Rate Spilleren Over

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Sleipnir
Poeng: 1.420
Rangering: 193
Beseirede motstandere: 34 (711.)
Stamme: Nice


poeng: er ikke mye poeng. har vel ikke brukt noe pp som jeg liker:D jeg tipper det er tropper som er i fokus! men er ikke noe imponerende her. men du ska få en 7/10 siden jeg tror ikke du bruker pp


stamme: nice er vell en top 3 stamme i mine øyne! dere kan komme lankt 10/10



OD: ser du har spiket lit. ikke mistet så mye tropper! 6/10



rykte: sory men jeg vet ikke av noen på di norske serverne for eg er ny her:D så jeg hopper åver denne!:/


farmet: åver 1 mill! det ser ut som det er mye spiking i område! 9/10


totalt 32/40


nixnax


wut?
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Neida, var vel bra til å være første gangen. Skjønte bare ikke hva du mente noen steder. :gjeip:
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Man får ikke OD av det, så skjønte ikke helt hvordan du kom frem til at han har spiket andre byer. :p
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
nixnax
Poeng: 1.536
Rangering: 176
Beseirede motstandere: 1.324 (112.)
Stamme: OIM

Poeng: Grei poengsum, henger litt bak, startet vel litt senere enn resten :)
7/10

Stamme: Ukjent stamme for min del. likevel helt greit
6/10

OD: Angrepet litt, liker det ikke selv, men sålenge det lønner seg så er det greit med litt ODA
8/10

Rykte: Han her er ny på den norske serveren, unnlater å rate denne
-/-

Farmet: Se der! passert millionen! dette liker vi, keep it up!
10/10

Total: 31/40

The Vigilante
 

Hachiman

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
The Vigilante

Poeng: 2.675
Rangering: 67
Beseirede motstandere: 447 (341.)
Stamme: Nice

Poeng: Ligger rett under meg for tiden. Jeg mener å ligge inne i topp 50 er det man burde i starten. Er litt utenfor det... 8/10

Stamme: Nice er en av 2 stammer jeg har troen på i denne verdenen. De er ikke i et kluster i det hele tatt da.. 9/10

OD: Lurt å ikke "sløse" troppene i begynnelsen når det kan virkelig skade starten og siden du har farmet over 1mill tipper jeg på at du har troppene. 10/10

Rykte: Jeg ser deg overalt, men har ikke hatt gleden av å snakke særlig med deg. Jeg er egentlig for lite på forumet for at dette skal være bra men ser deg også mye på forumet og ser ut som om du er respektert her so... 9/10

Farmet: 1M farmet, not bad ;) på riktig vei iallefall 10/10

Total: 46/50


- Hachiman (nytt nick (wasntme))
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Joaking

Poeng: 397
Rangering: 936
Beseirede motstandere: 1 (1139.)
Stamme: Nice

Poeng: 2/10 Late start men alikevell spilt 5 dager, da ser det ut til at Jato Link slapper godt av. Har nok ikke vært lange nettene på denne verdene med farming :p Gir deg ikke noe gratis her, og vet du kan prestere mye bedre om du gidder.

Stamme: 9/10 Nice er vell en av mine personlige favoritter på denne verdenen, etter at jeg har sett medlems-lista. Lite trekk da de ligger litt bak første plass, men hey kun 25 medlemmer her.

OD: -/- Denne stryker jeg, da det ikke er så smart å bruke tropper så tidlig ute på rimmen. Er jo nok gråbyer, så man trenger ikke skape sine egne farmer enda

Rykte: 10/10 Har man ikke hørt om Jato Link, så har man ikke spilt på v15

Farmet: -/- skjult så da stryker jeg den og

Totalt: 21/30

IG: Bexx
 
Sist redigert av en moderator:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Joaking

Poeng: 397
Rangering: 936
Beseirede motstandere: 1 (1139.)
Stamme: Nice

Poeng: 2/10 Late start men alikevell spilt 5 dager, da ser det ut til at Jato Link slapper godt av. Har nok ikke vært lange nettene på denne verdene med farming :p Gir deg ikke noe gratis her, og vet du kan prestere mye bedre om du gidder.

Stamme: 9/10 Nice er vell en av mine personlige favoritter på denne verdenen, etter at jeg har sett medlems-lista. Lite trekk da de ligger litt bak første plass, men hey kun 25 medlemmer her.

OD: -/- Denne stryker jeg, da det ikke er så smart å bruke tropper så tidlig ute på rimmen. Er jo nok gråbyer, så man trenger ikke skape sine egne farmer enda

Rykte: 10/10 Har man ikke hørt om Jato Link, så har man ikke spilt på v15

Farmet: -/- skjult så da stryker jeg den og

Totalt: 21/30



IG: Bexx

v15 suger, bitch.
 
Topp