Rate spilleren over

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Tenker det er greit å få i gang denne tråden :)

Dere kan bruke denne som mal:

Poeng:
Kommentar (?/10)

Plassering:
Kommentar (?/10)

Farming:
Kommentar (?/10)

OD
Kommentar (?/10)

Stamme:
Kommentar (?/10)

Rykte:
Kommentar (?/10)

Totalt:
(?/60)

Dette er bare et forslag :) man kan også vurdere å bare fjerne OD og ikke ta den med siden vi er så tidlig ute i spillet :p

IG er jeg Bacardi razz :awesome:
 
Sist redigert:

Tyren

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Poeng:
Topp 10 (9/10)

Plassering:
God plassering, og noen fine adlingsmål (8/10)

Farming:
Ligger mest trolig på 2 eller 3 plass (9/10)

OD
13plass så tidlig er langt i fra ille (9/10)

Stamme:
Spennende stamme, vet ikke hvor langt de kan komme(7/10)

Rykte:
Alle har vel hørt om Roger og peera, både på godt og ondt :p (9/10)

Totalt:
(51/60)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Tyren

Poeng: 10/10
Så fremt man ikke tydelig er innaktiv er det ingen hast å få mye poeng. Tyren ligger godt plassert i øvre halvdel av topp 20-lista, og kommer nok til å forbli der.

Plassering: 6/10
Mye fine bonus- og barbarbyer, men ligger veldig nærme andre store spillere, de fleste fra sin egen stamme. Dette begrenser farmemulighetene, og senere også adlingsmulighetene.

Farming: 8/10
Jeg sitter jo med en del innsideinformasjon, og vet at Tyren farmer jevnt og trutt, men hadde jeg vært ham ville jeg splittet opp farmeangrepene i mindre puljer, for å bedre utnytte LK'en.

OD: 7/10
Har drept 40 tropper som angriper - antagentligvis clearet en eller to små naboer som nå er farms. Sikkert juicy, men er det egentlig verdt det?

Stamme: 9/10
Rank 2 er bra. Dope har en aktiv og ekstremt trivelig spillermasse, men ligger etter min mening for tett samlet på kartet, og har litt dødvekt i enkelte av medlemmene sine. Det finnes alltid rom for forbedring (flere av oss må komme oss opp på topp 20).

Rykte: 9/10
Både dg44 og Bongosteen er særdeles hyggelige og godt likt, både ingame, på forumet og på skype. Men superkjendiser er dere ikke, så 9/10 får holde.

Totalt: 49/60
 

DeletedUser

Guest
Jato Link


Poeng: 10/10
''Fløyet'' inn på top 20 med 747 poeng.

Plassering: 6.5/10
Ligger i kanten av stammeclusteret og har fri bane mot rimmen. Noen fine adlingsmål sørover, men kan bli trangt å gå den veien.

Farming: 10/10
''1000 byer farmet. Han må være god'' (wasntme)

OD
Velger å se bort fra denne. Nok av tropper(Les LK) på kontoen, så OD'en kommer etterhvert.

Stamme: 8.5/10
Nok av erfaring og aktivitet i Dope. Clusteret er nok litt i det tetteste laget som nevnt ovenfor, men det kommer sikkert en løsning på det etterhvert.

Rykte: 10/10
Er det mulig å gi 11 her? Mange fine guider, saklige innlegg og bra propaganda på forumet - samt gode prestasjoner IG. Er vel også hovedpersonen bak http://help.tribalwars.no.com/wiki/Hovedside hvis jeg husker rett.


Totalt:45/50


Deadpool IG
 

DeletedUser

Guest
Deadpool

Poeng: 9/10
Veldig nesten top 20.

Plassering: 9/10
Bra farmemuligheter, en del greie adlingsmål og allikevel ikke alt for trangt. Ligger litt unna hovedmengden av stammen, men det tror jeg vil løse seg fort!

Farming: 9/10
Ingen medaljer å se, men ut ifra poengsum har du farmet en del. Vet at det er mange som har farmet mye mer though !

