Rævslikking på HØYT plan

Status
Stengt for ytterligere svar.
Reaksjonspoeng
3
Tror denne tråden ble misforstått. Den ble altså ikke startet av Elite-hatere for å rakke ned på dem, men av et tidligere LAW-medlem fordi han mente at bl.a. LAW og Domini rævslikker Elite, noe jeg forsåvidt er enig i;)
 

DeletedUser

Guest
Tror denne tråden ble misforstått. Den ble altså ikke startet av Elite-hatere for å rakke ned på dem, men av et tidligere LAW-medlem fordi han mente at bl.a. LAW og Domini rævslikker Elite, noe jeg forsåvidt er enig i;)

Tror det er riktig ja. Så AriCa er altså uskyldige :p
 

DeletedUser

Guest
Arica har respekt.

LAW derimot.... trist at de flotte ==TB== medlemmene gikk over dit :'(

LAW69 har en leder som er liiiiiiiit fucka opp i sitt hode.

Han nakken (remembergod) kan ingenting og har ikke lederskapsevnen. Jeg spurte om hvorfor de hadde alle som ally og han sa at de ikke ville bryte det som en gang var et godt forhold. :rolleyes:

Og hvis du ser på ODen hans så ga jeg han 300k av den da jeg sendte minne OFF tropper på han. Men jeg ble angrepet av elite og jeg hadde ca 30 angrep på meg og tok 15. 1mill ekstra ODD:eek: det tør ikke rævslikkerne å prestere ;)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
du er veldig anusfiksert, ligger det noe mer bak dette.??
uansett, kan ikke se det store poenget i og ha en stor ODD. du er vel en av få som skryter av det da.
og du er vel ikke den rette og snakke om rumpe kyssing vel??? du som har hatt tunga di så langt opp i rumpa til Yamato at det enda lukter dritt av ånden din.
nei du, finn på noe annet og diskutere. der du har muligheten til og komme unna med noe av æren i behold.
 

DeletedUser

Guest
Faktisk så er denne tråden ganske rar.

Rævslikking = Rimming...

Så egentlig er det vel Elite som driver på og rævslikker folk. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dette ble jo veldig interesangt:p

la oss se nå, hvem vinner denne fighten, hvem sleiker *****?

:rolleyes:....
 

DeletedUser

Guest
du er veldig anusfiksert, ligger det noe mer bak dette.??
uansett, kan ikke se det store poenget i og ha en stor ODD. du er vel en av få som skryter av det da.
og du er vel ikke den rette og snakke om rumpe kyssing vel??? du som har hatt tunga di så langt opp i rumpa til Yamato at det enda lukter dritt av ånden din.
nei du, finn på noe annet og diskutere. der du har muligheten til og komme unna med noe av æren i behold.

:eek::eek::eek:
Noe så frekt! :p
Gikk bare litt of topic med OD skal unskjylde meg for deyt, men hva mener du med at jeg har sleika yamato? Jeg gikk inn i ==TB== ETTER at Yamato ble oppløst! :)

Og temaet heter "Rævslikking på HØYT nivå" så ville bare støtte han ;)
 

DeletedUser

Guest
Jau

Som dere kanskje har merket alle sammen, så er faktisk v2 på god vei til å bli ufattelig kjedelig. For det første, så driver Elite med maks internadling av spillere. Elite får hele tiden gratis poeng, noe som irriterer meg grenseløst. Et eksempel på en spiller som blir innadlet av Elite er Soulfood ;)

Men nå skal jeg faktisk ta fatt i de største rævslikkerne på hele TW.v2. Jeg regner med at disse to stammene er observante på det selv også, men nå skal jeg søren meg pepre ut alt jeg har hatt på hjertet den siste tiden.

Da Yamato / Elite krigen startet, så var det faktisk en krig mellom to stammer. En herdig og redelig kamp! Men hva skjer? Jo! da kommer det plutselig 2 andre stammer å kaster på lasset. De hadde ingenting med det å gjøre i det hele tatt. Yamato og Elite hadde relatict likt diplomati før krigen, og alliansen med disse to stammene sto også oppført hos Yamato.
Poenget mitt her, er at de to aktuelle stammene valgte Elite sin side for de var den sterkeste stammen, ergo, så er det to idiotiske stammer vi prater om her! Disse to stammene begav seg ut på krigen for å smiske seg innpå Elite, noe de faktisk har greid ser det ut som!
For å nevne hvilke stammer dette er, så kan vi begynne med Domini. Den andre kalles for LAW ;)
Dere er så redde for Elite at det svir, og dere dilter etter hva de gjør som om dere er hårstrå på kuken demmes.

Det går faktisk ikke ann å sitte å se på at Elite gjør som dem vil, og det hjelper faen ikke at dere er de feigeste stammene på hele v2. sammenlignet med [AS] såklart, som har IAP med HELE v2.
Det som er verdt å merke seg, at stammen Domini gikk i krig mot helt alene, var ~TDK~. Det står det faen meg respekt av ! Det er en stamme jeg kunne tatt ut på egenhånd !

