Rævslikking på HØYT plan

Status
Stengt for ytterligere svar.

brannbil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Som dere kanskje har merket alle sammen, så er faktisk v2 på god vei til å bli ufattelig kjedelig. For det første, så driver Elite med maks internadling av spillere. Elite får hele tiden gratis poeng, noe som irriterer meg grenseløst. Et eksempel på en spiller som blir innadlet av Elite er Soulfood ;)

Men nå skal jeg faktisk ta fatt i de største rævslikkerne på hele TW.v2. Jeg regner med at disse to stammene er observante på det selv også, men nå skal jeg søren meg pepre ut alt jeg har hatt på hjertet den siste tiden.

Da Yamato / Elite krigen startet, så var det faktisk en krig mellom to stammer. En herdig og redelig kamp! Men hva skjer? Jo! da kommer det plutselig 2 andre stammer å kaster på lasset. De hadde ingenting med det å gjøre i det hele tatt. Yamato og Elite hadde relatict likt diplomati før krigen, og alliansen med disse to stammene sto også oppført hos Yamato.
Poenget mitt her, er at de to aktuelle stammene valgte Elite sin side for de var den sterkeste stammen, ergo, så er det to idiotiske stammer vi prater om her! Disse to stammene begav seg ut på krigen for å smiske seg innpå Elite, noe de faktisk har greid ser det ut som!
For å nevne hvilke stammer dette er, så kan vi begynne med Domini. Den andre kalles for LAW ;)
Dere er så redde for Elite at det svir, og dere dilter etter hva de gjør som om dere er hårstrå på kuken demmes.

Det går faktisk ikke ann å sitte å se på at Elite gjør som dem vil, og det hjelper faen ikke at dere er de feigeste stammene på hele v2. sammenlignet med [AS] såklart, som har IAP med HELE v2.
Det som er verdt å merke seg, at stammen Domini gikk i krig mot helt alene, var ~TDK~. Det står det faen meg respekt av ! Det er en stamme jeg kunne tatt ut på egenhånd !

Vil dere ha respekt, ta dere sammen å vær litt selvstendige!
Hadde Elite ærklært krig mot dere, så hadde dere antagelig oppløst stammene deres på flekken ;)

Ha dette i tankene rævslikkere, så kanskje det blir litt fremgang i v2!

GoGo AriCa! <3

-BB
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Gogo AriCa og -V-!

Ellers god propeganda, noe lignende som Twix prøvde på for en liten stund siden.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er sikker på at vi har sendt 1000 nukes på Soulfood. Da man sender så mange nukes på en spiller, vil jeg ikke akuratt si at det er ''gratis''.

Men skjønner at du blir irritert, da vi er så gode å tar en spiller som Soulfood ned så fort:p Han har vell så vidt en mill tenker jeg :eek:
Så Elite får nok dessverre like lite gratispoeng som alle andre ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er sikker på at vi har sendt 1000 nukes på Soulfood. Da man sender så mange nukes på en spiller, vil jeg ikke akuratt si at det er ''gratis''.

Men skjønner at du blir irritert, da vi er så gode å tar en spiller som Soulfood ned så fort:p Han har vell så vidt en mill tenker jeg :eek:
Så Elite får nok dessverre like lite gratispoeng som alle andre ;)

Få et litt mer utfyllende svar så kanskje jeg skal tro på det ;)
 

DeletedUser

Guest
ENIG!

LAW har halve kartet som ally og ingen er det fordi de bare vil ungå konflikt!


De beste stammene som var må ha vært: ==TB== og Yamato
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvordan kan vi innternadle en spiller som ikke er i vår stamme? Ja det er sant det Luxury sier, vi sendte SYKT mange nukes på han og vi viste ikke at han var litt inaktiv før vi startet?!?!?!?!?!?!? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har stor respekt for LAW.

La dem slikke ræva til Elite, så lenge begge to liker det så er det jo ikke noe problem. :)
 

DeletedUser

Guest
Som dere kanskje har merket alle sammen, så er faktisk v2 på god vei til å bli ufattelig kjedelig. For det første, så driver Elite med maks internadling av spillere. Elite får hele tiden gratis poeng, noe som irriterer meg grenseløst. Et eksempel på en spiller som blir innadlet av Elite er Soulfood ;)

Soulfood er en tidligere NoVi spiller som lenge har holdt ut helt alene.

Men nå skal jeg faktisk ta fatt i de største rævslikkerne på hele TW.v2. Jeg regner med at disse to stammene er observante på det selv også, men nå skal jeg søren meg pepre ut alt jeg har hatt på hjertet den siste tiden.

Da Yamato / Elite krigen startet, så var det faktisk en krig mellom to stammer. En herdig og redelig kamp! Men hva skjer? Jo! da kommer det plutselig 2 andre stammer å kaster på lasset. De hadde ingenting med det å gjøre i det hele tatt. Yamato og Elite hadde relatict likt diplomati før krigen, og alliansen med disse to stammene sto også oppført hos Yamato.
Poenget mitt her, er at de to aktuelle stammene valgte Elite sin side for de var den sterkeste stammen, ergo, så er det to idiotiske stammer vi prater om her! Disse to stammene begav seg ut på krigen for å smiske seg innpå Elite, noe de faktisk har greid ser det ut som!
For å nevne hvilke stammer dette er, så kan vi begynne med Domini. Den andre kalles for LAW ;)
Dere er så redde for Elite at det svir, og dere dilter etter hva de gjør som om dere er hårstrå på kuken demmes.

LAW hadde ikke noen diplomatiske forbindelser til Yamato... Det var for det meste på grunn av plasseringen oss imellom som gjorde dette unødvendig.
LAW bidro sjeldent med annet enn fakes og ett par støtteforsendinger til Elite, mens hovedoppgaven vår var å holde -Rome- opptatt slik at de ikke kunne utnytte situasjonen mot Elite.


Det går faktisk ikke ann å sitte å se på at Elite gjør som dem vil, og det hjelper faen ikke at dere er de feigeste stammene på hele v2. sammenlignet med [AS] såklart, som har IAP med HELE v2.
Det som er verdt å merke seg, at stammen Domini gikk i krig mot helt alene, var ~TDK~. Det står det faen meg respekt av ! Det er en stamme jeg kunne tatt ut på egenhånd !

Vil dere ha respekt, ta dere sammen å vær litt selvstendige!
Hadde Elite ærklært krig mot dere, så hadde dere antagelig oppløst stammene deres på flekken ;)

Ha dette i tankene rævslikkere, så kanskje det blir litt fremgang i v2!

GoGo AriCa! <3

-BB

AriCa er noen feige små mus... :p

ENIG!

LAW har halve kartet som ally og ingen er det fordi de bare vil ungå konflikt!


De beste stammene som var må ha vært: ==TB== og Yamato

Halve kartet består av Elite og Domini, så der har du nok faktisk rett...

==TB== var en god stamme, Yamato var derimot bare en gjeng tullbukker.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
AriCa er noen feige små mus... :p



Halve kartet består av Elite og Domini, så der har du nok faktisk rett...

==TB== var en god stamme, Yamato var derimot bare en gjeng tullbukker.

Haaahaha. Du er latterlig, Are ;-). AriCa er en god stamme med mange gode spillere som står frem i mørket, i stedefor da du ledet din stamme. Gjemte seg bak store stammer og den visa der, etc. Elite er en gjeng med mange gode spillere, absolutt, kjenner mange der. Mange jeg liker og missliker. Blir litt tribalhugging for dem nå, kanskje? :).

Yamato var en stamme som sto imot tyrraniet du og din hertugs ex alliert (siden du har sluttet) Glitter. Å kjempe imot hele V2 alene blir litt vanskelig til tider, kanskje du også vil forstå det en dag. Yamato var nok basert på ett bedre grunnlag enn det mesteparten av stammene på V2 var, men til tross for noen sleipe triks fra den andre siden, så ga vel mesteparten av siden vår blanke (sensurert). Nei, jeg tenker ikke på spioner ;-). Var nok noe mer litt lenger oppe i systemet, men det orker jeg ikke rispe opp igjen i nå. Tilbake til topic (sorry for at jeg spammet, men måtte bare :) )

Kenn~
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Da Yamato / Elite krigen startet, så var det faktisk en krig mellom to stammer. En herdig og redelig kamp! Men hva skjer? Jo! da kommer det plutselig 2 andre stammer å kaster på lasset. De hadde ingenting med det å gjøre i det hele tatt. Yamato og Elite hadde relatict likt diplomati før krigen, og alliansen med disse to stammene sto også oppført hos Yamato.
Poenget mitt her, er at de to aktuelle stammene valgte Elite sin side for de var den sterkeste stammen, ergo, så er det to idiotiske stammer vi prater om her! Disse to stammene begav seg ut på krigen for å smiske seg innpå Elite, noe de faktisk har greid ser det ut som!
For å nevne hvilke stammer dette er, så kan vi begynne med Domini. Den andre kalles for LAW ;)
Dere er så redde for Elite at det svir, og dere dilter etter hva de gjør som om dere er hårstrå på kuken demmes.

Vi hadde kun en IAP med Yamato p.g.a. vår felles fiende -Rome-.

Grunnen til at vi valgte Elite sin side var at vi har et mye nærmere forhold til Elite som stamme, samt at vi hadde holdt god kontakt over lengre tid.

Yamato tok aldri kontakt med oss når de lurte på noe, og de var en gjeng med tullebukker. Halvparten av spillerne i Yamato skjønte jo så vidt hva de holdt på med, og ingen av dem kan forsvare seg.

Jeg vil heller alliere meg med en stamme som starter kriger selv - og vinner dem - i stedet for en stamme som planlegger backstabbing og deretter later som at ingenting har skjedd.

Yamato har alltid diltet etter Elite, og hoppet inn i kriger Elite har startet etter at fienden begynte å gå tom for tropper. (Ref. Yamato sin lave OD-D.)

Den tomme propagandaen kan du ta et annet sted, ser ikke ut som du vet noe om hva du snakker om. ;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Haaahaha. Du er latterlig, Are ;-). AriCa er en god stamme med mange gode spillere som står frem i mørket, i stedefor da du ledet din stamme. Gjemte seg bak store stammer og den visa der, etc. Elite er en gjeng med mange gode spillere, absolutt, kjenner mange der. Mange jeg liker og missliker. Blir litt tribalhugging for dem nå, kanskje? :).

Yamato var en stamme som sto imot tyrraniet du og din hertugs ex alliert (siden du har sluttet) Glitter. Å kjempe imot hele V2 alene blir litt vanskelig til tider, kanskje du også vil forstå det en dag. Yamato var nok basert på ett bedre grunnlag enn det mesteparten av stammene på V2 var, men til tross for noen sleipe triks fra den andre siden, så ga vel mesteparten av siden vår blanke (sensurert). Nei, jeg tenker ikke på spioner ;-). Var nok noe mer litt lenger oppe i systemet, men det orker jeg ikke rispe opp igjen i nå. Tilbake til topic (sorry for at jeg spammet, men måtte bare :) )

Kenn~
LAW og Domini har aldri gjømt seg bak større stammer. Jeg og Are har bygget stammene opp fra bunnen av, og har deretter vunnet respekt, og fått oss gode allierte.

Jeg ber deg sjekke statistikken mellom Domini og -Rome-, krigen startet da vi var på rank 16, og -Rome- var på rank 3. ;)
 

DeletedUser

Guest
Yamato tok aldri kontakt med oss når de lurte på noe, og de var en gjeng med tullebukker. Halvparten av spillerne i Yamato skjønte jo så vidt hva de holdt på med, og ingen av dem kan forsvare seg.

Har du aldri lært at det å generalisere ikke er bra? :) Om halvparten visste hva de drev med vet jeg ikke noe om, men jeg vet det fantes de som kunne å forsvare seg.

...selvfølgelig, du har jo din "fantastiske" angrepstaktikk da... :p
 

DeletedUser

Guest
Haaahaha. Du er latterlig, Are ;-). AriCa er en god stamme med mange gode spillere som står frem i mørket, i stedefor da du ledet din stamme. Gjemte seg bak store stammer og den visa der, etc. Elite er en gjeng med mange gode spillere, absolutt, kjenner mange der. Mange jeg liker og missliker. Blir litt tribalhugging for dem nå, kanskje? :).

Bare fordi Grim er der så betyr ikke det at det er mange gode spillere der...

Yamato var en stamme som sto imot tyrraniet du og din hertugs ex alliert (siden du har sluttet) Glitter. Å kjempe imot hele V2 alene blir litt vanskelig til tider, kanskje du også vil forstå det en dag. Yamato var nok basert på ett bedre grunnlag enn det mesteparten av stammene på V2 var, men til tross for noen sleipe triks fra den andre siden, så ga vel mesteparten av siden vår blanke (sensurert). Nei, jeg tenker ikke på spioner ;-). Var nok noe mer litt lenger oppe i systemet, men det orker jeg ikke rispe opp igjen i nå. Tilbake til topic (sorry for at jeg spammet, men måtte bare :) )

Kenn~

Så Elite som sto bak de fleste angrepene i all hovedsak er hele v2? Er det hele v2 når jeg sender 15 fakes 2 kontinenter avgårde? Dem hadde jo støttespillere dem og...

Sleipe triks er noe dere bare skylder på siden dere ikke hadde baller til å gjennomføre noe som ga skikkelig motstand... En haug av pyser med huet i sanda det er Yamato det.
 

DeletedUser

Guest
AriCa er noen feige små mus... :p

Hehe. Lynende skarpt skrevet. Ble helt satt ut her... Nei, ikke mye man kan stille opp med når slike statements blir slengt på bordet.

Haha, blir flau på dine vegne, Ex-con..
 

DeletedUser

Guest
Hehe. Lynende skarpt skrevet. Ble helt satt ut her... Nei, ikke mye man kan stille opp med når slike statements blir slengt på bordet.