OD 10/10
15. plass ODA. Clearet en del noe som betyr flere farmingsmuligheter og raskere vekst, med mindre du har sendt alle troppene i døden for ODAen sin del ^^

Stamme: 10/10
Hater teemo, men elsker stammen. Mange som ligger godt plassert i forhold til hverandre og en god del aktivitet. Lover godt.

Rykte: 10/10
Husket han fra V1, noe som sier en del - flere år siden jeg spilte der sist. Om han ikke er det allerde, blir han nok snart kjent som den triveligste fyren på TW!

Totalt:
(57/60)



ING: PreferenceLoL
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
PreferenceLoL

Poeng: Rundt rank 100, men det er fortsatt tidlig 5/10

Plassering: Noen fine adlingsmuligheter, men du har et "farmingbeist" eller en ivrig pp-user ved siden av deg. Kan bli farlig der. 7/10

Farming: Ikke 1000 byer enda, men du kan fortsatt ha farma en del. 6/10

OD: Ligger på 31.plass på ODA, noe som tyder på at du har litt tropper. 8/10

Stamme: Rang 5 som er vel og bra. Siden Roger er leder så må det bli 9/10

Rykte: Har dessverre ikke hørt om deg, så kan ikke gi mer enn 5/10.

Totalt:
(40/60)


Rate: The Vigilante
 

DeletedUser

Guest
The Vigilante

Poeng: 7/10
Kommentar: 31. plass, 1243 poeng. Litt "midt på treet", og kan ikke gi full score der.

Plassering: 4/10
Kommentar: Ikke så mange gråbyer rundt, men mange små spillere som du kan farme. 2 stammemedlemmer innen 13x13 trekker også litt ned.

Farming: 8/10
Kommentar: Over 1000 byer farma, er veldig bra, men måtte sett over 1 mill ressurser farma for å gi full pott.

OD: 7/10
Kommentar: 32. plass ODT, er greit det, tyder også på at du sitter på en god del tropper.

Stamme: 9/10
Kommentar: 2. plass, sier seg selv at det blir høy score der!

Rykte: 7/10
Kommentar: Har sett en god del av deg rundt på forumet, virker som du er en kjekk og hyggelig fyr, som gir deg høy poengsum.

Totalt:
(42/60)

Rate: Passive Menis
Obs: Hadde ca. 2.5 dager late start.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Passive Menis

Poeng: 7/10, du får dessverre ikke noe plusspoeng for 2 dager latestart av meg. Med 1102 poeng har du vokst med ~101 poeng per dag. Til sammenligning vokser jeg med ~185 poeng per dag. Dessuten betyr latestart egentlig bare at du får farme mer for deg selv, noe jeg skal snakke mer om under plassering.

Plassering: 10/10. Vil egentlig sprenge skalaen her og gi 11/10, men det går ikke. Du er nesten helt alene. Du har alle farmene for deg selv, og kommer til å nyte ekstremt godt av det. Det er ikke så veldig mange som utnytter muligheten til å starte litt senere for å få et farmeområde for seg selv her på .no; selv gjorde jeg det ikke i frykt for å ikke få nok landsbyer mellom meg og rimmen. Angrer. I tillegg har du et stykk fint adlingsobjekt sørvest for deg selv. Mmmm <3

Farming: 8/10. 1000 byer 10k ress blabla. Du er i rute, men ingenting eksepsjonelt bra. (Slik som for eksempel James Gatsby, som også startet sent)

OD: 6/10. Du har vært under både angrep og angrepet. Her er jeg ekstremt subjektiv, og kanskje litt rar, men jeg synes man bør passe seg for å få for mye OD. Både du og jeg har etter min mening for mye.

Stamme: N/A.

Rykte: 8/10 kult og fett brukernavn. Heh heh.