Vil dere ha respekt, ta dere sammen å vær litt selvstendige!
Hadde Elite ærklært krig mot dere, så hadde dere antagelig oppløst stammene deres på flekken ;)

Ha dette i tankene rævslikkere, så kanskje det blir litt fremgang i v2!

GoGo AriCa! <3

-BB

Jeg vet ikke hva det kommer av, men jeg følte bare en trang til å kommentere dette.
Komentaren er som følger:
BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!
 

DeletedUser

Guest
Denne tråden startet så bra, men går nå over til meningsløs whining.

Back to real posting:cool:
 

vikkirog

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Denne tråden startet så bra, men går nå over til meningsløs whining.

Back to real posting:cool:

Veit ikke helt om dette blir real posting men :p

Er dritt lei av deg nå Brannbil. Har du ikke noe bedre å si så hold kjeft.
Du er bare en liten rævslikker sjøl!

blir så utrolig provosert av folk som ikke kan annet enn å slenge dritt.
Finn på noe bedre å gjøre enn å være en pain in the ass okei?


Slutt å vær så barnslig. Du fremstiller degselv bare som en liten dritt som ikke har noe bedre å gjøre en å gå til angrep på alt å alle.

Skjønner ikke hva som er vitsen med å dele så tragiske meninger..
 
Sist redigert:

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Veit ikke helt om dette blir real posting men :p

Er dritt lei av deg nå Brannbil. Har du ikke noe bedre å si så hold kjeft.
Du er bare en liten rævslikker sjøl!

blir så utrolig provosert av folk som ikke kan annet enn å slenge dritt.
Finn på noe bedre å gjøre enn å være en pain in the ass okei?


Slutt å vær så barnslig. Du fremstiller degselv bare som en liten dritt som ikke har noe bedre å gjøre en å gå til angrep på alt å alle.

Skjønner ikke hva som er vitsen med å dele så tragiske meninger..

Vikki kjære.

Dette er feil sted å gjøre dette på.
Ta det med ro
 

vikkirog

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kjære vennen. Kan han bruke sin ytringsfrihet til fulle fem, kan vel jeg gjøre det også:D

Han er da frekkere enn det jeg er ..
Men får bare beklage om noen syns dette er upassende..
Syns bare at slik oppførsel ikke burde aksepteres.
 
Sist redigert:

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Kjære vennen. Kan han bruke sin ytringsfrihet til fulle fem, kan vel jeg gjøre det også:D

Han er da frekkere enn det jeg er ..
Men får bare beklage om noen syns dette er upassende..
Syns bare at slik oppførsel ikke burde aksepteres.

Vel å angripe han tilbake skal du ikke gjøre.

La han offiselt lage kvalme og drite seg ut.
Jeg ba han om å kunne bevise for hva jeg har gjort galt, det kunne han ikke.
Altså er dette bare et dårlig forsøk.

Vikki ignorerer han.
Ikke snakk til han, overse han rett å slett
 

DeletedUser

Guest
Er det mulig for *******!!!???

Har dere problemer med hverandre så fly på hverandre på gata, dra hjem til hverandre og slåss til dere besvimer!

Dere kan ordne opp ingame for svarte ****! Drit i å bruke oppimot 10 sider på forumet bare fordi dere ikke liker hverandre. Det er ****** mange jeg ikke liker også(nevner ingen navn... Okei, Renegade er 1 av dem), men jeg driver ikke med sånn form for heksejakt for det!

Dette går begge veier, nå får dere for **** se til å ordne opp i dette utenfor forumet eller så skal jeg i ******* ***** ordne dere!

:mad:
 

vikkirog

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel å angripe han tilbake skal du ikke gjøre.

La han offiselt lage kvalme og drite seg ut.
Jeg ba han om å kunne bevise for hva jeg har gjort galt, det kunne han ikke.
Altså er dette bare et dårlig forsøk.

Vikki ignorerer han.
Ikke snakk til han, overse han rett å slett

Javel da vennen.
Men gjør det kun for din skyld..
Ellers skulle jeg....:mad:

Jeg er ferdig nå.. blåser i hva han sier..
Unnskyld for det jeg har sakt, men det er det jeg mener...

Vi er uenige, thats life..
Var ikke meningen å henge han ut slik, så jeg tar to skritt tilbake og sier unnskyld til deg Brannbil.
Men håper du kan vise mer respekt i fremtide.
Det skal jeg også gjøre..:)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
litt små pissed twixiz? kan nevne at du ikke er helt alene med irritasjonen ihvertfall :/
 

DeletedUser

Guest
Javel da vennen.
Men gjør det kun for din skyld..
Ellers skulle jeg....:mad:

Det skulle du sikkert det tenker jeg :rolleyes:

Nå lar vi dette ligge og går å tenker over alle de slemme ordene vi har tastet inn på tastaturet i dag.

Skam dere! :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp