Får ta meg selv i nakken på at jeg ikke lagde en selv, da!
Beste spiller
1. Savant (5. poeng) - Spiller fabelaktig, hver gang!
2. Adelsmannen (2. poeng) - Kanskje den beste spilleren jeg vet om, selv om han skjeldent orker å være det
3. Heksey123 (1. poeng) - Sansen for denne kontoen!
Dårligste spiller topp 25
1. Orthodoxxxx (-1. poeng) Han her skuffer meg. Hele stammen viser det lave nivået på russisk server )))) (Smilefjes som det skriver i kalde Russland)
Mest lovende spiller utenfor topp 25
1. Ny Stjerne (3. poeng) - Ikke mange som vet hvem han er, men de fleste frykter typen for det!
2. Sympoinize (1. poeng) - Dette virker som er morsom spiller!
Mest undervurderte spiller
1. Bohic (3. poeng) - Vet lite om han her, men tror han har et par flere gir enn hva majoriteten tror
2. Bumblebee(1. poeng) - Sondre er hatet, men er det virkelig noe god grunn for det av IG ferdigheter? Jeg tviler på at han kan være så elendig som alle skal ha det til. Go Sondre!
Mest overvurderte spiller
1. Thyreophora (-2. poeng) - Gutten har mye å spille på, men tror ranken har vist kontoen fra enn bedre side enn hvordan oppstarten egentlig er. Litt usikker. Plutselig hopper han opp med mere LK enn meg!
2. PainTrain (-1. poeng) - Dette gjelder nok kanskje mest meg, men jeg tror jeg overvurderer denne kontoen. Jeg tror både Magnus og Stian er bedre enn hva jeg med sunn fornuft tror de duger til. Gode spillere, uten tvil!
Favorittspiller
1. DishWasher (3. poeng) Ikke noe i mot de på kontoen her, men Johan er min favorittspiller. Alle i min stamme har minst en fra speedteamet WySoSe, så kjenner dem
godt. Derfor setter jeg to streker under at det ikke finnes en person som får meg i så godt humør som Johan. Sangfuglen!
2. Savant (1. poeng) - Man må bare like disse karene
Beste stamme
1. ~RS~ - God gjeng. Tror disse kommer til å vinne verdnen!
2. WySoSe - Jeg vil påstå at ingen andre stammer har spilt like mye med hverandre som det "
WySoSe" har!
Dårligste stamme topp 5
1. RELAX - Ikke at jeg tror dere er svake, men jeg tror kvantiteten til SPQR slår dere i en krig.
Beste stammeleder
Ingen som skiller seg ut som god eller dårlig enda
Dårligste stammeleder
1. (-1. poeng)Ingen som jeg har merket noe til...
Beste forumposter
1. TrAnxZ (5. poeng) - Det som skrives er godt formulert og behagelig å lese
2. MissSWAG (2. poeng) - Postene har SWAG. Hun laget denne tråden!
Dårligste forumposter
1. Alle som prøver å senke ned psyken til en person (-2 poeng)
Sånn Ruben, Er jeg hipp nok nå?
Nesten like hipp som meg med mine Lauren-skjorter!