Rate Spilleren Over

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
MD ser poenget ditt, men synes poenget er skikkelig dårlig, så overser ratinga di totalt:

The Vigilante
Poeng: 177.643
Rangering: 18
Beseirede motstandere: 1.013.325 (9.)
Stamme: Nice

Poeng: Godt innafor topp 25, men under halvparten av poengene til førsteplass
7/10

OD: Hadde et morsomt stunt med en by inne i gamle Power landet, og høstet der mye ekstra god ODD,
ellers hadde det vært en ok OD uannsett.
9/10

Stamme: Nice ja vi er fornøyd med stammen, så hvorfor late som vi ikke er det?
10/10

Plassering:Nå er ikke jeg inne akuratt nå, men om jeg ikke husker feil så har du stammen rundt deg og en liten front, litt spredning mellom byene, noe jeg selv også er kjent med , og som gjør at man får litt ekstra arbeid når man skal gå all inn, kan også bli litt inneklemt 6/10

Farming: Ok på farming, men ikke høyest
7/10

Rykte: Hørt mye fra deg på denne verdenen, men la lite merke til deg tidligere, kasnkje da jeg har hatt litt pause etter v14, grei og morsom fyr som kan irritere MD ser det ut til ;)
8/10

Totalt: 47/60. Hva kan jeg si, er du høyt oppe på rankinga og har kjempet godt så får du også god score.
Er jo også en bonus at jeg liker fyren

Rate gjerne Ainia da jeg nettopp ble ratet :)

RED: ser også at Aina har ratet mens jeg skrev, så igjen rate henne
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Virkelig magic? Blir flau av deg.

Stakkars, tok du ikke spøken min? Blir litt flau av deg jeg nå. Trodde du så gjennom dette? Er tross alt barnas dag! :) Eller skal dette være ekstremt seriøst? Ta det mer som et kompliment. Var bare tilfeldig at det var du som skulle rates. Hadde gjort det med neste på lista, uansett hvem det var.

Så trekk heller på smilebåndet og ha det kult! Hvis du virkelig tror jeg var seriøs og prøvde å gjøre narr av deg eller denne tråden, så tar du skrekkelig feil.

Gratulerer med dagen! I dag er vi alle småbarn som skal løpe rundt og vifte med flagg! :)
 

DeletedUser

Guest
Dammit.

"Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til habbomannen igjen."
 

DeletedUser

Guest
Ainina
Poeng: 95.267
Rangering: 51
Beseirede motstandere: 241,742 (84.)
Stamme: WOF

Poeng: Mer enn meg, men langt til toppen :)
6/10

OD: Har hatt en rolig start. På TWstats ser det nesten ut som at dere har ukentlige aksjoner. Gikk på en ODD smell forrige uke?
Ellers hatt lite motstand. Noe av ODA'en tok vel jeg imot ;)
5/10

Stamme: WOF WoF er jo Alpha sin "antistamme" Alltid en liten konflikt i fronten så vi begynner å kjenne dere etterhvert :) Må virkelig si at Ainia og Troblo har overrasket meg med å time prenukes og støtte etter adels på en meget nøyaktig måte. Ellers har ingen spillere i stammen stukket seg veldig ut. Troblo og Ainia er faktoren som gir 7 her
7/10

Plassering: Ligger helt ok til i fronten mot Alpha, men får nok ikke mye motstand enda, dette kan forandre seg? ;) Har mange muligheter for å ta større byer, men har nesten bare adla grått? :( 3/17 byer er tatt fra andre spillere, dette trekker ned
3/10

Farming: Har ingen innsikt på dette og prestasjoner som 1mill farmet osv sier ingenting såpass langt ut i spillet. derfor midt på treet
5/10

Rykte: Aldri hørt om deg før, men det du har gjort har imponert meg. Jeg antar vi ser deg på senere verdener også? :)
6/10

Totalt: 32/60.

VIVALDI
 

DeletedUser

Guest
Siden jeg fyller 30 lange år i dag, med TW i 5 av dem, syns jeg noen kan rate meg siden jeg lagde liste sist :)
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Vivaldi
Poeng: 63.097
Rangering: 92
Beseirede motstandere: 320.171 (79.)
Stamme: (Alpha) NICE


Poeng: (63.097) Ikke store greiene, men med god aktivitet og god farming kan dette øke kjappt! Liten latestart så et + for det. - 7/10

OD: ca 40 k ODA, denne må opp. ODD ca 280 k, "grei sum" tyder på at du har fått noen nukes, noe som hindrer noe av veksten, men det er ikke din feil (tror jeg :gjeip: ) For lite oda mener jeg, men ligger ikke godt til for annet enn store fiender. - 6/10

Stamme: (Ser ut til at stammen fungerer, stammen ligger ikke spesielt bra til. da det er et par store spillere rundt, som kan bli fristet av de litt mindre spillere sine store byer, PGM er også en mulig trussel. Mulig dere har noe diplomati med ODA? Uansett stammen ser ut til å fungere og den har vært med en god stund i "toppen". - 6/10 ) Ny stamme og da følger selvfølgleig en ny "stammerate" :gjeip:
Nice stamme ;) Ser ut til å ha kontroll på "storkrigen" og nå begynner de andre stammene og rote litt også syntes jeg. Nice ser ut som en klar favouritt som jeg er ganske sikker på tar seiern på v18! - 10/10



Plassering: (Ligger som stammen farlig til med tanke på endel større spillere rundt seg, men fult mulig og fortsette en god vekst med aktivitet, plasseringen er fin. God spiller her så tror dette ordner seg.- 7/10) Ligger ikke like lenger like farlig til ettersom stamme bytte til nice fant sted ganske nylig. ODA spillerne i nærheten utgjør en større trussel, men nå har du Nice som backer deg i ryggen. Fortsatt god spiller, som nå har fått en mer spennende plassering pga stamme bytte. - 8/10

Adlinger: Litt for mye gråby adlinger, men er ikke sånn kjempe mange andre alternativer heller så trekker ikke for mye ned pga det. - 7/10

Farming: En viktig del av spillet, har ut ifra medaljer gjort det greit, men fortsatt langt bak de som hadde farmet mest når de hadde konto som var like gammel som denne. Ligger også langt forran endel andre også. Normal farming her, kanskje få til litt mer for å nå nye høyder. - 7/10

Rykte: Kjempe spiller, spilte mot deg både v7 og v11 uten å får vite noe særlig om deg, tror neppe vi møttes på slagmarken heller. Uansett du har vist gode verdner og vist hva du kan og hva du er lagd av. Virker som en hyggelig fyr som har kunnskapene på plass. - 9/10

Totalt: (49/70) NY rate, 54/70

-


Zimpley
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Zimpley
Poeng: 139.165
Rangering: 44
Beseirede motstandere: 877.036 (32.)
Stamme: Nice



Poeng 4/10
139k og rank 44 er ikke all verden. Regner dog med at du vil vokse litt i den neste perioden. Men pdd, ikke veldig imponerende, til tross for at jeg vet at du har møtt endel stacks som har hindret veksten din :)

Stamme 10/10
Vi leder verdenen, samt. krigsstatistikken ganske klart. Har full tro på at vi kommer til å vinne denne verdenen. Stammen er en fin blanding av veteraner og nye, gode spillere.

OD 8/10
Høy ODA ift. poengssum. Jeg vet at du har møtt endel stacks som er grunnen for dette. Ekstremt lav ODD, som er en bra ting IMO. Den uskrevne loven sier at høy ODA gir høy score, men jeg føler at det vel så mye kan tyde på at man ikke bruker troppene smart, gir dog høy score.

Rykte 9/10
Har bare gode ting å si om deg, Boms. Men tieren er reservert for de spillerne på .no som folk skjelver i buksene av, f. eks Pål.

Erobringer 6/10
Hadde i starten noen fine adlinger av Magic14 og Cannavaro. I mangel på front har du etterpå hatt adlinger av småspillere som har horet deff. + for ingen gråbyer og noen fiendebyer. - for småspillere.

Plassering 7/10
Har jo vært rimelig innestengt en periode. Men ser ut som at du har fått en grei front mot Psychobeast, samt. noen safe-byer, som kan bli spennende å følge. Du fronter sammen med Vassendguttane mot ODA-kjernen i øst.

Total 44/60
Denne totalscoren er litt lav(til å være deg) pga. lite poeng, derfor tror at totalscoren vil være høyere om noen uker. Ser ut som at du har fått kontoen i gang igjen, og jeg gleder meg til fortsettelsen :)



The Vigilante
 

Robb Stark.

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
The Vigilante
Poeng:279.327
Rangering:12
Beseirede motstandere:1.081.169 (20.)
Stamme: Nice

Poeng: 279.327k poeng og en 12.plass per nå. Har dog økt aktivitetsnivået og har klatret på rangstigen nylig noen som er bra. Har tro på at vi kan se denne kontoen på top 10 innen kort tid. 8/10

Plassering: Har endel safebyer i Nice sitt cluster men også ekspansjonsmuligheter mot midten og ODA. Har et utrstrakt cluster med gode muligheter for senere gråbyadling samt farming. 7/10

Stamme: Nice, klart den stammen som har imponert mest på v18. Stødig ledelse og en god krigsstatstikk og vise til. 10/10

OD: Relativt lav ODA som kan tyde på at han har plukket lette byer noe som ikke i seg selv er en dårlig ting. Kan muligens være mer agressiv mot ODA for å få høyere ODA :p ODD er vel ikke alltid noe du kan gjøre med men har grei score der. 6/10

Rykte: Jokke, Harald og Niko som spiller her. Alle har gode ferdigheter innen tw og gode lagspillere. Utrolig hyggelige og unner alle å ha disse i egen stamme. 9/10

Erobringer: Som ODA reflektere har TV adlet relativt enkle byer i VIKING og EZ byer. Burde kanskje gå mot en større fiende for å få høyere score her. 6/10

Totalt: 46/60 (star) Får trekk for lav ODA og få fiendebyer adlet men tror dette er en konto som kan kjempe i toppen gjennom v18.

Robb stark.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Robb Stark.
Poeng: 205.239
Rangering: 26
Beseirede motstandere: 722.413 (41.)
Stamme: Nice



Poeng 8/10
Fin poengsum, du ligger ikke blant topp 10, så derfor får du 8 av meg.

Stamme 10/10
Stammen Nice som ligger på toppen, første plass får en 10.

OD 6/10
Ikke en spesielt god OD, men du ligger samtidig midt i Nice flokken og ser ikke ut som du har mange å kjempe imot.

Rykte 10/10
Hva skal man si? Jeg vet egentlig ikke hvem som spiller her, har ikke hørt noe negativt om den/de som sitter på denne brukeren.

Erobringer 10/10
Du har erobret noen ODA byer som er positivt.. eller negativt for andre. Ser ikke noe galt i erobringene dine. Du har også tatt noen gråbyer, men hvem gjør ikke det?

Plassering 6/10
Jeg syntes dette ser ut som en kjedelig plassering. Ingen å kjempe imot utenom Bodyguard's få byer der inne.

Total 50/60

Terminator
 
Sist redigert av en moderator:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Terminator
Poeng: 372.168
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 2.688.811 (2.)
Stamme: ODA


Poeng 8/10
Helt OK poengsum, ingen front og ikke spesielt med muligheter for større vekst.

Stamme: 8/10
De er du rank 2, men masserekruteringen/mergingen var ikke det beste trekket

OD 10/10
Rank 2, overraskende stor.

Rykte 9/10
Har ikke negativt mot dere.

Erobringer 7/10
Litt for mange gråbyer men ellers helt ok.

Plassering 6/10
Meh meh plassering, prøver lage seg et gråbycluster oppi Bexx land tho.

Totalt: 48/60

Fyllesamen
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
FylleSamen
Poeng: 211.605
Rangering: 27
Beseirede motstandere: 833.350 (38.)
Stamme: Nice

Poeng: 211k og rank 27, relativt dårlig og lite som kreves til dette, kan forsvares til del av ODAen, men ikke noe å skryte over. 5/10

Stamme: Har hatt gleden av å få blitt styrt av meg, Bexx og Niko hovedsaklig og det går jo riktig bra, visst seg som den sterkeste stammen om en skal se på krigsstats, det er ikke noe å si på. 10/10

OD:Rank 38 og 15 i ODA, høyere enn poeng og svidd av for mye tropper i forhold til hva du har fått kanskje? Dette kan dog vise at du er en lagspiller som setter fellesaksjoner fremfor din egen vekst. 7/10

Rykte: Pleier å være streng på denne, men Olve begynner å bli kjent på det norske TW-samfunnet og da med en dual i Kvænna er disse faktisk og dessverre :gjeip: en del av TW's øverste elite når det kommer til bekjentskap. 8/10

Erobringer: 1/3 grått og resten newbs, hvor har du skaffet deg ODAen fra? 3/10

Plassering: Kjedelig, lite å adle og har klart å blitt innestengt, bør komme seg til front ved å adle litt psycho eller et eller annet. 2/10

Tot: 35/60 - Haha, srry
 

DeletedUser

Guest
TW-guiden
Poeng: 674.690
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 6.358.110 (1.)
Stamme: Nice

Poeng: Nærmer seg 700k, rank 3. Utrolig godt gjort med tanke på plassering, i og med at du har kun frontbyer! Stå på videre, kanskje du når rank 1 :) 10/10

Stamme: Er vel ikke så mye å si her, leder krigsstatistikken soleklart, fortsetter bare strake veien mot seier! 10/10

OD: Rank 1 taler vel egentlig for seg selv, selvom det skal sies at du har blitt deffet opp godt av stammen, men det er jo ikke noe feil i det! Tviler på at noen kan ta fra deg denne! 10/10

Rykte: Den store Zippy A.K.A Ztalin er rett og slett en gud innen TW har jeg blitt overbevist om! 10/10

Erobringer: Okay, jeg ser til nå at jeg kanskje ikke har vært helt objektiv, og kanskje litt i overkant positiv. Men på dette punktet kan jeg faktisk ikke få kritikk når jeg sier at denne er en klar 10'er. I mine øyne er det ikke tvil om at du har de sterkeste erobringene på denne verdenen. Starta med BTK, så var det Sondre, og så Holoman og KP, og har bare fortsatt sånn. Tok masse av Gege en periode også ser jeg! Selvom det kanskje er litt trekk for alle byene til Eric, så står jeg for at dette er en klar 10'er! 10/10

Plassering: Endelig noe jeg kan trekke på! Selvom dette selvfølgelig er individuelt, ville jeg foretrekke en plassering hvor det faktisk er mulig å få seg litt søvn, selvom litt action bare er bra. Ettersom det blir litt for mye action og for lite søvn i en plassering som denne, gir jeg deg her kun 7/10

Totalt: 57/60- Ingen over, ingen ved siden av! Heil!

Rate: R3L4X
 
Topp