Rate en spiller!

DeletedUser

Guest
SjokoLaden

SjokoLaden

Poeng 8. 34k, nice det :)

OD 7.122k Det er bra nok det, men et lite stykke unna de beste..

Rykte 8. Kjenner deg igjen fra andre verdener, jeg er ganske sikker på at du sitter på noen ferdigheter men har aldri spillt mot deg så vet nå ikke hvor god du er.

Stamme 10. Kan vel ikke gi noe annet enn 10 når dere leder?;D

Farming 8. Du har plyndra over 10k byer. Men ingen dagens plyndrer eller raner, så ikke no høyere enn 8 værtfall.

41/50
 

DeletedUser

Guest
Unique:

Poeng: 23.623
Rangering: 27
Beseirede motstandere: 98.052 (31.)


Poeng 27. plass Ikke verst, kom igang litt senere, men ikke mye. 7'er fra meg :)

OD: 31. Plass er ikke så værst i din posisjon! Jeg vet du har mye tropper som har dødd som ikke har vært hos deg, men OD = 7'er

Rykte: Ikke hørt om deg før, men jeg fikk raskt høre om deg på V9 :) 6'er

Stamme: Min egen, jeg vil si 9 1/2. Noen små og har blitt adlet, men adler mye og har god OD på få dager. Står sterkt alene mot 2 toppstammer.

Farming: Aner ikke medaljene dine, men du farmer helt greit. 7 1/2.

Til sammen 37/50 ;-) Over average :D


- Carnifex (Jeg ønsker ikke å ha en stamme-vurdering only, hvis noen i stammen vurderer meg ønsker jeg gjerne at noen utenfor stammen vurderer også) Thank you <3
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
:p

Jonniknoxville=meg, unique :p


huska ikke pass på forum accounten, så jeg brukte den der. Men jeg husker det nå..
 

DeletedUser

Guest
Noen som kan rate X-ecuit?

Dette var min gamle bruker, men ga den bort til en venn :)
 

DeletedUser

Guest
Unique:

Poeng: 23.623
Rangering: 27
Beseirede motstandere: 98.052 (31.)


Poeng 27. plass Ikke verst, kom igang litt senere, men ikke mye. 7'er fra meg :)

OD: 31. Plass er ikke så værst i din posisjon! Jeg vet du har mye tropper som har dødd som ikke har vært hos deg, men OD = 7'er

Rykte: Ikke hørt om deg før, men jeg fikk raskt høre om deg på V9 :) 6'er

Stamme: Min egen, jeg vil si 9 1/2. Noen små og har blitt adlet, men adler mye og har god OD på få dager. Står sterkt alene mot 2 toppstammer.

Farming: Aner ikke medaljene dine, men du farmer helt greit. 7 1/2.

Til sammen 37/50 ;-) Over average :D


- Carnifex (Jeg ønsker ikke å ha en stamme-vurdering only, hvis noen i stammen vurderer meg ønsker jeg gjerne at noen utenfor stammen vurderer også) Thank you <3


Hva med denne folkens?
 

DeletedUser

Guest
Villarreal

Poeng: 41.647
Rangering: 10
Beseirede motstandere: 186.494 (14.)


Poeng: 41,6K er nice det :) 8

OD: 14 plass synes jeg er bra, med tanken på at du også har interadlet Erdem. Det beviser bare at du ikke er en av de naabsa som bare interadler/gråbyho**r!:) Så du for en 9 av meg her

Rykte: Har hørt om deg, hvis alt jeg har hørt er sant så har JFF en stor fordel med og ha deg. For en 7 her

Stamme:Flott stamme som kan vokse veldig! Hørt masse bra fra andre verdener osv.. Men det ser ikke lyst ut for de 2 neste understammene. For en 7 her.

Farming/Medalje: Masse medaljer, men ingen dagens farmer,dagens plyndrer,dagens forsvarer,dagens angriper? Eller hvis du ikke har skjult dem da. For en 6,5 her.

37,5/50- Bra dette her da :D



Vil at dere Rater x-ecuit :)


Mvh Real
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
X-Ecuit

(6) Poeng: 14.039 , 4 byer, rank 50.viser at du har klart å unngå å bli tatt av de rundt deg hittil. ikke noen superstor prestasjon om man er aktiv egentlig, men gir deg en lav

(5)OD: rank 133, nesten ikke noe ODD, men den styrer jo ikke du. 26k ODA er litt lite synes jeg, med tanke på at poenggrafen din den siste måneden viser 0 stopp/motgang, og du starta dag. 1


(4)Rykte: ser du har spillt div verdener før, men sikkert aldri samtidig som meg, har aldri sett noe til X-Ecuit på forums, og har faktisk ikke sett noe IG heller :-/ mulig det er jeg som følger dårlig med ?

(8)Stamme:JFFA, akademistamme i en "storfamilie" etter det jeg har hørt så er RUAB i toppen og gjør en god jobb, vet ikke hvor mye han gjør for akademistammen, men hele familien virker som den har god kontroll i ett kontinent nesten for seg selv.


(7) Farming/Medalje: 1 mill farmet, og 1k plyndringer, farming er kilden til vekst og annser som veldig viktig om man ikke skal dette av lasset i starten på en verden, ga en 7'er her. om den er snill eller ikke kan jeg nok ikke svare på da det kan hende du er helt oppunder grensa til 10k plyndringer.

30/50- helt greit ;-)
 

DeletedUser

Guest
Du var snart og rate noen når du har fådd den ODN som du har ja :p
 

DeletedUser

Guest
Men Carnifex skal rates FØR Fackenickern :)

Jeg har ratet Unique, og ingen har ratet meg :'(
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Sjokoladen

Poeng 9: Er han snart på topp 10?

OD 9 Kjempe oda og gir meg et bra inntrykk av han

Rykte 9 Bra type det her

Stamme 10 er d den beste stammen på spillet i følge meg er d d ja :)

farm 8 Farming finn farming

47/50
 

DeletedUser

Guest
siden eg ikke vet hvilke spiller sondre spiller på, tar eg fakenickern.


Poeng: 22.8k poeng, du har hat mye motstand, som har gjort at du har muste litt poeng, så eg syntes denne fortjener en 7'er

OD: 521k od-t, du har hatt mye motstand fra IP, og tatt mye tropper fra dem. Så du fortjener en 10'er her.

ryte: De fleste har vel hørt om fakenickern, og de fleste vet og da at det er mye flott med denne spilleren:) en 9'er her.

Stamme: Ingen stamme lengre, Divine er blitt oppløst, så denne rater eg ikke da

farmet: 10k byer, 1 mill ress så du får en 8'er her siden du ikke har noen dagens plyndrer eller raner.

totalt:

34/40

mitt nick er da McBitch
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
McBitch

Poeng: 82k, fortjener vel en 9 her føler jeg.

OD: 373k, veldig bra, men et stykke unna toppen. 9 her og

Stamme: Forte, leder ganske klart, kan ikke helt si jeg liker stammen etc, men de gjør det fortsatt bra. 9

Rykte: Blitt litt mer bekjedne på forum i det siste, men de er fortsatt svært kjente og man har MINST hørt om 1 av de 3. 9

Farming: Dere skjuler DR, men dere har ikke altfor mange også er dere 3 stk på kontoen. 8

44/50
 

skillance

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Tar din konto eg da zippy^^

Fan nr. 1 av Sylphida

Poeng: 96.011 k - og rank 5... Syns d fortjener ein 9er

OD: 276.802 , 8 plass totalt, 4 plass på ODA. Gir 8er eg, men regner med at du kommer til å være blant toppen her lenge:)

Stamme: DN, bra stamme med gode medlemmer, men trokke dem vil greie bedre enn 3 plassen:) så 8er

Rykte: 2 gode spillere på kontoen, eg har vertfall hørt om begge så:) 10er

Farming: Gir 9er der, siden du ikkje har nokon dagens raner:)

Totalt: 44/50
 
Topp