Videresendt, Inno Rapportsortering

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
*oppdatert førstesiden*

Takker for alle nye støtteerklæringer!

Btw, darkmoons kommentar kunne godt ha fått stått for min del :)
 

DeletedUser

Guest
Bare til info sånn at dere andre ikke trenger å regne/tenke på det ;)

Vi har til nå fått 25 støtteposter på dette forslaget noe som utgjør 5.04% av den aktive medlemsmassen (496)

Dette tilsvarer samme antall støtteposter som http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=7724 (begge trådene tilsammen)

og 10 flere støtteposter enn det andre forslaget som ble videresent - http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=8213 (begge trådene tilsammen)

Så da har vi vel strengt tatt fått inn nok støtte? :)


Men ikke stopp å gi støtte dere som ikke har gjort det enda!
 

DeletedUser

Guest
*THUMBS UP*
Denne likte jeg! Har alltid ergret meg over at spionrapporter blir blanda inn i 40 farmrapporter, også er det veldig greit å ha bedre oversikt over hvilke byer som ikke er tomme. Supert!

Hadde også vært greit med en funksjon hvor man kan, som med e-post, gjøre de u-lest. For etterhvert som jeg sender angrep på de byene som ikke er tomme, mister jeg fort oversikt over hvilke byer jeg har sent til. Hvorfor ikke bare gå nederst til øverst? Fordi jeg sender ettersom når troppene mine kommer hjem, og da er det ikke vits i å sende 100 LK på en by som har 30.000 ressurser gjenstående, men da sende de troppene på en by som har mindre ressurser igjen.
Men godt mulig det kun er meg som føler et behov for dette:)

Igjen, godt forslag!


EDIT: Glemte å si: STØTTET!
 
Sist redigert av en moderator:

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Denne vil bli sendt inn til innogames. Takk til trådstarter for tips, og takk til alle for deres meninger.
 

DeletedUser

Guest
Fantastisk! Gøy å ha muligheten til å påvirke spillet :)

Takker for alle gode tilbakemeldinger! Nå er det bare å krysse fingrene å satse på at det vil bli implementert :)
 

DeletedUser

Guest
Et forslag om bedre organisering blant rapporter? Sier ikke nei takk ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp