Rate en spiller!

DeletedUser

Guest
Malfurion--- Legend

Poeng: 18.051 - under topp 20, men fortsatt veldig bra.. 8/10

OD: 208.338 (1.)

Bra ODD (leder rankingen med 100k), får skikkelig juling av IB og honkie nå. Lav ODA som tyder på at han ikke har kjempet så mye for å få byene sine. 10/10

Posisjon

Ligger utsatt til, og får nå kjenne det ganske godt. Jeg gir deg fortsatt en 6/10 siden hadde du hatt mer off kunne du adlet deg skikkelig fint til. 6/10

Rykte

Njeh.. Dualen din har jeg hørt om thou :D 7/10

Stamme

Quote spekter:

Legend, respekt til de, noen vokser imponerende og andre sliter i krigen, 8/10

39/50
 

i-will-snipe-you

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Just4Fun

Poeng: 17.908
8, ligger rett under topp 20.


OD: 22.214
6, like dårlig OD som meg :p

Posisjon:
9, ser ut til å ha mye å ta av i området.

Rykte:
8, de fleste har vel hørt om ham.

Stamme: Honkie
7, stammen er innenfor topp 10 :)

38/50
 

DeletedUser

Guest
Malfurion--- Legend

Poeng: 18.051 - under topp 20, men fortsatt veldig bra.. 8/10

OD: 208.338 (1.)

Bra ODD (leder rankingen med 100k), får skikkelig juling av IB og honkie nå. Lav ODA som tyder på at han ikke har kjempet så mye for å få byene sine. 10/10

Posisjon

Ligger utsatt til, og får nå kjenne det ganske godt. Jeg gir deg fortsatt en 6/10 siden hadde du hatt mer off kunne du adlet deg skikkelig fint til. 6/10

Rykte

Njeh.. Dualen din har jeg hørt om thou :D 7/10

Stamme

Quote spekter:

Legend, respekt til de, noen vokser imponerende og andre sliter i krigen, 8/10

39/50
 

DeletedUser

Guest
Kan noen ta meg da? :D Jeg holder meg for god til å ranke andre, men hadde vært gøy å se hva andre syns om meg.
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Kan noen ta meg da? :D Jeg holder meg for god til å ranke andre, men hadde vært gøy å se hva andre syns om meg.

Kanskje
Poeng: 8/10 har hatt nok med å forsvare seg i det siste trur eg
OD: Grei ODA til å være på den poengsum og fin ODD. 8/10
Posisjon: 8/10 har mange fiender rundt seg fåkke problemer med mål.
Stamme: 8/10 Dei med soleklart best OD
40/50
http://no.twstats.com/no7/index.php?page=player&id=15454
Økt litt siden sist
 
Sist redigert:

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Royal Flush vurderer 13revolvoris:

Poeng: 1/10 - Har tydeligvis vært under angrep og blitt adlet, men har aldri hatt en imponerende økning
OD: 3/10 - Til å miste en landsby har du dårlig ODD og viser at du ikke har gitt mye kamp uten tap
Posisjon: 2/10 - Adlet til rimmen
Rykte: 5/10 - Er ikke kjent med deg, så forholder meg nøytral
Stamme: 1/10 6 stammeskifter hvorav stammene som er nevnt har gått til grunne/ikke vist seg verdig nok.

12/50
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Royal flush:

Poeng: 6/10 Har greit med poeng med en helt grei økning.

OD: 8/10 Veldig mye av både oda og odd, veldig bra.

Posisjon: 4/10 Vanskelig posisjon. Ligger innimellom Cresta og har det nok ikke så lett der som han hadde hatt det andre steder.

Rykte: 8/10 Har et bra rykte. Det får ihvertfall jeg inntrykk av.


Stamme: 8/10 HG er jo en bra stamme. De har for mange medlemmer til å få full score av meg:)

http://no.twstats.com/no7/index.php?page=player&id=61441
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ziggi:

Poeng: 2525, helt elendig, men startet jo litt sent da. 4/10

OD: Høyere enn poengrang, men ja, hvorfor odt når det ikke er noen trusler rundt deg? :S 6/10

Posisjon: 2/10, litt mye frender rundt deg og VA er ikke veldig langt unna heller, men du har jo litt skillz så du vil vel klare deg.

Rykte: 0/10, vet overhodet ikke hvem du er..

Stamme: Få medlemmer, ser dyktig ut, kan konkurrere mot VA? 7/10

Tot: 19/50
 

DeletedUser

Guest
Zippy

Poeng:
/sjekker poengene til zippy

3800p

meh 4/10

OD:
God oda, decent odd. Fin balanse egentlig. 8/10

Posesjon:
For nærme MOWGli etter min smak, men ellers ikke så verst 7/10

Rykte:
Usikker på ryktet ditt, men det er vel ikke ukjent for deg at vi ikke er så veldig fan av deg, men utenom det tror jeg du har et greit rykte (?) 5/10

Stamme:

Snipe. Solid stamme. 9/10

Totalt:
33/50
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
hvem spiller du på nå yoshi? og nå var du subjektiv for plassering, men ser på den som possitiv for meg :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
deus får jeg opplyst av svine, takker:

Poeng:29k 8/10

OD: Litt vel høy for yoshi. tenker jeg, du får ikke kjørt det vanlige, men indikerer jo skillz osv. 9/10

Plassering: The dead sone, god plass. 7/10

Rykte: Veldig kjent fra v6 og leker seg fortsatt som hersker og skryter av seg selv, men er så god at det er lov. 10/10

Stamme: Elite stamme, litt mange utskiftninger i det siste, for mange som se livets lys? 8/10

Tot: 44/50
 

DeletedUser

Guest
deus får jeg opplyst av svine, takker:

Poeng:29k 8/10

OD: Litt vel høy for yoshi. tenker jeg, du får ikke kjørt det vanlige, men indikerer jo skillz osv. 9/10

Plassering: The dead sone, god plass. 7/10

Rykte: Veldig kjent fra v6 og leker seg fortsatt som hersker og skryter av seg selv, men er så god at det er lov. 10/10

Stamme: Elite stamme, litt mange utskiftninger i det siste, for mange som se livets lys? 8/10

Tot: 44/50

Poeng: 3.8k poeng. Greit nok at du har vært av og på med angrep frem og tilbake og sånn men det gjør det ikke imponerende for det om. 3/10

OD: 73k. Du har mistet massevis av tropper både i def og i off og det er jo dumt men du har vært utrolig plagsom for MOWGli så du får nå en 5/10 allikevel.

Posisjon: Denne posisjonen er nå egentlig ganske så kjip. For deg og for oss :eek: 4/10

Rykte: Kjenner ikke til deg personlig men har hørt at du er en sykt plagsom forumposter. Det sier de sikkert om meg og så det er vel positivt? 6/10

Stamme: Ga dere 7/10 tidligere, men synes en 8/10 passer for å ha holdt r1 så lenge.

Tot: 28/50



http://no.twstats.com/no7/index.php?page=player&id=498811


Og dere forummods kan slutte å poste annet enn vurderinger :)
 

DeletedUser

Guest
Repentance Requiem

Poeng

Ikke annet en imponerende. 10/10

OD

Dere gir mye juling, litt skuffende lite press, først til 100k ODA(egentlig 10k oxo, mendetmedrøderapportererkjedeligja) 9/10

Posesjon

V7 for deres føtter, men dere kræsjer med andre stammer snart, større utfordring eller låst? 8/10

Rykte

Rykte....på godt og vondt...ingame er d i alle fall ikke lurt å være nabo i oppstarten..men en dual konto med en heller ukjent spiller på .no så blir det 7/10

Stamme

Stammen er bra den:cool: 9/10

43/50
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Carpe Rectum

Poeng;

15k poeng. Du har tatt deg veldig raskt opp igjen etter restarten, skal du ha respekt for. Kontoen er, beklageligvis, håndtert av to (?) spillere, og det trekker ned. 6/10

OD;

Forholdsvis lav ODA, viser til at det er greitt og adle seg frem i sitt området. 18k ODD som indikerer på tidligere konflikt (?). 8/10, mest på grunn av at du klarer og snappe gode byer som du slipper og kaste bort mye tropper og ressurser på.

Posisjon;

Min nabo :). Ligger vel egentlig perfekt til i forhold til og vokse seg stor og fin. Ligger og spiser på rimmen, som det sies. Vil òg si at det trekker litt ned at du valgte og restarte. Yet again - 7/10. Som sagt, ligger godt til for og adle av N-F og HG i senere tider.

Rykte;

Mannen som mista papir-rullen i dass og måtte fiske den opp ved og stikke handa halveis ned i dassen? Jau. Nicket du spiller under, derimot, er ukjent for min del helt til jeg (du?) tok kontakt på skype. 3/10

Stamme;

VA. Blir feil av en fra HG og kommentere VA, siden vi er i krig og antakeligvis har to vidt forskjellige meninger. En god stamme med mange erfarne spillere. Synd at mesteparten har 2-4 folk på kontoene, men det trengs vel for og holde seg på top 20/10 (?) :). 8/10

32/50




(Ingamenick er Hakkespetten.)
 

seig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hakkespetten:

Poeng. 8/10. Har 30k poeng (ca) ligger på topp 20, men ligger fortsatt 30k poeng bak #1 (RR)

OD:

7/10. fin ODa (topp 40). Mindre ODD.'

Posisjon: 9/10. ligger fint til, mange farms, men er velg også en del andre som farmer der? :rolleyes:

Rykte: 1/10 jeg har ikke hørt om deg før, men det er vel fordi jeg er relativt "ny".

Stamme: 7/10. HG ser ut som en fin stamme det, fin ODa, ok ODd.

32/50
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Poeng. 19k, ja, helt greit. 6/10

OD: 1. plass 243k, viser jo troppetall og, men dumt med så høy odt, 8 1/2/10

Posisjon: Kan vel ikke være den beste helt da, men du får jo det morro da :) 8/10

Rykte: vet ikke hvem du har, men du har jo litt skillz da 2/10

Stamme: Kjemper hardt, men litt for mange fiender? 6 1/2/10

31/50
 
Topp