Prisutdelinger

DeletedUser

Guest
Sikker på at det trengs noe mer for å ta dere da? Zippy tenkte vel det samme går jeg utifra!

Moromt at du kommer med tanker om det her når du ikke var der....
Kan si det sånn...zippy og Corsix var på samtidig da zippy speida meg og Corsix skiftet navn på byen jeg adlet omtrent samtidig.
Jeg brukte ca 50 min med en am en vei som jeg da måtte sende 4 ganger, zippy var 18 min unna med full deffby, men takker da for at han var så ego på troppene sine...lol...en slik spiller hadde blitt kicka rett ut av de fleste stammer i hvertfall.
 

DeletedUser

Guest
Oj, den så jeg ikke komme gitt :p
Nå skal det sies at Forte ikka akkurat var så veldig mye bedre, så den stammen kan vel snike seg inn et visst sted den også!
Nå var det heller ikke jeg som var grunnen til at Divine gikk ned, da 50% av stammen besto av spillere som ikke vet hva ærlighet eller lojalitet betyr.

kan sies at lederene i Forte gjorde meste parten at den gikk ned og. Akkurat som Scar sier.
 

DeletedUser

Guest
Moromt at du kommer med tanker om det her når du ikke var der....
Kan si det sånn...zippy og Corsix var på samtidig da zippy speida meg og Corsix skiftet navn på byen jeg adlet omtrent samtidig.
Jeg brukte ca 50 min med en am en vei som jeg da måtte sende 4 ganger, zippy var 18 min unna med full deffby, men takker da for at han var så ego på troppene sine...lol...en slik spiller hadde blitt kicka rett ut av de fleste stammer i hvertfall.

wannabe. Alle vet at du er en leder som tenker mest på deg selv. og liker og ta det du får.
 

DeletedUser

Guest
Nå var det heller ikke jeg som var grunnen til at Divine gikk ned, da 50% av stammen besto av spillere som ikke vet hva ærlighet eller lojalitet betyr.

Den komentaren der kan du dra lengere ut på landet med da din medhertug var fullstendig oppdatert.
At du ikke er tilstede mer en 10% av tiden i en stamme du liksom skal lede sier sitt i det her tilfellet ganske klart.
 

DeletedUser

Guest
wannabe. Alle vet at du er en leder som tenker mest på deg selv. og liker og ta det du får.

v5: Kracked | Stamme: BERM<3/PMS - AVSLUTTET
v9: McBitch | Stamme: Forte - AVSLUTTET

Ut i fra hvor jeg ser du har spilt så hadde jeg ikke ventet noe annet svar fra en spiller som deg :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
kan sies at lederene i Forte gjorde meste parten at den gikk ned og. Akkurat som Scar sier.

Mulig du må se på deg selv, McBitch, før du slenger med leppa mot andre. Skader heller ikke å se på hva som virkelig skjedde, før du trekker konklusjoner.

Det var min umiddelbare kritikk!

Da sier jeg takk for meg, og går tilbake i dvale å venter på noe nytt å kommentere! Have fun!
 

DeletedUser

Guest
Mulig du må se på deg selv, McBitch, før du slenger med leppa mot andre. Skader heller ikke å se på hva som virkelig skjedde, før du trekker konklusjoner.

Scar, var aldrig eg som var leder i noen av stammene med Orginale McBitch.

Lederen i forte var McBitch og Buddah. Og det kan selv sies at jeg gikk av McBitch kontoen selv etter en krangel med orginale McBitch.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Scar, var aldrig eg som var leder i noen av stammene med Orginale McBitch.

Lederen i forte var McBitch og Buddah. Og det kan selv sies at jeg gikk av McBitch kontoen selv etter en krangel med orginale McBitch.

Den var ikke siktet mot deg overhodet, Sindick! Beklager:) Mulig jeg skulle ha sitert noe annet, men var kun et utspill om at flere er av samme oppfatning ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Moromt at du kommer med tanker om det her når du ikke var der....
Kan si det sånn...zippy og Corsix var på samtidig da zippy speida meg og Corsix skiftet navn på byen jeg adlet omtrent samtidig.
Jeg brukte ca 50 min med en am en vei som jeg da måtte sende 4 ganger, zippy var 18 min unna med full deffby, men takker da for at han var så ego på troppene sine...lol...en slik spiller hadde blitt kicka rett ut av de fleste stammer i hvertfall.

