Rate en spiller!

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Kanskje ikke men hvis noen vurderer Meg så får jeg maks 5av 10 på hver og 1/10 på rykte:(
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Et eneste jeg kan få litt mer på er farming der ligger jeg på 950k ress(bare til info)
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Serigala.
rank: 546 men det regner jeg hardt med skal stige. 5/10. 5érn får du p.g.a potensialet ditt.
OD: er vel der du bør være så tidlig i spillet. 3/10 jeg vet du kan bedre så denne vil også stige oppover.
Rykte: jeg vet godt hvem du er. spess i V2 gjorde du mye "rart". men du er jo et ubeskrevet blad i denne verden. 4/10
stamme: vel...fra nå av er det vel bare en vei..?? 1/10
farming: i.h.t. poengsummen din farmer du greit vil jeg si. 6/10

sum:19/50.
det vil si at du er i løypa i denne verden. det du bør gjøre er å finne deg en bra stamme slik at du blir en smule tryggere i en farlig verden.
 

DeletedUser

Guest
Kapiiing er en spiller som ikke viser medaljer og som vi ikke har kjennskap til fra før, men skal prøve å rate etter beste evne:

Poeng: 3/10. Startet å spille 11. august. Har i dag 4135 poeng. Er, sammen med stammefrender, størst i sitt område på 15x15. Det er bra å være størst i området, men det sier også endel om at det er et relativt inaktivt område ettersom du har spilt relativt lenge i v9. Men å ha så lite poeng etter 1,5 mnd er ikke bra. Særlig med tanke på at odd er 0 og stamme-odd er også lav. Så da skyldes ikke liten vekst mye inks... Men du har potensialet til å vokse om du går inn for det, området virker ikke spesielt krevende.

ODA/ODT: 4/10. 0 i ODD. Man kan ikke noe for at man ikke blir angrepet, det kan jo tyde på at du har clearet trusslene før de tok deg. ODA og ODT: 3.104. Det er en lavere score enn poeng. Når man ikke er så stor kan det være et pluss å ikke ha altfor mye oda, dessuen kan det hende det er lite motstand i området. Uansett, etter 1,5 mnd bør man ha høyere oda (samme med poeng), så litt under middels.

Rykte: 5/10. Som sagt kjenner vi deg ikke fra før og vi vet ikke tidligere nick. Men ser ut til, utifra innlegg, at du kjenner endel fra tidligere verdener. Og du har skrevet 14 innlegg her inne som vi kan se. Bra. Du får middels :)

Stamme: 5/10. Kjenner ikke til stammen noe godt, men kjenner igjen noen av spillerne fra tidligere verdener. Greie spillere. Noen bedre enn andre. Dere ligger fint og tett, men kan bli trangt om plassen etterhvert. Mange i stammen men ikke så høyt gjennomsnitt. Ser ikke ut til å få så mye motstand utifra odd, så dette kan gå veien om dere r motverte. En stamme på vei opp:)

Farming: -. Kan ikke svare da jeg ikke kjenner deg og du ikke viser medaljer.

Totalt: 17/40. Stå på. Dette går bra om du vil og går inn for det :)
 

DeletedUser

Guest
nolawarri

Poeng: 2.397 p 8/10 gir jeg da hun og nolaw startet for ikke så lenge siden , farmet mye allerede
Rangering: 369 skal ikke komentere denne for mye , de kommer nok til og fly oppover på lista .
Beseirede motstandere: 4.113 (568.) oda <3 den od vi liker , ikke no odd ttyder jo på at det er lite motstand der borte

rykte 10/10 kan vel ikke si noe annet her :) her har vi warri og nolaw igjen sammenpå en konto

stamme !/10 hehe
 

DeletedUser

Guest
Grisepesten.

Poeng: 10.026, rank 121. Nothing to say. 5/10
ODA/ODT: 14.701 oda tydeligvis angrepet noen, men ikke fått tilbake store angrep selv om han ser ut til å ha blitt angrepet. 4.325 odd. 19.026, ligger rett ovenfor meg på ranken. good work! 5/5

Rykte: oh yeah, hvem har ikke hørt om influensaen som hjemsøkte griser over hele landet? Kjent under et annet navn som betyr det samme. Vet ikke hvor kjent du er, men jeg har i vertfall hørt om deg. 9/10

Stamme: DN ofc. God stamme som ligger på 3 plass. 8/10

Farming: Angrepet over 1000 landsbyer. Vet ikke hvor mye du har farmet, men kjenner jeg deg rett har du farmet en del mill. 6/10

Totalt: 33/50


Mitt nick: Dutroux
 

DeletedUser

Guest
Poeng: 4/10. 4 byer = 4 poeng fra meg. skulle gjerne hatt litt mer OD på deg for å vise at du fortjener de 3 adlede byene dine. (16,619 p)

OD: 3/10. Lav OD. kan vel bare gå oppover herfra. Stå på! :) (ODA 18,835... ODD 20)

Rykte: 5/10. Har vel sett deg en del på forumet. men ikke lagt noe merke til deg på noen verdener. mener du spilte på v7 i honkie?

Stamme: 8/10. ahh, feil stamme, men langt fra en dårlig en! :)

Farming 3/10: Du kan nok ikke klage på området når naboene dine gjør det så bra. du har skjulte medaljer men jeg regner med at du hadde hatt mer poeng hvis du farmet like mye som naboen din.

23/50. Føler meg litt streng her. men med mer aktivitet kan du ligge mye høyere. noe som trakk mye var at du startet likt som alle andre.


Schizo
 

DeletedUser

Guest
Grisepesten.

Poeng: 10.026, rank 121. Nothing to say. 5/10
ODA/ODT: 14.701 oda tydeligvis angrepet noen, men ikke fått tilbake store angrep selv om han ser ut til å ha blitt angrepet. 4.325 odd. 19.026, ligger rett ovenfor meg på ranken. good work! 5/5

Rykte: oh yeah, hvem har ikke hørt om influensaen som hjemsøkte griser over hele landet? Kjent under et annet navn som betyr det samme. Vet ikke hvor kjent du er, men jeg har i vertfall hørt om deg. 9/10

Stamme: DN ofc. God stamme som ligger på 3 plass. 8/10

Farming: Angrepet over 1000 landsbyer. Vet ikke hvor mye du har farmet, men kjenner jeg deg rett har du farmet en del mill. 6/10

Totalt: 33/50


Mitt nick: Dutroux

måtte bare si det :p jeg startet opp 16 aug. regner jeg ville vært en del større om jeg spilte fra start som dere andre :p
 

DeletedUser

Guest
Schizo

Poeng: 122.916 Blir 9/10 Sterk 9er Men føler 10ern tilhører toppen.

OD: 991.323 10/10 Her var det vel ikke noe spørsmål. Heftig ODD også.

Rykte: 7/10, Nå kan ikke jeg gi deg noe rykte fra tidligere, Men har hørt og sedd en del til deg på v9

Stamme: 9/10 Som du sa om Ip, Bra stamme, men desverre feil stamme ;)

Farming: 10/10 6x Dagens ranere føler jeg fortjener toppsum.

Total 45/50
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
paausan:

Poeng:134.175. 8 internadlinger. Der 4 kom tidlig som er en stor fordel. Ikke adlet byer av noen store fiender. =WOR= er den største bragden, noe som kanskje ikke burde bli kalt det. Pga. lett adling 7/10

OD: 420.659. Greit det, trekker litt for at du fikk flere byer å nuke med grunnet internadling. 7,5/10

Rykte: Spilt i TEOD? Vet ikke hvem som er bak, men har vel markert seg greit IG og litt på forum. 6,5/10

Stamme: IP, tatt 3 byer tot. av DN og Forte, tja, men adlet en del av Divine og de er på rang 2, men 3 plass ODA selv om vi i DN kun er 13 og har vært rundt det i en stund. Tja, det er vel Rose som styrer her. 7,5/10

Farming: 2 DR, lite i forhold til byer synes jeg. Også i og med at ut i fra hva du har adlet ikke har møtt stor motstand, men DR er ikke bare å forsynne seg av heller. 8,5/10

Tot: 37/50
 

DeletedUser

Guest
Fan nr. 1 av Sylphida



poeng 8: 124,794 poeng og ligger på rank 7, men må nok trekke deg ned her pga internadling av stammen + at han fikk 5 gratis byer omtrent da en i stammen hans gikk grå.

OD 9: rank 2 i od-a og rank 6 i od-d, men forsatt laaangt bak rank 1.

rykte 6: Du har litt skillz, men drar deg ned her pga måten du er blitt kjent på for det meste er at du er coockey og frekk.

stamme 7: DN, ligger på rank 3 i poeng, har rank 2 i od-a men bare rank 5 i od-d, så vises at disse får bite fra seg, men blir ikke noe serlig angrepet. vokser ganske sakte, men de vokser.

farming 8: viser bare 4 dagens DP, så når du ikke viser noen DR så tar eg deg ikke opp her selv om eg vet du har noen.:rolleyes:
(leker deg)



totalt: 38/50
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Aldri spilt i TEOD da zippy :p . Er vel bare AKDM og -Im- på v1. Også var deet vel LnD en liten stund på v3:eek:
 

DeletedUser

Guest
Schizo

Poeng: 86.901p 9/10

OD: 1.556.065 10/10 Leder ODen på v9 !

Rykte: 7/10 Kjenner bare til Sindick, vet ikke engang hvem Schizo er fra tidligere verdener.

Stamme: 9/10 Leder ennå verdenen, men nå stammen min AniMa i "krig" med dere, får se hvor lenge dette varer;)

Farming: 10/10 6x dagens plyndrer

Total 45/50



J4n H3163 Mathisen
 

DeletedUser

Guest
takk for at du ratet kontoen :)

men jeg lurer på... det er 2. gang at vi får 9/10 selv om Forte leder verden? hva må egentlig til for å få 10/10 da? er også mange kjente spillere der som gjør det bra og kjente som er late.

rykte forstår jeg. har aldri gjort det bra i noen verdener delvis fordi jeg er noob og slutter pga IRL ting.

kan legge til stats:

Rangering Stammenavn Beseiret
1 Pinex 5,63 Mio.
2 *In Progress* 3,52 Mio.
3 Death is Near 2,98 Mio.

----------
1 Forte 1.297.242 poeng
2 IP 874.341
3 DN 629.156
 
Sist redigert av en moderator:
Topp