Rød nabo

DeletedUser

Guest
kan svare på det, det var ikke 3 spillere på malf, det var 1, meg, og jeg satt da som leder og nestleder. Pål var helt borte, grunnet irl ting, noe jeg har respekt for og myh, drev på med v9 og v5. Da skjønner du kanskje at det bare var et spørsmål om tid før jeg gikk i fjellet, og ikke lenger orket å fortsette, tw skal være gøy og ikke noe man gruer seg til og når jeg gruer meg til tw så slutter jeg, kort og greit. Jeg slet utrolig lenge med valget, og spilte de to siste mnd på malf fordi jeg ikke ville la de andre spillerene der i stikken, og jeg angrer enda på valget mitt, men vet også at det var rett for meg selv.

Kontoen ble gitt til Roger fordi det er en person jeg stolte på og har spilt med på v5 og v9. Og jeg trodde aldri at han ville ødelegge alt jeg har bygget opp og skape vannære over Malfurion, men sånn er det, noen personer klarer ikke å gå ned med flagget til topps. Vet hvert fall at roger er temelig ferdig i det område han er i, så enten må snipe stacke noe sjukt ellers kan han si takk og farvell til byene sine. Men hey! Kanskje Roger kan få bevist hvor "god" han egentlig er.. Gleder meg.

Takk for en fin forklaring og gjennom gang :), du sier du spiller med han i V5 og V9, er dette en person du vil stole på der?
Når han kan gjøre det i denne V, så skal du ikke se bort ifra at han kan gjøre det i andre V også.
Det veste som finnes i TW V etter min menig er JUDASER:mad:,
Snart ingenting som overrasker meg mere.
Og akkurat nå som det gikk tålig bra for Noble, vi er en fin gjeng her nå som har det morrsomt med å spille.
 

DeletedUser

Guest
har jo sluttet v5 også x) men Roger vil aldri bli stolt på igjen... Roger er etter min mening den værste pingla jeg noen gang har spilt med. Og måten snipe spiller kan vel sammenlignes med hvordan Espen/ leiv spilte, rekrutere seg til en seier.
 

DeletedUser

Guest
Nå har vi fått en side forklart. Som de fleste oppegående mennesker vet så har en sak alltid tre eller flere sider. Hvem tar for seg de andre sidene av saken? :cool:
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Om du ga bort kontoen til Roger, så er det vel opp til han og bestemme hva han velger og gjøre?

Og, om kontoen var innaktiv, hvorfor skal dette ødelegge for resten av stammen mtp aktiviteten? Om Malf accen stod i ro? Skjønner at det kan være demotiverendes og miste en såpass stor konto, men aktiviteten kan da ikke gå nedover pga det? Det er hva jeg kaller dårlig i så fall.
 

DeletedUser

Guest
Takk for en fin forklaring og gjennom gang :), du sier du spiller med han i V5 og V9, er dette en person du vil stole på der?
Når han kan gjøre det i denne V, så skal du ikke se bort ifra at han kan gjøre det i andre V også.
Det veste som finnes i TW V etter min menig er JUDASER:mad:,
Snart ingenting som overrasker meg mere.
Og akkurat nå som det gikk tålig bra for Noble, vi er en fin gjeng her nå som har det morrsomt med å spille.

WOW, det kom fra rette kjeften ! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Om snipe vinner, så fortjener de spillerene som har vært der hele tiden, eller har vært i alianse med, ikke spillere som sviker laget sitt for en evnt. en billig seier.
Og det at han bytter side i stillhet også, uten noen forklaring eller noe, viser hvor liten og feig denne typen faktisk er,
synes synd på den damen som måtte leve med "en så liten mann"...chicken shit" kaller jeg slik +
Jeg hater JUDASER....de er de simleste av de simple her inne.
 

DeletedUser

Guest
Da får snipe 2-3 vinnere, få spillere som holder ut hele spilltiden. Sånn er det og vil det alltid være. Noen går hit og noen går dit.

Men du karten, det glasshuset ditt er sønderknust, pass på så du ikke skjærer opp din sarte sjel. :cool:
 

DeletedUser

Guest
No offence, men tar du ikke dette spillet(for det er vel fortsatt et spill?) litt for alvorlig?
 

DeletedUser

Guest
Om du ga bort kontoen til Roger, så er det vel opp til han og bestemme hva han velger og gjøre?

Og, om kontoen var innaktiv, hvorfor skal dette ødelegge for resten av stammen mtp aktiviteten? Om Malf accen stod i ro? Skjønner at det kan være demotiverendes og miste en såpass stor konto, men aktiviteten kan da ikke gå nedover pga det? Det er hva jeg kaller dårlig i så fall.

Nå uttaler du deg om noe du ikke har peiling på, jeg hold malf kontoen i gang og adlet blandt annet vekk coon, tok byer av valk og var med på å rimme petterøes. Kontoen var aktiv, ferdig med den saken

Edit: Selvfølgelig har Roger all rett til å bytte side i krigen, men var sikker på at han ville fortsette mesterverket som Pål, myh og jeg hadde startet, men ironsikt nok kan man ta SÅ feil av en person
 
Sist redigert av en moderator:

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Hehe, artig dette. Saker og ting skjer.

Jeg har sagt ifra på Noble forumet. Så gjør nok ikke så mye at det kommer ut her også. Jeg søkte til Snipe selv. Så kan skjønne Roger på en måte. Men måten han gjorde det på er merkelig. Jeg hadde skrevet ett brev om hvordan ting var og hvorfor osv. Ikke bare hoppe rett over og sende ut 500 fakes. jaja, jeg har blod på tann og vet at Noble kan klare dette. Lykke til begge sider i krigen.

La oss heise Flagget til topps!
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Om man gir kontoen til en og har betingelse om at kontoen føleger en stamme. Samt at spilleren samtykker, er det vel ett svik om nye spilleren ikke gjør det man har blitt enige om?

Ofte når man gir bort en konto gjør man det til en man også stolerpå vil vidreføre kontoens mening, rettning(ønske fra forrige eier). Kan man ikke det så får man drite i å motta en konto. Syns det er mest realt og det er vel egentlig det saken er.
Så kan alle som synes at å være real mot en venn er tull, si man er dårlig taper og moral er tullete osv.
 

DeletedUser

Guest
Hadde vœrt interessant å få høre hovedpersonen, Roger, sin versjon av saken.
 
Topp