Vakrevakre ord, mistenkelig at du bare antar at jeg visste han ble angrepet, jeg prøvde å få kontakt med han, men han var avlogget IG og på skype.
Han kom på skype vel 5 minutter før by ble adlet og derfor rakk jeg ikke bort med støtte, men jeg kan jo ikke forvente at en som deg skal være så smart å kunne tenke i slike baner, du som er ryktet for ditten og datten og være en tyrann, menmen.

Likte forøvrig at du sa vi adlet så mye grått når vi har slike statistikker:

DN - 42 byer, der de fleste er på 6k og over. Totale erobringer: 431. Prosent: 9,7%
J.F.F - 29 byer, der de fleste er under 3k. Totale erobringer: 230. Prosent: 12,6%
JFFA - 28 byer, der 3 byer er over 3k. Totale erobringer: 144. Prosent: 19,4%
JFFR - 12 byer, hvor høyeste var på 1,7k :eek: Totale erobringer: 69. Prosent: 17,4%
JFFS - 27 byer, 3 byer over 3k Totale erobringer: 99. Prosent: 27,3%
JFFW - 9 byer, høyeste på 3,1k. Totale erobringer: 60. Prosent: 15%
UN - 10, 1 over 3k Totale erobringer: 122. Prosent: 8,2%
IP - 34 byer, senere gråe er over 3k. Totale erobringer: 446. Prosent: 7,6%

Vi er altså 3.lavest, så går vi til internadlinger...

DN - 9 byer (byer til claudius93 og pitic. er under gråbyer) Totale erobringer: 431. Prosent: 2,1%
J.F.F - 17 byer Totale erobringer: 230. Prosent: 7,4%
JFFA - 4 byer Totale erobringer: 144.Prosent: 2,7%
JFFR - 2 byer Totale erobringer: 69.Prosent: 2,9%
JFFS - 4 byer Totale erobringer: 99.Prosent: 4%
JFFW - 2 byer (kaaping) Totale erobringer: 60.Prosent: 3,3%
UN - 10 byer Totale erobringer: 122.Prosent: 8,2%
IP - 138 byer Totale erobringer: 446. Prosent: 30,9%

Totalt lette byer er da altså:
DN - 11,8%
UN - 16,4%
JFFW - 18,3%
J.F.F - 20,0%
JFFR - 20,3%
JFFA - 22,1%
JFFS - 31,3%
IP - 38,5%

Da kan vi altså se at du kanskje burde plassert din egen stamme der? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Som forvententet, hvor lang tid brukte du på det her?
Jeg antar ingen ting, jeg kan da se og lese ig hva som skjer ;)
Ikke mitt problem at dere har dårlig sammarbeid i stammen deres så hold meg utenfor slikt :)

J.F.F fam tar altså til sammen over 100% lette byer og dere tar byer av dem som da må bli at dere .....?
Åsså må vi ta de lette byene fra dere, uff da....vi kommer jo bare til å drive med internadlinger "all the way" på denne verdenen vi *gulp*.

Jeg tyrann, det må jo være den beste tittlen jeg noensinne kommer til å få fra deg, takker for den, jeg blir så stolt <3
Får jeg noen premie i tillegg for utmerkelsen?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Til sammen har J.F.F fam. tatt 134 byer internt eller grått, den totale erobringen er på 602, som vil da tilsi at 25,3% av byene de har tatt har vært lette, vel, om du påstår at å ta byer fra deres allierte er lett så sier vel det mest om deres syn på deres allierte og ikke oss etter mitt synspunkt, og hvis det hadde vært så lett å ta byer fra oss burde dere vel klart å tatt flere fra oss enn dere nå har klart?

Du kommer med påstander, men ingen argumenter.
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
kanskje hun ville at dere skulle ta dette en annen plass og la de som vil holde seg OT gjøre det?
uansett. her er min liste.

Mest respekterte spiller
1. Villareal. jeg vet hva denne gutten er i stand til når han gir på. eneste bekymringen er jo om han er for opptatt i andre verdner.
2. Ruab. han må jo ha en snodig soverytme. har på følelsen at han er online hele tiden. og siden han kan dette spillet så er han ingen enkel motstander.

Favoritt spiller
1 Ruab. angriper i hytt og pine uten noen form for tanke på morgendagen. og det er jo noe som står mitt hjerte nært.
2 Zippy. også en angrepshissig spiller, samt at han klarer å lede en stamme som er i krig med alt og alle.

Ukens beste PnP / forumposter
1 Zippy. selv om det er mye rart han skriver så får han i allefall temperaturen opp.
2 Lord Sayver. selv om vi ikke er enige i alt så prøver han i allefall å være sakelig.

Mest "hatet" spiller
1 alle som jeg angriper
2 alle som angriper meg

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Pkss. en spiller som prøver hele tiden på nye ting og kombinasjoner. er nysjerrig og forskende på samme tid. er heller ikke redd for å prøve noe nytt i sin søken etter nye byer.
2 Grisepesten en morsom spiller som enda er litt i overkant deffensiv i sin holdning til hvordan man skal ta byer. men en hyggelig og flott kar å snakke med.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 DN. de legger seg ikke akkurat på rygg for noen da.....kriger å står i med alle som ikke har blåfargen på byen sin. og slikt liker jeg jo.
2 JFF-familien. uansett hva dere må synes og tenke om Ruab og gjengen så er det god gjort å få hele den "suppa" til å trekke i samme retning.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 ----
2 -----

Favoritt stamme
1 UN??
2 ----

Mest mislikte stamme
1 -----
2 -----

Beste leder
1 Ruab. klarer enda å holde "familien" sin samlet. det står det respekt av.
2 Zippy. selv om jeg ikke er enig i alt som han gjør, eller skriver, så klarer han enda å holde skuta flytende.

Dårligste leder
1 Xdarkness. ord blir fattige i denne sammenhengen. men det er svært skjelden jeg mener at noen overhodet ikke bør styre noe som helst og enda mindre at de setter seg i en posisjon der de har den minste mulighet for å få makt. men i dette tilfellet gjør jeg et unntak.
2 xdarkness. fortjener faktisk å bli nevnt to ganger for sine grensesprengende korte "leder-antenner".
 

DeletedUser

Guest
men det interadling greiene du kom opp med.. er ikke så god statestikk å ta med.. tenk då :) IP eier jo alt byene, de har blitt tatt av andre personen som kan kanskje stresset med å få dem. så man kan ikke si at de byene som ble interadlet var lette byer. greit noen kontoer sluttet og ble inadlet for å hjelpe de i nærområdet med å få bedre feste og grunnstøtte. men å si at det direkte er lette byer blir feil. indirekte er kanskje mer riktig, men likavell har stammen kjempet om å ta dem
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da ble det like mange erobringer av de byene før og de telte vi ikke med og det var da de var vanskelige, ikke når internadlingen skjedde.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
mest respekteret spillere
1.ensifux ilag med lucas =)
2.mr. xxx =)

favoritt spiller
1.roon
2.nusse90

ukensbeste pnp/forumspoter
1.
2.

mest ''hatet' spiller
1.xenex
2.ball slayer og hall of fame

spillere med lysest framtid som ikke ligger på topp 20
1. 2deep
2.secretsanta

minst respekt stamme krigs messig
1. V-M-S
2.

mest respekterte stamme krigs messig.
1. DN
2. IP

favoritt stammer
1. THB
2. TVK

beste leder
1. 2deep
2.secretsanta

dårligste ledere
1. trine tøff
2.

dette var min liste =)
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1DONslask
2 RUAB

Favoritt spiller
1 Fan nr. 1 av Sylphida
2 carnifex

Ukens beste PnP / forumposter
1zippy
2

Mest "hatet" spiller
1 mr.xxx:mad:
2 golduck

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 grisepesten
2 landeplagen

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 DN
2 IP

Minst respekterte stammen krigsmessig
1
2

Favoritt stamme
1 FU
2 DN

Mest mislikte stamme
1 IP
2 WOR

Beste leder
1 RUAB
2 WHALEKILL

Dårligste leder
1
2
 
Topp