er da ingen som syntes det er synd på oss, vi bare sier dere er feige. Det er da strengt talt dere som syter over at vi kaller dere feige.

vel da får jeg vel være feig da.
Men jeg gidder ikke å sutre og syte slik dere gjør på den andre tråden.

og gidder heller ikke å sitte og få advarsler for off topic.
Så for all del bare fortsett.
 

DeletedUser

Guest
Sier ikke at de er best, men de jeg har fått best inntrykk av i starten. VA er jo helt enkelt den beste stammen der ut forøybliket.
Honkie og -NF- gjør det bra nå så jeg gir dem et stort pluss for det.

kan legge til en ting til at DNA har mistet min første plass som dårligste stamme der ute, men BBD har fått plassen.


[SPOIL]
skjultUD i dag klokken 15:55
vil du ha krig mot hele BBD og BBDA skal du få d -.-
[/SPOIL]
 
Topp