Haha, blir flau på dine vegne, Ex-con..

Du veit hvorfor jeg synes du er en feig liten tass :p
 

DeletedUser

Guest
Ohh.. DAMN! You got burned by ex-con :p
Wacha gonna do? Maybe cry ? :(
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Veldig enig i førsteposten her. V2 er veldig dødt, spesielt fordi tre av de beste stammene (kanskje de tre beste også) samarbeider, slik at det blir en veldig skeiv fordeling av makt. Eneste måten å redde v2 delvis på er om Elite skiller lag med domini og LAW. V2 er uansett veldig sløvt uansett, det er da en grunn til at jeg ikke spiller der lenger.
 

DeletedUser

Guest
Sorry... Må nesten steppe inn igjen. Kommer så mye usannheter og nabbete anntagelser her;)

Vi hadde kun en IAP med Yamato p.g.a. vår felles fiende -Rome-.

Grunnen til at vi valgte Elite sin side var at vi har et mye nærmere forhold til Elite som stamme, samt at vi hadde holdt god kontakt over lengre tid.

Det er da forstålig, dessverre blander dere inn i alle kriger som dere får et poengmessig overtak. Dere klarer ikke kjempe en krig alene, bortsett fra 100.000 poengs ministammer. Null respekt av det...

Yamato tok aldri kontakt med oss når de lurte på noe, og de var en gjeng med tullebukker. Halvparten av spillerne i Yamato skjønte jo så vidt hva de holdt på med, og ingen av dem kan forsvare seg.

hohohoho... Rett in på topp-10 liste over nabbete utsagn som jeg noen gang har sett på forumet. Snakk om å gre alle under en kam;) Hvordan kan du si noe sånt? Hva gir deg grunnlaget for å komme med den der? Kan med hånden på hjertet si at det var flere som kan spillets gang i Yamato enn det er i Domini i dag. Har sett mye dårlig fra stammen for å være helt ærlig. Og vi kan ikke forsvare oss, javel? Hvordan forklarer du at foreksempel jeg tokk over dobbelt så mange byer fra Elite som de tokk av meg? det med egne tropper til og med. Tror ikke du skal komme her med slike patetiske utsagn, for tydeligvis tenker du ikke før du skriver og er bare ute etter å provosere;)

Jeg vil heller alliere meg med en stamme som starter kriger selv - og vinner dem - i stedet for en stamme som planlegger backstabbing og deretter later som at ingenting har skjedd.

Så du er avhengig av en stor og aggressiv stamme som gjør drittarbeidet for deg? Du og din stamme klarer ikke å ta noen avgjørelser på egen hånd? Med den innstillingen der, så er og forblir du og dine folk ikke noe annet enn nikkedukker.

Yamato har alltid diltet etter Elite, og hoppet inn i kriger Elite har startet etter at fienden begynte å gå tom for tropper. (Ref. Yamato sin lave OD-D.)

Nok en gang beviser du hvor lite du undersøker fakta før du poster.

Yamato vs War Machine, krigen som startet over litt farming og som varte i over 1 måned til God Of War oppløste War Machine. Elite hadde ingen deltagelse.

Yamato vs TW for første gang, her erklærte Yamato krig for å vinne K55, Elite hadde ikke noe deltagelse.

Yamato vs TW for andre gang. Visst var TW undertallig her. Men var faktisk dem som erklærte krig selv. Elite hadde ingen deltagelse.

Yamato vs =PW=, Rest av War Machine som hadde fått etablert et stort cluster i øst-grensen av K55. Yamato erklærte krig mot dem for å slå ned på dette. Elite hadde ingen deltagelse.

Yamato vs Ninjaz, Yamato erklærte krig mot Ninjaz som styrte K45 på den tiden. Det var fordi K55 begynte å bli trengt og Yamato trengte et kontinent å innvadere og utvikle seg i. Valget falt på K45. Elite og Ninjaz hadde lenge under den krigen en IAP. Så det var ingen deltagelse i starten, liten deltagelse mot slutten.

Yamato vs Rome familien, Rome erklærte Yamato krig og det ble det mellom Rome familien og Yamato. Hvorfor Rome egentlig erklærte er meg uvisst. Elite holdt på med Novi på den tiden, så det var liten til moderat deltagelse.

Eneste krigen Yamato og Elite samkjørte skikkelig var mot Novi.

Yamato var suverene i OD-A sammen med Elite, lå lenge og knivet om førsteplassen til vi kom til ca 100 millioner OD-A

Yamato nådde over 100 millioner OD-D og lå på en god tredjeplass. Er dette for dårlig for deg kanskje?

Den tomme propagandaen kan du ta et annet sted, ser ikke ut som du vet noe om hva du snakker om. ;)

Sier akkurat det samme til deg:rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp