Prisutdelinger

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Royal Flush. Du liker ikke VA pga at vi har allierte, og så liker du Deus. som leder fordi at vi har diplomatiske relasjoner?

Ekstra spørsmål: si meg, er det ikke temmelig vanskelig å lykkes uten diplomatiske relasjoner?

Jeg liker ikke VA fordi dere var nærmest flyktninger da dere gikk på kne til både WAW, Cresta og Snipe da dere ble angrepet. Om du nekter for det så er logg ut knappen i hurtigmenyen til høyre på forumet.

Jeg liker ikke Deus. fordi han er på andre siden av diplomatiske relasjoner på Verden 7 enn meg, men jeg er overasket over at han fikk stammer til å nærmest redde flyktninger de ikke hadde noe forhold med fra før av. Enten er det han som kan overbevise andre ledere ved et knips, ellers så er de andre lederne ikke annet enn dumme bondeknøler.
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker ikke VA fordi dere var nærmest flyktninger da dere gikk på kne til både WAW, Cresta og Snipe da dere ble angrepet. Om du nekter for det så er logg ut knappen i hurtigmenyen til høyre på forumet.

+ K101NY, Honkie og -NF- :)
 

Free Name

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg tror der er en hel del som ikke kan li´ os:

ODD:
4 free name [VA] 17.708
5 CARPE RECTUM [VA] 16.817
10 Pandion [VA] 12.261
11 MakingOutWithGod [VA] 10.281
13 Repentance Requiem [VA] 9.340
17 Deus. [VA] 7.330

Rank 1 og 2 kom på i nat, Zippy og en Legend spiller, så det hele har rykket sig to pladser.

Kan det mon ha noget med dette at gøre:

ODA:
1 Lappa92 [VA] 30.354
2 Repentance Requiem [VA] 29.369
11 Tarustix [VA] 16.594
17 jonrud [VA] 13.393
19 free name [VA] 12.855


Det kan tænkes nogen er sure over mistede tropper? :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg liker ikke VA fordi dere var nærmest flyktninger da dere gikk på kne til både WAW, Cresta og Snipe da dere ble angrepet. Om du nekter for det så er logg ut knappen i hurtigmenyen til høyre på forumet.

Jeg liker ikke Deus. fordi han er på andre siden av diplomatiske relasjoner på Verden 7 enn meg, men jeg er overasket over at han fikk stammer til å nærmest redde flyktninger de ikke hadde noe forhold med fra før av. Enten er det han som kan overbevise andre ledere ved et knips, ellers så er de andre lederne ikke annet enn dumme bondeknøler.

Flyktninger? Kan du i såfall definere ordet flyktinger for meg?

Etter min oppfatning så er flyktinger spillere som ikke har tropper og som må komme i en stamme for å redde seg selv. VA var ikke i en slik situasjon. Men heller ønsket å sammarbeide med andre stammer. Det blir som å kalle HG eller Snipe flyktinger fordi at de har en allianse. Det blir bare helt feil det og. You get my point? Vanskelig å vinne en verden, eller lykkes, uten allianser med gode stammer.

Når det er sagt så er det ikke litt spesielt å mislike sine fiender? Er ikke krig poenget med spillet? Så å ikke ha motstandere er som å spille Sim City, noe som er dørgelig kjedelig. Liker de fleste i Snipe (og HG) jeg.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
@Free name: Om jeg har gått på en smell kan man vel si at alle medlemmene i VA har gjort det samme.

@TrAnxZ: Ja, jeg vil kalle dere som "indirekte" flyktninger da dere blant annet har samlet inn alle stammene dere mulig kan mot HG og Snipe etter å ha blitt jaget ned av katapulter og rambukker. Jeg er enig i definisjonen din angående flyktning og beklager om du tolket svaret mitt litt for bokstavelig, jeg tror nemlig du egentlig skjønner hva jeg mener. Du vinner ikke en verden uten allianse, men du vinner heller ikke en verden om du er desperat etter de.

Jeg eier ofte stor respekt over mine fiender (deriblant deg og de fleste i VA/Cresta) og liker å holde noen koseprater på skype iblant :) Call me <3
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
@TrAnxZ: Ja, jeg vil kalle dere som "indirekte" flyktninger da dere blant annet har samlet inn alle stammene dere mulig kan mot HG og Snipe etter å ha blitt jaget ned av katapulter og rambukker. Jeg er enig i definisjonen din angående flyktning og beklager om du tolket svaret mitt litt for bokstavelig, jeg tror nemlig du egentlig skjønner hva jeg mener. Du vinner ikke en verden uten allianse, men du vinner heller ikke en verden om du er desperat etter de.

Jeg eier ofte stor respekt over mine fiender (deriblant deg og de fleste i VA/Cresta) og liker å holde noen koseprater på skype iblant :) Call me <3

Samlet alle stammene har vi ikke. Vi har allianser med stammer vi ser på som pålitlige og gode. Om du ikke syntes det så har du vel ikke spilt mot/med alle de stammen? Å diskutere våre allianser orker med andre ser jeg ikke poenget i å gjøre mer. Mitt siste ord er sagt ;)

Liker du meg oxo:D
Selvfølgelig :p
 

DeletedUser

Guest
Flyktninger? Kan du i såfall definere ordet flyktinger for meg?

Etter min oppfatning så er flyktinger spillere som ikke har tropper og som må komme i en stamme for å redde seg selv. VA var ikke i en slik situasjon. Men heller ønsket å sammarbeide med andre stammer. Det blir som å kalle HG eller Snipe flyktinger fordi at de har en allianse. Det blir bare helt feil det og. You get my point? Vanskelig å vinne en verden, eller lykkes, uten allianser med gode stammer.

Når det er sagt så er det ikke litt spesielt å mislike sine fiender? Er ikke krig poenget med spillet? Så å ikke ha motstandere er som å spille Sim City, noe som er dørgelig kjedelig. Liker de fleste i Snipe (og HG) jeg.

VA var i en slik situasjon ja. Så si tom for deff, og veldig på defensiven. Ikke rart man ville ha samarbeid med andre stammer, det var jo en spiller i VA som også ville merge med Snipe, selv etter at vi hadde gått til angrep på mange av VA's spillere. Det vitner om en stamme som er villig til å gjøre ganske så mye for å samarbeide.

Misforstå meg rett. Samarbeid med andre stammer trengs for å vinne en server, og samarbeid er en helt naturlig ting i spillet. Vi har en allianse her i Snipe også, og er godt fornøyde med den. Men VA trenger ikke spille tøffe og si "gidder ikke spille Sim City", for VA gjorde det meste de kunne for å unngå denne krigen, og virker ikke veldig happy for å ha den her. Krig er poenget med dette spillet, men det er ikke VA som forårsaket denne krigen, og hadde det vært opp til dem hadde V7 fortsatt vært en kjedelig server der spillere kunne farme 24/7 i flere måneder uforstyrret for å så gå til krig mot de mye mindre spillerne på denne serveren. Jaggu godt det ble litt fart og spenning i stedet.

Lurer på hvor du får "infoen" din fra.

Hehe, du nekter?
 

marsboer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå er det vell slik at VA stiller mindre mannsterke enn det mange andre gjør :confused:
Dermed er det vell logisk at de trenger en alliert eller to for å hjelpe seg over kneiken. Hittill så ser det ut som det går veien for VA iallefall :)
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 Kim Il-sung
2 Petterøes nr.3 aka den originale spektermann

Favoritt spiller
1 Kim Il-sung
2 Repentance Requiem

Ukens beste PnP / forumposter
1 Kim Il-sung
2 ?

Mest "hatet" spiller
1 Det må være noen ytterst få som ikke ønsker å tilbe meg av uforståelige grunner.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Kim Il-sung
2 ?

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 NUKE
2 Ingen

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 AUTRO for å bytte ut ledelsen
2 ?

Favoritt stamme
1 NUKE
2 ?

Mest mislikte stamme
1 AUTRO
2 ?

Beste leder
1 Kim Il-sung
2 ?

Dårligste leder
I donno

Ikke så lett dette her, men klarte det på et vis :)
 

DeletedUser

Guest
[SPOIL]Mest respekterte spiller
1 Kim Il-sung
2 Petterøes nr.3 aka den originale spektermann

Favoritt spiller
1 Kim Il-sung
2 Repentance Requiem

Ukens beste PnP / forumposter
1 Kim Il-sung
2 ?

Mest "hatet" spiller
1 Det må være noen ytterst få som ikke ønsker å tilbe meg av uforståelige grunner.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Kim Il-sung
2 ?

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 NUKE
2 Ingen

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 AUTRO for å bytte ut ledelsen
2 ?

Favoritt stamme
1 NUKE
2 ?

Mest mislikte stamme
1 AUTRO
2 ?

Beste leder
1 Kim Il-sung
2 ?

Dårligste leder
I donno

[/SPOIL]
Ikke så lett dette her, men klarte det på et vis :)

Noen som er selv god og gjør seg selv latterlig ;)
Nice done.
Eneste som støttes er det med autro.
skal like og se hvor god du egentlig er, da du så langt ikke har imponert noe ;)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp