Rate en spiller!

DeletedUser

Guest
tenkte på det. IP har 2 medlemmer mer enn Forte vel og merke
 

DeletedUser

Guest
J4n H3163 Mathisen

Points: 14,057 (rank 112) - You got a decent start, but the growth has died down after that. May indicate that you are focusing on building troops, but I don't think so. 4/10
OD: 2 outgoing attacks and 1 incoming. Not very impressive, but still OK. 6/10
Rep: I know you from v5, but you still haven't impressed me. 4/10
Tribe: Steady, upwards curve. Looking good, but will undoubtedly attract attention from the bigger wolves soon. 8/10
Looting: As you are one of the minor players, it's hard to tell.... 5/10

Total 27/50
 

DeletedUser

Guest
Secret santa:


Point 5: 6.303, not so very much, but he startet 4 weeks ago, so its not that bad. But i know many peoples who have grown better than you.
OD 4: 2.745 OD-t, you have had it easy to now. spared some troops, but since im rating you OD, its not so good.
Rep 5: I think i know who you are, since i have played v5 myself.
Tribe 4: This tribe has not showd themself to now. i didn't know it existed:p
Loting 7: just 6.3k point, and have farmed more than 1 mill ress and more than 1.000 villages.
good jobb:)

total: 25/50.


my name is Schizo for you that don't know me.
(dere kan snakke på norsk viss dere vil til meg :p)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Schizo:

Poeng,9: har mye poeng men jeg føler at 10ern fortjener bare de helt største(top 5)
OD 10: ligger på førsteplass så der må du nok få en 10er:) det skyldes jo mye motangrep for tiden da.
Rykte 9: jeg vet godt hvem du er så....9
stamme 10: jeg tror denne stammen kommer til å være på topp ganske lenge
farming 8: du har jo ligget på topp så jeg syns at du burde kanskje ha litt flere DR/DP


total: 46 du er en topp spiller med en god fremtid innen TW



me: serigala
 

silent boss

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
serigala

poeng: 1 Du starta i slutten av juli og har 126 poeng. Du har mista en by, men du kunne vært større.

OD: 2 En beskjeden 467.plass gir deg ikke mye cred.

rykte: 2 Aldri hørt om deg

Stamme: 3 Rank 37... ikkje bra

farming: 4 Har farma litt i forhold til størrelse.

12/50 poeng. gratz!

next up is me: Xenex
 

Gandreas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
XeneX

Poeng: 7 Du har 131K poeng, men har vokst litt på internadlinger.
OD: 5 55 plass på OD ranking med 167K. Denne kunne vært høyere kanskje?
Rykte: 2 Har aldri hørt om deg før jeg starta å spille med deg på v9.
Stamme: 10 IP er 30K poeng bak DN nå som tok inn McBitch nylig.
Farming: 6 Ikke farmet så mye med tanke på størrelsen din?

Totalt: 30/50 Points


Ikke værst han her. Meget offansiv spillestil som ikke har kommet helt til nytte enda. Vil bli en meget spennende spiller å følge med videre :)


Jeg er da Ensifux =)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hadde han vært offensiv så hadde han jo hatt mye høyere ODA, du mener kanskje han er defensiv?

Uansett til deg:

Ensifux:
Poeng:32.009, 26 August startet du, snaue 2 mnd etter så er jo en god poengsum, men lettere å vokse fort senere i spillet og, ut i fra at OD er ekstremt lav så regner jeg med at du har fått andre til å nuke for deg og som gjør det lettere å vokse fort. Erobringene er ikke mye å skryte av heller i 2 byer på under 500 der 1 er grå atpå til. Du har også tatt 1 på internadling. Du har altså adlet 2 greie byer og når stammene lyder X-Men og T.B.B blir jeg jo ikke veldig imponert. 5,5/10
OD: 19.416 (307.) Hva er det å si? 3 alternativer: n00bs rundt deg, andre clearer for deg eller du går def. Ekstremt labert er det uansett i forhold til poeng. 1 DA i tillegg da (heldigvis.) 2,5/10
Rykte: Fakenick antar jeg da navn ikke er brukt før, du vokser fort er i IP og bruker off. forum. Rater derfor ikke denne.
Stamme: IP, rank 2 med 16 medlemmer og et snitt på 68.626 per medlem, rett bak oss (DN). 1.plass ODA er jo bra, men burde vært lenger foran oss synes jeg i forhold til antall medlemmer i snitt av stammens eksistens. En del internadlinger av stammen og. 8/10
Farming: 1k plyndringer og 1 mio ranet, tja, nærmer seg kanskje 10k plyndringer, men er svært vanskelig å vurdere. Gir deg en 6 jeg.

Tot: 24/40

- Fan nr. 1 av Sylphida
 

DeletedUser

Guest
Fikk så plutselig lyst til å få meg selv rated. Narsissisme ftw! Og Du må jo være den letteste å rate av alle de som kommenterer her

Fan nr. 1 av Sylphida:

Poeng: 197.046 - jeg er vel kanskje ikke rette personen til å belære andre om deres poeng, men tror du kunne hatt mer. Om du ville. 9/10
OD: 1.019.994 (5.) ODT er vel ikke overdrevent imponerende, men har sansen for den høye ODA-en. Tror den ODA-en er vel fortjent også :) 9/10
Rykte: Bortsett fra ditt rykte som forumkverulant nr. 1 (som jeg ikke er enig i) så vil jeg si du har et godt rykte. Jeg mener... Du er ikke Grimlock lzm, men du er der oppe et sted. 9/10
Stamme: Har alltid hatt sansen for DN, men jeg vet ikke om dere er best, så tror jeg holder igjen på 10eren for øyeblikket :) 9/10
Farming: Du er én person. (har du alltid vært det forresten? Mener å kunne huske at du spilte med Are en stund?) Du har farmet nest mest på denne verdenen. Mye mer enn jeg noensinne kan drømme om å farme. 10/10

46/50
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Blame Jakes

Poeng: 17.269, litt lite poeng selv om han "starta" seint. Skal ikke uttale meg mer, siden jeg starta ett par deger etter han tror jeg. :p 5/10
OD: 136.998 er ODT, veldig fin ODA har han også på 125k. Ser at han går for tropper. ;) 8/10
Rykte: Kjenner ikke til deg. 4/10
Stamme: AniMa, gamlestammen min ! :) Mye kaos der nå. 7/10
Farming: Farma over 1k byer og 1mill ress, fint det :) 7/10

31/50


- J4n H3163 Mathisen
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
J4n H3163 Mathisen
Poeng: 26.608
Rangering: 70
Beseirede motstandere: 79.600 (114.)
Stamme: - MC -

Poeng: Med tanke på en noe senere start enn resten, så må poengene sies å være godkjent. Ikke voldsomt mye, men heller ikke dårlig. 6/10.

OD: Relativt lav OD. Ikke at dette bryr meg noe særlig så tidlig i spillet uansett, men må bli 3/10.

Rykte: Kjenner vel igjen vedkommende fra V5, så blir 7/10.

Stamme: - MC -. Utbryterne fra Forte. Mange flinke folk i denne stammen, så får vi håpe for deres del at samarbeidet blir godt også. Enda for ny stamme til å kunne få noe mer enn 8/10.

Farming: Velger å ikke ta med denne delen, da jeg egentlgi ikke bryr meg noe særlig om den.

Totalt: 24/40
 

DeletedUser

Guest
Villarreal

Points: 122.614 - Rank 9. Got to give the guy some credz here. In a good neighborhood with possibilities for further growth. 9/10

OD: 564.439 - Rank 13. Knows how to use both offence and defence. 8/10

Rep: Know you from v5, and when you are not stupidly drunk, you're quite a decent guy. 10/10

Tribe: J.F.F - Rank 4. Looks like a good bunch of players. 8/10

Looting: If you don't judge people yourself by this criteria, I'll return the favor.

Total: 35/40
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Villarreal
Poeng:122 614
Rank:9
Beseirede motstandere:564 440
Stamme: JFF

Poeng: 122 614 holder til en 9énde plass på rankinge. hvilket igjen vil si litt over meg og da er det jo bra. tviler heller ikke på at dette vil stige fremover. en sterk 9ér.

OD: 564 440 OD-t. men mer viktig: 396 282 OD-a. hvilket igjen vil si at han er en angrepsspiller *sukk* helt etter mitt hjerte. knallhard 9ér

Rykte: er vel rimelig kjent som et lite forumtroll og som en slagbror i kamper. mindre kjent er vel det faktum at han kler trange latexbukser rimelig greit. 10/10

Stamme: JFF. har fått mye pes for alt mulig rart. men virker som en stabil stamme i et urolig område. 9/10

Farming: mer en meg og det er fint det 10/10

ha, der fikk han to vurderinger.
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
secretsanta
Poeng:11 848
Rank:145
Beseirede motstandere:35 050
Stamme: North

Poeng: 11 848 det holder knepent til plass 145 på lista over spillere i V9. han har knasket i seg 3 barbarbyer i sitt cluster helt øst i verden, der han styrer med stammen sin. en grei 6ér.

OD: 35 050. av dette er det 30 980 OD-d. det sier meg at han umulig kan være den mest populære spilleren i det området. han har fått seg et par karameller i det siste uten å miste byer, og det er jo tøft da. 6/10

Rykte: må si at jeg ikke kjenner denne spilleren. men går ut ifra at det er et fakenick p.g.a måten h*n spiller på. kan uansett ikke gi mer en 2/10

Stamme: North.(31) en helt grei stamme, men heller ikke mer. må få mer fart på sine mindre medlemmer for at det skal gå rette veien. 4/10

Farming: sikkert helt greit dette. 7/10

25/50 en poengsum helt midt på treet.
 

DeletedUser

Guest
kapiiing : startet likt som meg så kan da ikke gi denne fyren altfor mye poeng :D
Poeng: 22.372 helt grei poengsum ikke no super dupert 5/10
Rangering: 99 må da gi det samme her 5/10
Beseirede motstandere: 21.365 (321.) 6/10 vet ikke hva jeg skal si på denne. personlig mener jeg det at od ikke betyr allverdens ting , faker man riktig sted til riktig tid møter man på mindre tropper enn om man kjører på uten fakes. så oda er litt oppskrytt etter min mening, den kommer automatisk :) må selvfølgelig ike være alt for lav hehe .

farmet helt greit , litt usikker på hvor mye det er . 7/10

rykte: har da hørt om deg før , men jeg er utrolig dårlig på navn hehe 7/10

stamme : un : tja hva skal man da si :) har ikke mye vondt og si om dem ,helt ok stamme med helt ok spiller 8/10
ikke tid til oppsumering av poeng her hehe så det for dere regne ut selv
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Grisepesten

Poeng: 47.609 og med den seine starten så synes jeg du har kommet bra til, vokser nok godt i den nærmeste fremtid i tillegg. 7/10
OD:100.457, den er jo grei og rank 106, er vel ikke mange fiender der som ikke er poenghorer så imponert over at du har klart å finne noen :p 6/10
Rykte: Tja, nå er det jo ny eier på kontoen da, men gidder ikke avsløre navn :p
Veldig kjent dog 9/10

Stamme:DN, leder stammen og jeg er leder :cool:, med kun 13 medlemmer og få medlemmer gjennom hele verdenen så må jeg jo si at jeg er imponert over egen stamme og alle medlemmer i den, for det er en stor bragd det vi har gjort til nå. 10/10
Farming: Ny eier har funnet ut at det finnes farme ass. nå, da gikk farmingen opp og :p
Men er likevel ikke den beste så 6/10


Tot: 38/50

-Fan nr. 1 av Sylphida
 
Topp