Totalt: 39/50
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Poeng: 2.564
Rangering: 8
Beseirede motstandere: 3.494 (13.)
Stamme: Dope



Poeng:
For å spille alene, så har Mister Netland godt med poeng. Jobber hardt for å holde seg i toppen. De gangene jeg har vært KV på kontoen har jeg sett at PP forbruket er minimalt, noe som også er imponerende mtp at han har såpass med poeng. (10/10)

Plassering:
Jeg misunner deg plasseringen din mtp gråbyene rundt deg. Du har lite konkurranse om ressursene. Men adlingsmål i umiddelbar nærhet er begrenset. Du ligger godt og trygt plassert mot rimmen av Dope clusteret, og derfor er det ikke mange store byer som kan adles utenom stammemedlemmer :p Du kan få en noe tøff videre utvikling siden Dope clusteret er temmelig tett inn mot senter av kartet. Du må kanskje bevege deg langs rimmen og bli "the rim king"? Du får noe trekk pga adlingsmulighetene dine, men stort pluss for farmingen :) (7/10)

Farming:
Du er en av dem som har farmet mest på verden frem til nå. Gråbyene som jeg forklarte over ligger tett rundt deg med lite konkurranse om å få tømt dem. (10/10)

OD
Noe høyere enn nødvendig, kanskje? 9. plass ODA, 13. plass ODT synes jeg er litt for høyt til å være så tidlig på verdenen, men det viser at du iallefall har nok tropper til å ta ut folk. Nuff said. (8/10)

Stamme:
Dope, Definition of Perfection. (10/10)

Rykte:
Mister Netland er jo kjent gjennom så mye. Blandt annet har han skrevet en oppstartsguide for tidligere verdner (som han aldri ble ferdig med, forresten!). Du får en knallgod her! Skulle gjerne puffet opp mer, men det går jo ikke på en skala fra 0 - 10... :crybaby: (10/10)

Totalt:
God totalscore, vil jeg si. Blir spennende hva du klarer å gjøre med området ditt etterhvert :) (55/60)


Synchroniser
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg misunner deg plasseringen din mtp gråbyene rundt deg.
Du burde ta en nærmere titt på området til for eksempel Sauelort, Punchinello, James Gatsby og Pineapple Tree. Der jeg skal si meg enig i at mitt område er bedre enn mange i Dope (vi ligger egentlig for tett) har jeg fortsatt et mye vanskeligere område å farme i enn folk flest. Just sayin'.

Men tusen takk for god vurdering :)

PS: Nestemann må rate Synchroniser og ikke meg.
 

Pineapple Trees

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Synchroniser


Poeng:
Har en helt grei poengsum, kunne sikkert vært høyere, men det har ikke så mye å si så tidlig i spillet.
(9/10)

Plassering:
Ligger kanskje litt tett med andre stammemedlemmer og har kanskje litt konkurranse om farminga. Farminga ser derimot ut til å gå greit, og du har mange fine adlingsmål rundt deg.
(8/10)

Farming:
Vet lite om farminga di, bortsett fra at du har farma over 1 mill. Dette er bra, ikke alle på topp 20 har så mye farma. Ut ifra poengene dine ligger du veldig godt ann på farminga.
(9/10)

OD
Har litt for høy ODA til at det er så tidlig i spillet, ville heller spart troppene mine (men dette er kanskje bare min mening). Har ingen ODD, og ser ut til å ligge bra ann offensivt.
(8/10)

Stamme:
Dope er en av de beste stammene på v15, om ikke den beste, så her kan jeg ikke annet enn å gi topp vurdering.
(10/10)

Rykte:
Har vært en lang pause fra TW for meg, så jeg kjenner de færreste navnene her. Men du har et ganske bra rykte vil jeg si, og poster endel på forumet.
(8/10)

Totalt:
(52/60)
 

DeletedUser

Guest
Pineapple Trees

Poeng:
Ligger helt fint plassert i tetfeltet.
(9/10)

Plassering:
Ligger småpent til med litt snacks til naboer som han kan kose seg med. Har også gode adlingsmuligheter.
(8/10)

Farming:
Ser ut til å ha farmet bra, men her er også tydeligvis konkurranse om ressursene.
(8/10)

OD:
Har heltklart til gode å leke med naboene enda, mulig du har NAP med halve verden?:p
(5/10)

Stamme:
Teemo har hvertfall en del agressive og gode spillere, og blir helt sikkert å regne med fremover.
(8/10)

Rykte:
Har dessverre ingen anelse om hvem du er:)
(5/10)

Totalt:
(43/60)

Vurdert av Bergkongen
 

Tyren

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Bergkongen

Poeng:
9/10 inne på top 20 :)

Plassering:
Plasseringen er middels er en brukbar spiller i omerådet, farmene mulighetene er middel.. 7/10

Farming:
Han har farmet mye med tanke på posisjon og hvor mange i Dope rundt han 8/10
OD
over 2k i angrep, er vel ganske bra i starten :) 8/10

Stamme:
Dope<3 10/10

Rykte:
ikke hørt så mye om deg, men når jeg vet hvor du har spillt osv, så har jeg vel hørt litt mer:) 7/10

Totalt:
49/60


Tyren ig.. dg44 på forum :D
 

DeletedUser

Guest
Tyren

Poeng:
9/10 ligger å lurer, men er plutselig top 3

Plassering:
Plasseringen er middels når det gjelder farming, men er veldig god når det kommer til adling.. 8/10

Farming:
Farmet bra med tanke på alle de andre store spillerne rundt han som også skal farme.. 9/10

Ser ikke ut som du har clearet så veldig mange spillere enda.. 500 i ODA er helt greit..Men det er jo så tidelig i spillet.. Er også bra å spare troppene litt 7/10

Stamme:
Dope ... Har mye mer på lager og har mange gode spillere 10/10

Rykte:
Alle som spiller på kontoen har et veldig godt rykte, og de kjemper alltid om topp plasseringene... 10/10

Totalt:
53/60

Vurdert av Punchinello ingame
 
Sist redigert av en moderator:

Tyren

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Punchinello

Poeng: 10/10
rank 1, har gjort det godt

posisjon: Har en fin posisjon mye å ta i, mye å være glad i ^^ 10/10

OD: 10/10
Nummer 1 :)


farming
Best i test :D 10/10

Stamme 8/10
Mo har ikke imponert meg så mye...

Rykte 8/10
Du er synlig på alle kontoer du spiller på, kanskje mindre aktiv på forum som gjør til at du ikke når opp på 9 og evt 10

Total: 56/60

Tyren
 
Sist redigert:

Tyren

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Kan jo se på spillerne også, men hvis du spiller der ser vi vel mye til gråbyadling framover eller hva :D
 

DeletedUser

Guest
Tyren

Poeng:
Topp 40, men vært en av de på topp 20 mer eller mindre hele tiden siden starten, så vil si at du ligger godt an fortsatt. Når du bestemmer deg for og adle regner jeg med du rykker kjapt oppover 8/10

Plassering:
Du ligger trygt plassert inne blant dine stammemedlemmer, så sjansen for at du skal bli rimmet er ikke veldig stor med det første - men medaljens baksidfe er at du jo også da må jobbe hardere for både farming & kanskje også adling? Allikevel ser jeg en rekke ok, og et par skikkelig juicy adlingsmål for deg, og legger man til at du har hatt akademi i over 1 uke nå uten og adle nå sier det meg at du bygger tropper for harde livet og når du først drar i gang med adling kommer du til og være ganske så farlig 8/10

Farming:
Mtp plasseringen din er det en nødvendighet at du er aktiv, med over 10.000 farmede landsbyer allerede vil jeg påstå du gjør ditt der, selv om det jo selvfølgelig er viktigst med hvor mye du dra inn, der kan jeg jo bare spekulere.. :cool: 9/10

OD
Du ligger på 90 plass i ODA og det er her nesten all OD'en din ligger - dette er ikke mye ifht mange andre på ca samme nivå i plassering, men det er ikke negativt i mine øyne. Regner med at mange av naboene som har sluttet/gjort om til farmer kan ha blitt clearet av andre stammefrender i tillegg - og det er dessuten ikke noe "must" og ha masse OD tidlig. Som nevnt over regner jeg med dette endrer seg når du bestemmer deg for og adle 7/10

Stamme:
Regner med at denne stammen kommer til og holde lenge - så vidt jeg har forstått, og utifra hva jeg kan lese meg til sitter det flinke spillere på de fleste kontoene og flere av toppspillerene på denne verdenene tilhører stammen. Regner med vi får se mer til disse fremover 10/10

Rykte:
Så vidt jeg har skjønt er dette en dual-spilt konto med dg44 og Bongosteen (hadde jeg ikke vært borte fra TW i flere år hadde jeg sikkert visst hvem dere er, men utifra hva jeg har lest av forumposter virker det jo som om dere nyter en viss respekt :cool: Bongosteen virker i motsetning til dg44 som en ikke spesielt aktiv forumposter, så her blir det en litt lav score men det er nok mer min feil enn deres 6/10

Totalt:
48/60
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Vifle


Poeng:
Ligger på en 23 plass. Henger absolutt med. Når du starter å adle kommer du til å fyke fort opp på lista.(7/10)

Plassering:
Ligger ganske aleine i forhold til stammen din, men det kan være en fordel i forhold til adling. Du har mange bb-byer rundt deg. Tror absolutt farminga går bra. (8/10)

Farming:
Burde ha nådd 10k byer til nå. (6/10)

OD:
Ser ikke ut som du er noe særlig offansiv, og det ser ikke ut som om noen prøver seg på deg. Syns du burde ha litt mer ODA, men hvem vet kanskje du har masse tropper og en aksjon rundt hjørnet?(4/10)

Stamme:
Teemo gjør det godt og kjære Roger er jo leder der så må gå bra det. Nå har dere vært så heldige at dere har fått over Tvutt også :frown: (9/10)

Rykte:
Har ikke hørt mye om deg så kan ikke gi mer enn (5/10)

Totalt:
39/60 (Litt strengt kanskje (angel))


Rate: The Vigilante
 

DeletedUser

Guest
The Vigilante

Poeng: 8.549
Rangering: 8
Beseirede motstandere: 13.391 (33.)
Stamme: Dope

Poeng:
Satte sin fot inn i topp 20 i går etter en fin fin adling av Kung Salomo. Ligger på en 8. plass nå, med kun to byer. Fin prestasjon det, men har litt igjen til toppen. Nesten doble poeng opp så. I tilleg er det tidlig i spillet, så kan dessverre ikke gå høyere en (7.5/10) (Ja, måtte ta i bruk desimaltall.)

Plassering:
To nydelig plasserte byer, så godt som i sentrum, omringet av stammekompiser som kan støtte opp. Om dere lager en god plan for adlingen har dere sammen store muligheter. Eneste bakdel må være farming. Alt for mange nærliggende storbyer, og med det, dårlige farmeforhold (ser det ut til) (8.5/10) var fristet til å smelle til med nieren, men ettersom farming er så viktig på dette stadige, måtte jeg trekke.

Farming:
Ser ut til at du har fått en grei start. Ligger på normalen, om man tar plasseringen i betraktning. (7/10)

OD:
18. plass i oda. Har ikke ofret mye defensivt. Ser ikke ut som om du har lidd noen stortap, noen som er viktig i starten. Alt for tidlig å vurdere, mener nå jeg, men kliner likevel til med (7/10)

Stamme:
Den desidert beste stammen hittil. Har flere store profiler. Blir spennende videre. Er med her selv, så får holde litt igjen på komplimentene. Alt jeg kan love dere, er at dette blir spennende. (10/10)

Rykte:
Skal ikke skryte på meg at jeg vet så mye om deg. Virker som en hyggelig kar. Bare å slå av en prat en dag, så kan du fortelle meg om dine bragder. Har hørt rykter om at du har erfaringer ;) (8/10)

Total: 48/60


Melisandre
 
Topp