Rød nabo

DeletedUser

Guest
Det kom et lite sjokk igår, rundt 22:15 ser vi at malf går ut av Noble, og inn i Snipe.. Vi som var online og fikk med oss dette satt igjen med et "hvorfor" ?

Fordi hvis det er en ting malf kan ha gjort nå, er det å ha satt den siste spikern i kisten som heter Noble og v7.

Men, tilbake til hvorfor? Etter 300 S har ting vært urolige, vi hadde plutselig som en stammen 2 fronter, og mange nye spillere (meg inkludert). Titter man på TW stat den siste mnd ser det jo ut til å gå i Snipe sin favør. Men i den siste tiden har det kommet en ny løft i stammen, i form av mange engasjerte spillere og ikke minst flinke ledere (dette kan man jo titte på TW-stat for den siste uken om man ønsker).

Skal komme med poenget mitt nå, jeg ser _Overhode_ ikke hvorfor snipe ønsker å ta med en slik spiller som malf da dem med 99.9% har satt en siste spiker i kisten for v7 da dem er overlegne ovenfor Noble nå, Snipe-HG- (sas). Før dette hadde jeg faktisk en stor del respekt for mine "fiender", men igår kveld.. gikk den i dass.

usakelige kommentarer verken leses eller kommenteres tilbake.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Før dette hadde jeg faktisk en stor del respekt for mine "fiender", men igår kveld.. gikk den i dass.

Generalisering på et høyt nivå. Keep it going, jeg fikk en god latter ihvertfall :). Men bare slett kontoen din du, vi skal sørge for og adle gråbyene dine asap.
 

DeletedUser

Guest
Før dette hadde jeg faktisk en stor del respekt for mine "fiender", men igår kveld.. gikk den i dass.

Generalisering på et høyt nivå. Keep it going, jeg fikk en god latter ihvertfall :). Men bare slett kontoen din du, vi skal sørge for og adle gråbyene dine asap.

Og poenget ditt er? Gå videre å lek lille hakken, og la de voksne diskutere her :)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Og poenget ditt er? Gå videre å lek lille hakken, og la de voksne diskutere her :)

La de voksne diskutere? Og du klarte ikke fange opp budskapen i meldingen min? Oh joy!

Noble har jo fremdeles mer poeng enn Snipe, så wazzup kiddo. Skal dere ikke dra frem at dere "danser på bordet" over den siste hendelsen? Det er tydeligvis det Noble bryr seg om (poeng, sånn at du slipper og tolke det jeg skriver, du er tydeligvis for gammel for sånt).

Dette er et valg Malf har tatt. Om det er rett eller ikke er vel opp til han og avgjøre, og ikke deg, med all din "visdom". Det har alltid vært et enormt frafall fra 300 S / Noble sin side, og det ser ut til at det ingen ende tar. Fin trend. Folk tar ihvertfall til fornuften, og det er jo på sett og vis bra :).
 

DeletedUser

Guest
Om du selv ikke forstår hvor på tur det er hjelper det lite for meg å kommentere påstandene dine, posten min var jo hovedsakelig ment for å skape en diskusjon, og ikke et barnetog med deg i front. Generalisering er budskapet mitt, er det en slik verden vi ønsker å ha? Der vi går og tar medlemmer i stammeclustret til fienden for å få overtaket? Kom tilbake med noe sakelig, eller forlat tråden.
 

DeletedUser

Guest
Noble må nok gå inn i seg selv å finne årsaken til at spillere enten slutter eller går til andre. Malf-kontoen var vel besatt av en trippel som spilte til ny eier kom. Send han en PM for å høre hvorfor dette skjedde og hvem som har tatt initiativet til "overgangen".

Noble er flere millioner foran Snipe, likevel så tror du det er over, knallbra for da skal vi vinne før jul!
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Om du selv ikke forstår hvor på tur det er hjelper det lite for meg å kommentere påstandene dine, posten min var jo hovedsakelig ment for å skape en diskusjon, og ikke et barnetog med deg i front. Generalisering er budskapet mitt, er det en slik verden vi ønsker å ha? Der vi går og tar medlemmer i stammeclustret til fienden for å få overtaket? Kom tilbake med noe sakelig, eller forlat tråden.

Jeg tar utgangspunkt i det siste du skrev. Det er også ikke lovlig og stenge andre ute fra og kommentere i tråden, da kan jeg like greitt rapportere posten din så får vi en mindre kar på forumet for en liten stund. At du fornærmer meg liker jeg ikke heller, for det har ganske lite med topic og gjøre. Du snakker om at vi skal holde diskusjonen relevant, men alikevel så skeier du helt ut og gjør et halvhjerta forsøk på og tråkke på meg. Du gir stammen din et ganske dårlig image, retteresagt, du bekrefter ryktene om at det faktisk er så dårlig som enkelte har sagt.

Som jeg sa i posten før, som du dessverre unnlot og svare på (av en eller annen merkelig grunn), så er dette et valg malfurion har gjort. Kontoen har skiftet eier, og han følte seg tydeligvis ikke hjemme i Noble, noe vi bare må respektere. Du sa også at det var god moral hos dere - hvorfor ikke bare kjøre på og ta tilbake byene til stammen? Det er ikke umenneskelig.

Dere har rekruttert fra vår side, samt vi tar spillere nå. Det er frustrerendes, ja, men strategisk i samme slengen. F.eks, om Bunnpris eller noen av de store spillere i Snipe hadde søkt seg til Noble, hadde dere avslått søknaden hans? Selv om jeg er leder av HG, så vet jeg at dere ikke hadde gitt avslag. Dette er nettopp fordi at det ville svekket Snipe noe utrolig, sånn som vi nå svekker Noble med og ta Malfurion inn.


Litt off-topic, men føler for og klæsje det inn.
Koser meg i HG, godt og vite at alle medlemmene er lojale og har det gøy sammen.. Det har også blitt sagt mye dritt om HG og hvor dårlige vi er, men alikevel så er moralen på topp. Vi storkoser oss. VA klarte ikke og ta oss, 7H feilet, 300 S feilet, og nå er det Noble som prøver seg. Vi har alltid vært i mindretall, så er ganske godt og se at ting snur litt på seg nå :).
 

DeletedUser

Guest
Hg og Snipe fungerer fordi det er en god relasjon fundamentert på respekt. Åpenbart at andre relasjoner i V7 ikke har hatt grunnmuren på plass.
 

DeletedUser

Guest
Før dette hadde jeg faktisk en stor del respekt for mine "fiender", men igår kveld.. gikk den i dass.

Generalisering på et høyt nivå. Keep it going, jeg fikk en god latter ihvertfall :). Men bare slett kontoen din du, vi skal sørge for og adle gråbyene dine asap.

Denne posten var din første, at du allerede her velger å ta et personlig angrep på meg etter at jeg startet en tråd legger listen for alt det andre du har å komme med. At jeg videre tar igjen er vel bare for å få deg ut av tråden.

Det er synd da jeg hadde håpet på en sakelig diskusjon i form av fakta, men det som blir servert her er spekulasjoner og rykter, samt useriøse kommentarer.

Posten her ble først og fremst lagd for å skape en debatt rundt spm, det som skjedde skjedde uten forvarsel.. Hva malf har tatt med over i form av forumposter, angrepsplaner, taktikk ect. Vet man ikke. Men jeg presiserer, spm her handler ikke om malf, men omstendighetene rundt.


Kan trekke inn isbjorn, jeg er jo et tidligere medlem av 7H.. Prosessen rundt hva som skjedde det var jo 100% ryddig, klart.. Folk likte jo ikke det som skjedde, men det var det hvertfall ingen tvil om hva som skjedde og hvorfor. Og det skal bjørnen ha skryt for, men hva skjedde her...? Og syntes folk det liksom er greit?
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg kan ikke se at det er noe personelig angrep jeg. Du virker så oppgitt. Sa at vi sikkert kunne ta vare på byene om du ikke ønsket og være med lenger ;). Så klart, om du ønsker og fortsette så er jo den saken brun.

"Kan trekke inn isbjorn, jeg er jo et tidligere medlem av 7H.. Prosessen rundt hva som skjedde det var jo 100% ryddig, klart.. Folk likte jo ikke det som skjedde, men det var det hvertfall ingen tvil om hva som skjedde og hvorfor. Og det skal bjørnen ha skryt for, men hva skjedde her...? Og syntes folk det liksom er greit?"

Hva skjedde på Toshi kontoen, da? Er dere i Noble noe stolt av og være med på og støtte det som ble gjort der?

Folk likte jo ikke det som skjedde

Åjoda, vi er så glade for at Isbjørnen fortsatte her på V7 atte :).
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Tror spørsmålet opprinnelig var...
hva fikk nye malf eieren til å skifte side etter så kort tid?
Var det planlagt med Snipe i forkant osv.

Er det sånn Snipe ønsker å bli husket fra V7?

Er vel mere gøy å lese om sånt enn at dere hakker på hverandre å gjør tråden dritt kjedelig å lese for alle oss andre??
 

DeletedUser

Guest
Tror spørsmålet opprinnelig var...
hva fikk nye malf eieren til å skifte side etter så kort tid?
Var det planlagt med Snipe i forkant osv.

Er det sånn Snipe ønsker å bli husket fra V7?

Er vel mere gøy å lese om sånt enn at dere hakker på hverandre å gjør tråden dritt kjedelig å lese for alle oss andre??

Konspirasjonsteori?

Vi kan vel heller spørre: Hva fikk trioen på Malf til å la sine venner i noble i stikken?
 

DeletedUser

Guest
Kan trekke inn isbjorn, jeg er jo et tidligere medlem av 7H.. Prosessen rundt hva som skjedde det var jo 100% ryddig, klart.. Folk likte jo ikke det som skjedde, men det var det hvertfall ingen tvil om hva som skjedde og hvorfor. Og det skal bjørnen ha skryt for, men hva skjedde her...? Og syntes folk det liksom er greit?


Aner ikke hva som har skjedd her, men tipper Malf kommer til å stikke innom med en forklaring etterhvert(?)

Setter dog pris på det du skriver om meg, var nøyaktig slik jeg ser den episoden også.
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Konspirasjonsteori?

Vi kan vel heller spørre: Hva fikk trioen på Malf til å la sine venner i noble i stikken?

vi hadde våre grunner til å slutte, men at Roger venter akkurat lenge nok til at mailen e overført på han, sånn at vi ikke kan stoppe d, sier litt om at d var planlagt..
men hey! han har fått meg aktiv igjen da :)
 

DeletedUser

Guest
Konspirasjonsteori?

Vi kan vel heller spørre: Hva fikk trioen på Malf til å la sine venner i noble i stikken?

kan svare på det, det var ikke 3 spillere på malf, det var 1, meg, og jeg satt da som leder og nestleder. Pål var helt borte, grunnet irl ting, noe jeg har respekt for og myh, drev på med v9 og v5. Da skjønner du kanskje at det bare var et spørsmål om tid før jeg gikk i fjellet, og ikke lenger orket å fortsette, tw skal være gøy og ikke noe man gruer seg til og når jeg gruer meg til tw så slutter jeg, kort og greit. Jeg slet utrolig lenge med valget, og spilte de to siste mnd på malf fordi jeg ikke ville la de andre spillerene der i stikken, og jeg angrer enda på valget mitt, men vet også at det var rett for meg selv.

Kontoen ble gitt til Roger fordi det er en person jeg stolte på og har spilt med på v5 og v9. Og jeg trodde aldri at han ville ødelegge alt jeg har bygget opp og skape vannære over Malfurion, men sånn er det, noen personer klarer ikke å gå ned med flagget til topps. Vet hvert fall at roger er temelig ferdig i det område han er i, så enten må snipe stacke noe sjukt ellers kan han si takk og farvell til byene sine. Men hey! Kanskje Roger kan få bevist hvor "god" han egentlig er.. Gleder meg.
 
Topp