Rate Spilleren Over

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Lexington
Poeng: 53.016
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 54.180 (51.)
Stamme: Power

Poeng: 1. plass, tar såpass enkle byer at det burde vært trekt, men blir reddet av 1. plass 10/10

OD: Altfor lav i forhold til antall byer, burde om motstanden vært for lav brukt til å tjene stammens beste andre steder nesten. 6/10

Stamme: Power & 24/7 har akkurat merget, hvordan da status og ferdigheter blir i stammen er derfor litt usikkert, men tror og håper at nivået kan bli litt høyere. 8/10

Farmet: Velger å ikke kommentere da jeg er uvitende om din farming. 0/0

Rykte: Du var vel Aleks, også var Axelz der fant jeg ut i dag. Middels på treet, kjent fra andre steder enn på v13? Vet ikke, men ikke noe voldsomt kjent akkurat. 4/10

Plassering: Lette byer å adle, har enkelt stuff hos OIM, men blir kanskje litt hemmet i farmingen med flere naboer fra Power (?), kan få en utfordrer i Nonstopelig etterhvert, uansett bra plassering mtp. støtte, farming og adelsmål. Nesten optimalt. 9/10

Tot: 35/50

TW-Guiden

For farmeposten.
 

DeletedUser

Guest
TW-Guiden
Poeng: 34,709
Rangering: 13.
Beseirede motstandere: 110.118 (5.)
Stamme: Nice

Poeng Pål, aka TW-guiden har vist jevn vekst siden verden startet, og henger bra med blant de 20 best rangerte spillerne. Har variert litt i ranking de siste ukene, men har holdt en stabil kurs rundt rank 20 de siste 3 ukene. Har erobret 7 landsbyer det 5 av byene har tilhørt 24/7, og har måtte betalt en god del ODA for gevinsten. Så langt har spilleren vist god poengvekst og henger greit med. 9/10


Stamme TW-guiden leder sin egen stamme som har utmerket seg godt på V18. Jeg er selv medlem av Nice og har så langt i gamet fått et godt inntrykk av denne stammen. Mange gode spillere, ett greit cluster nærme core, og samt noen spillere som ligger litt spredt. Dette gjør at denne stammen har flere fronter å krige på samt ett område med hovedfokus. Med TW-guiden i spissen sparer han ikke på kruttene, og lar seg ikke skremme av fienden. Dette er en spiller som absolutt ikke er redd for å gå til krig, og gir god kampmoral hos stammemedlemmene. 8/10


OD Med en total OD på 110.118 (rank 5.) derav 94.004 er ODA sier det selv at denne spilleren har kriget endel på V18. Om det er en fordel å ha så mye ODA tidlig i spille vil vise seg, og man kan men stor sikkerhet si at denne spilleren har ikke fått mange byer gratis. Spent på om det fortsatt er offtropper i byene dine spilleren. Dette vil vi vel få svar på i tiden som kommer :) Siden spilleren ligger på rank 2 ODA får han 9 av 10 poeng. 9/10


Rykte Hvem har vel ikke hørt om zippymaster? Det eneste jeg kan trekke denne karen for, er kun fordi han er United-supporter! :) Dette er nok en spiller som fra tidligere verdener har bevist at han behersker spillet godt. 10/10


Farming Har ingen innsikt i kontoen, men i følge prestasjonene ser det ut som om farmingen skal gå bra. Isoffal er det lakt ned endel innsats her.
1x Dagens plyndrer
Plyndre flest landsbyer på denne verden.
Beste resultat: 06.04.2014 (2.698 landsbyer)


Gratulerer så mye! 6/10


Plassering Hans plassering i fronten mot 24/7, (der de fleste medlemmene nå har merget Power), noe som jeg tror vil passe TW-guiden bra. Med så god score på ODA ser det ut som om det er en spiller som trives godt i fronten. Om dette er en heldig plassering vil vise seg fremover, men ligger litt på utsiden av clusteret, og har flere fiendtlige naboer. 7/10

Ønsker Pål lykke til videre på V18!

Total 49/60


Mvh
Chimaira
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Chimaira
Poeng: 17.835
Rangering: 57
Beseirede motstandere: 20.802 (153.)
Stamme: Nice

Poeng: 4/10
Burde hatt høyere rank ettersom at kontoen ligger tilsynelatende nærme verdenen - altså ingen late start her.

Stamme: 9/10
Nice er som sagt en stamme med kvaliteter, men dere tar også inn newbs. Liker at dere lærer opp nye spillere though.

OD: 5/10
Lite OD, men så har du jo en litt kjedelig område.

Rykte: 6/10
Om du er en United-supporter så får du pluss for det. Kjenner ikke noe til deg ellers.

Farming: 6/10
Har greit farmeområde, men ikke nådd 10k og ligger på 57. plass så tror ikke det er såå mye farming her.

Plassering: 7/10
Litt kjedelig område, men du har i hvert fall et fint adlemål i Dogman + et fint farmeområde.


Total: 37/60

Latterlig her.
 
Sist redigert av en moderator:

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Du er latterlig dårlig til å rate folk.

Chimaira
Poeng: 17.835
Rangering: 57
Beseirede motstandere: 20.802 (153.)
Stamme: Nice

Poeng: 8/10
Har hatt en sikker og rolig start, men har hatt en skikkelig økning de siste dagene. Fortsett sånn så er du straks på topp 50! Velger ellers en trygg og sikker start, som er like greit iht at du aldri har hatt et særlig godt utgangspunkt før du ble med i Nice, men siden da har det gått veldig bra nå som du kan fokusere på andre ting! Keep on going!

Stamme: 10/10
Nice

OD: 9/10
Lite OD i starten = taktisk kvalitet. Det er ikke dermed sagt at du er en dårlig eller en lite aktiv spiller når du har lite OD i starten, tvert imot. Startfasen er ofte også den kritiske, der folk flest ryker. Derfor ser utsiktene veldig gode ut for deg. Du vil nok være med kjempe om de gjeveste OD plasseringene om en måned utifra plasseringen din jeg kommer tilbake til.

Rykte: 7/10
Selv om du IKKE er en United-supporter så tror jeg du kommer til å få vist mer av hvor god du er når frontlines mot fienden blir formet utover ukene. Kjenner deg ikke fra før av, men nå har jeg jo ikke spilt siden V8 :)

Farming: 10/10
Farmer 24/7, nesten litt for mye :(

Plassering: 8/10
Veldig spennende plassering. Frontlinen mot Power bygger seg opp og dette er nok plasseringing man ønsker om du liker å være krigen. En veldig viktig brikke for Nice mot blant andre Ragnar. La øksene deles opp i splinter ;p

Totalt: 52/60



Mary o'kay
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Mary Kay
Poeng: 49.080
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 74.668 (28.)
Stamme: Nice

Poeng: 9/10
Flest byer på v18 og rank 3 det er veldig bra. Har steget ekstra bra den siste tiden, så fortsett slik :)
Alikevell kun rank en som får full pott, og det skiller fremdeles 5k poeng

Stamme: 9/10
Den beste stammen vil jeg fremdeles påstå at det er, spådommen om at de sterke personlightene skal kolidere ser ikke ut til å være et tema. Og da tror jeg det vil fortsette å gå bra for oss. Men nå har faktsik en stamme ost forbi oss, så av prinsipp blir det et lite trekk for at stammene mellom 1. og 2. plass skiller nesten 200k poeng. Og vi leder heller ikke dominans lengere. Enn så lenge ;)

OD: 10/10
Bra ODA som viser at du ikke er redd for å miste litt tropper av og til når det trengs, ser ikke noen fordel med å skulle ha høyere ODA da det kunne tydet på en smell. Du har også lav ODD noe som jeg personlig synes er en bra ting, og er egentlig ikke alltid man styrer selv, annet en valget mellom dodge og take hitt nå og da.


Rykte: 8/10
Får et inntrykk av at du ikke er akuratt ukjent, og fremstår som en trivelig og sakelig person, som også tidvis glimter til med litt god humor.


Farming: 9/10
10 000 raner sier ikke så mye lengere, det er nesten et krav. Alikevell så kan jeg si at kontoen farmer mye rett og slett fordi 12 byer såpass tidlig krever mye resurser og dermed er farmingen bra. Har alikevell troa på at du ikke farmer mest da jeg ikke kan se noe DR medaljer.


Plassering: 7/10
Er fremdeles gode muligheter til å snappe til seg byer i området, og det vil du nok. Og da ikke bare gråbyer :mehe:
Men det er viktig at du forsetter å ekspandere deg også ut av området, da du lett kan bli innesperret om to - tre ukers tid. Men bør ikke være noe problem det om du fortsetter slik du har gjordt.

Totalt: 52/60 på deg også, er veldig bra det, for jeg er litt streng

Er det på tide å starte med erobringer i stede for farmet?

Bexx
 

DeletedUser

Guest
Bexx
Poeng: 31.429
Rangering: 26
Beseirede motstandere: 28.237 (125.)

Poeng: 8/10. Bra start og henger med i en ellers jevn toppliste. Mulighetene for stigning på lista er dog absolutt tilstede. Skiller svært lite, så er bare å adle stort så er man høyt oppe!!!

ODT: 6/10. Ligger litt bakpå når det kommet til ODT! Du har en veldig safe plassering og det er ganske vanskelig for deg å få så utrolig høye tall nå. Du har mer ODA enn ODD, som viser at du ihvertfall har gitt mer motstand på den offansive siden.

Plassering: 9/10. For en som vil leve lenge og bare adler småbyer er dette en perfekt plassering.(Selv er jeg mye mer glad i tøffere plassering der jeg kan kjempe om store byer!)

Farming: 0/0. Umulig å rate noe sånt uten å ha innsyn i kontoen.

Stamme: 10/10. Hittil ser det ut som den sterkeste stammen på V18. Biter bra fra seg i krigen. Ligger noe spredt, som kan både være bra og dårlig. Mye kvalitetsspillere i denne stammen.

Rykte: 8/10. Du har et ganske godt rykte, og de fleste vet hvem du er, så jeg gir deg 8 av 10 her..

Totalt: 41/50

/: Sarumann
 

DeletedUser

Guest
Sarumann
Poeng: 52.177
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 294.763 (1.)

Poeng: 8/10. Ligger på rank 6. men har internadla en 9k by fra Moatheblackman. som trekker litt ned.

ODT: 10/10. Første plass og har kun mista 1 by (2 ganger da).

Plassering: 10/10. Ligger i fronten med masse nice spillere bak deg. Kunne det blitt bedre?

Farming: 0/0.

Stamme: 7/10. Dere er jo vår understamme, vi får håpe dere klarer å lære noe av oss så får vi se om denne blir høyere ettervert.

Rykte: 9/10. Har spilt med deg på hp7 ellers er det bare forum.

Total: 44/50
 

Rick Ross

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Holoman
Poeng: 27.722
Rangering: 36
Beseirede motstandere: 219.499 (3.)

Poeng: 7/10
Du henger bra med på topp 50 og vokser jevnt og trutt.

ODT: 8/10
Ser ut som om du har fått byene dine til en relativt billig penge. Ting tyder på at du har motstått en god del angrep fra andre. (Støtte fra stammen?)

Plassering: 7/10
Du ligger rett ved fienden og kjeder deg nok sjelden. Mange byer du kan adle fremover, dersom du klarer det. Litt trekk her pga store fiender og stor kamp om ressursene.

Farming: 0/0
Du har skjult medaljene dine, noe som gjør denne helt umulig å vurdere.

Stamme: 8/10
Du var først med i 24/7 og dro til Power da mergen ble klar. Stammen din topper v18 i øyeblikket og ser ut til å gjøre sine ting bra. Likevel gir jeg "kun" 8 her fordi dere virker passive og delvis uorganiserte i krigen. Selvom dere er størst tror jeg nok Nice/POWERa/BESTE/Ugle (eller hva de heter i øyeblikket) trekker det lengste strået.

Rykte: 0/0
Kanskje du er kjent, kanskje ikke? Jeg har ikke fulgt så veldig mye med på norske serveren de siste par årene, noe som medfører at jeg kjenner igjen et fåtall av spillerne her. Har selv ikke nok grunnlag til å gi en karakter her.

Total: 31/40
 

DeletedUser

Guest
Rick Ross

Poeng: 35.446
Rangering: 34
Beseirede motstandere: 147.266 (15.)
Stamme: Alpha

Poeng: 6/10
Startet 10 dager etter verdenen åpnet. Hadde gjerne sett deg høyere oppe på rangeringslisten med tanke på de syke farmemulighetene du har.

OD: 8/10
Totalt 15. plass. Ranket nr. 8 ODA, tydelig at det var/er litt motstand i byene der nede. Du gikk på en smell senest igår, om det var pre-nuke eller tapt adelstog får vi se de neste dagene. ODD; tyder på at du har forsvart deg mot det som har kommet. Bra OD i forhold til poeng, om det har hemmet deg får vi se.

Plassering: 9/10
Kan vel ikke drømme om noe bedre sted for de som farmer aktiv, håper(og ser ut som) du er en av de som drar nytte av plasseringen. Du har noen stammemedlemmer ved deg, som gjør at plasseringen forhåpentligvis ikke blir alt for kjedelig.

Erobringer: 5/10
5 erobringer, 2 av de gråbyer, hvor en av de var på 1k, tyder på at en sluttet før du adlet? Virker som om du styrker clusteret fremfor å utvide og effektivisere farmingen, folk har forskjellig smak. Du har adlet 1 spillerby på 5k som trekker opp, de andre er småplukk.

Stamme: 2/10
Alpha, virker som en grei useriøs stamme i mine øyne. Kryr av idiotiske nick's og barnslige folk. Dårlig OD til å ligge på 3. plass, heller ikke kjennskap til noen spillere der.

Rykte: 1/10
Ikke hørt om deg, og som du sier over så har du ikke vært særlig aktiv på no. de siste årene. Pga. du har ratet en person så får du 1 poeng for å vise deg frem.

31/60


Lexington
 
Sist redigert av en moderator:

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Lexington

Poeng: 75.707
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 65.245 (55.)
Stamme: Power

Poeng: 9/10
Heihei! Mange poeng, ligger på rank 3, men fortsatt ikke først, så da ble det ikke full pott her.

OD: 6/10
Ikke veldig imponert, men dere har brukt troppene bra og har vært observant på kartet.

Plassering: 8/10
Naboen min, så ingen tvil om at dere kommer lang, fordi jeg er pro.. tulla..
Dere ligger godt til med stammen rundt dere, men farmemulighetene er begrenset, så derfor ikke full pott.

Farming: 9/10
Dere har farmet godt.

Stamme: 8/10
Power! En god stamme, men kunne helst sett at ting internt kunne blitt forbedret, samt ny ledelse.
Av en eller annen grunn er jeg ikke 100% fornøyd :rolleyes:

Rykte: 10/10
B-wolf/Axelz, kanskje ikke kjent for veldig mange, men for meg er han en kjendis. Sitter oppe om nettene og prioriterer TW foran skolen, det liker vi! Han har jo også en hund som heter Aatto, oppkalt etter meg! :* Ellers en herlig spiller som man får lett kontakt med.
Mathias, min kjære eks-dual! Viser seg ikke ofte på forumet, og er kanskje en litt mer "skjult" spiller. Han er en veldig flink spiller med tanke på hvor lenge han har spilt. Har spilt en del dual med han, og han er en fantastisk samarbeidspartner, så han kan jeg anbefale! Han holder orden.

50/60


Terminator
 
Sist redigert av en moderator:

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Terminator
Poeng: 56.066
Rangering: 12
Beseirede motstandere: 214.976 (4.)
Stamme : Power

Poeng:
12. plass og 56.000 poeng er fint det, kunne forventet litt mere av dere ettersom de som spiller på konto er meget gode!

8/10

OD:
Andre plass i ODA og nummer 4 totalt, er meget bra kanskje litt sløsing her og der?

9/10

Plassering:
Ligger under meg med fakenickern ser at dere har koordinert godt med han og dere klarer å fordele byer, dere vil nok måtte sende langdistanse nukes mot fronten, men kan bli en god støtte spiller for de som ligger i front, skulle gjerne likt å se dere litt lengre fremme.

9/10

Farming:
Bra farming i perioder men ikke noen dagens medaljer å se.

8/10

Stamme:
Power holde førsteplassen, kryr av gode spillere der inkuldert dere.

10/10

Rykte:
Scott er det få som har kjennskap til men, folk på .no børr frykte han om han slår seg til ro på v18. Han har vunnet flere verdner på .net der han har avsluttet på første plasse med over 50.000.000 poeng. Fantastisk samarbeidspartner, en vinner skalle og en good allrounder.

Aleks/Mangoo er en spiller kjent fra Bompibamse og Aatto spesielt. En finfin fyr som hjelper til med å holde humøret oppe en sen mandagskveld http://piclair.com/ymva7. God spiller og en god venn der manglen på skills ikke er å finne

10/10

54/60 poeng


Lexington igjen (wasntme)
 

alirus

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Lexington

Poeng: 79.372
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 65.250 (61.)
Stamme: Power

Poeng:
3. plass er ba det byene er ikke alt for oppgradert ser det ut som :D

10/10

OD:
er ikke veldig imponerende. men ser du enten er en aggressiv spiller eller fått være i fred på forsvars fronten,
(ca 1/6 av poenga er på forsvar)

8/10

Plassering:
fin plassering med mye farme byer å et stort politisk omeråde

9/10

Farming:
Bra farming i perioder å mange byer plyndret (2 daglie medaljer på antall byer) men kan ikke se noe medalje på antall ranede resusrsjer

9/10

Stamme:
Power holde førsteplassen

10/10

Rykte:
har ikke hørt noe særlig om dere

5/10

51/60 poeng

Alirus
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Alirus
Poeng: 1.711
Rangering: 616
Beseirede motstandere: 32.940 (169.)
Stamme: WoF II

Poeng: 2/10. Ikke høyt Har blitt adla ser det ut som, så henger vel ok med i nabolaget i forhold til poengene.

OD: 2/10. Lite ODA, men en del ODD. Dog har det lite å si når man har blitt adla og mista troppene som var den gang.

Plassering: 6/10. Ligger fint til på rimmen, sånn i forhold til vekstmuligheter. Dog noe kjedelig nabolag, men alt ettersom hvordan man ønsker. Ligger såpass bra an i forhold til naboer at her bør det være muligheter.

Stamme: 1/10. Understamme av en ukjent (for meg) stamme. Må nok ut å leite etter noe sterkere, dersom han/hun har ambisjoner på V18.

Rykte: 1/10. Kjenner ikke til deg.

12/50


Herr Granpa
 

tomkalirockdiesel

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Herr Granpa
Poeng: 71.350
Rangering: 12
Beseirede motstandere: 79.377 (66.)
Stamme: Power

Poeng: 71k, mange fine byer og har godt med tropper og har brae byer han kan stige på,adlet en av fienden i går også 8/10

OD:71K er da ikke værst ,men betyr at det er godt med tropper hjemme dette som han ikke har bruka opp så blir artig og se han i ein skikkelig aksjon 7/10

Plassering: Fin plassering mot mange i nice så det kan bli artig, mange andre fine byer og adle også! 9/10

Stamme: Power,er bra stamme med både ny spillere og erfarne! kommer nok til og prege verden lenge denne her! Har vist at de kan, men har også vist at ikke alle ikke er like gode 9/10

Rykte: Gard og Lars er begge kjempe spillere 10/10

Sammenlagt:43/50
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
*Stark*
Poeng: 87.617
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 122.733 (33.)
Stamme: SS

Poeng:
Fin sum, høyt oppe og er vel en grei 9/10 dette.

OD:
113k ODA, helt greit og ODAen har kommet i det siste, men kunne kanskje gått litt hardere ut? 8/10

Plassering:
Langt nord, har litt front og vil kanskje ha det i en stund mtp. MD som lurer bak fjøsnissn, men har gode adelsmål med aktivitet og godt farmeområde. 9/10

Stamme:
SS & alt annet vi kaller oss, viser styrker, men litt mangel på intiativ blant flere og en ræva rådgiver i Jørn trekker ned. 8/10

Rykte:
Blitt en gjenganger på .no & er med å preger startene på de fleste verdnene, men slutter gjerne tidlig og får trekk for det + at han ikke er den mest sosiale av seg. 7/10

Erobringer:
Svært lite imponerende adlinger med mye grått og smått før han nå har gått løs på Power & krigen nå mot fjøsnissn, men lite imponerende uansett. 3/10

Rate Mao Zedong
 
Topp