Rate spilleren over

DeletedUser

Guest
Mr. Fotballfrue

Poeng: 21.127
Rangering: 8
Beseirede motstandere: 25.820 (58.)
Stamme: Ctrl.

Poeng:
Holder seg innafor top 10, med grei størrelse på alle byene. (9/10)

Plassering:
Ligger ganske sentralt, litt sør på kartet sammen med birken. Ellers er det nå nesten bare byer fra folk i store stammer igjen rundt dere som vil gjøre det vanskelig å adle fremover (4/10)

Farming:
1mill skulle bare mangle for en som starta så tidlig som deg, ikke 10k farmed enda i det tette området du er i tviler jeg dermed på at du har holdt limiten (5/10)

Stamme:
Ctrl. Virker som en stamme med gode spillere med høyt aktivitetsnivå. Tror dere er litt for få til å lykkes i lengden, selv om dere sikkert kommer til å slå godt fra dere. (8/10)

Rykte:
Har ikke hørt om deg før, du oppgir heller ingen tidligere nick. Synes navnet er litt merkelig, men greit gjennomført med profil og bynavn. (4/10)

Totalt: (30/50)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Preference
Poeng: 20.862
Rangering: 10
Beseirede motstandere: 53.749 (8.)
Funksjoner:
Stamme: Aristo

Poeng:
Rank 10. Du sug fortsatt (8/10)

Plassering:
Grei plass (8/10)

Farming:
svett farme. (9/10)

Stamme:
Aristo e inaktiv(5/10)

Rykte:
Eneste i stammen som e enig med mæ om at ARROW sug balle(10/10)

Totalt:
(50/50) Dope fyr<3

Moaking.
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Moaking
Poeng: 19.641
Rangering: 23
Beseirede motstandere: 7.721 (297.)
Funksjoner:
Stamme: Aristo

Poeng:
Rank 23. Jaja, du klarer deg bra kan man si. Fortsatt ingen slask tho (9/10)

Plassering:
Omringet av stammevennene dine. Langt mellom byene men fine byer å ta. (7/10)

Farming:
svett farmer. (9/10)

Stamme:
Aristo jaja hvis jeg sier noe slemt her kommer RV ganske fort. :p (10/10)

Rykte:
Altfor aktiv, spesielt på forum! Sover du aldri? Har ikke sett deg spille før.(8/10)

Totalt:
(43/50) <3


Peter98 ^^
 

DeletedUser

Guest
Peter98
Poeng: 17.427
Rangering: 72
Beseirede motstandere: 32.773 (143.)
Funksjoner:
Stamme: Aristo

Poeng:
Rank 72. Brukbart, ikke noen wow faktor, vet ikke når du starta, men en helt ok plassering vil jeg si (5/10)

Plassering:
Omringet av stammen din, ikke mye mer å si om det, personlig liker jeg ikke å være mer eller mindre sperret inne, foretrekker maksimal frihet (3/10)

Farming:
Farmer dårlig, (2/10)

Stamme:
Ligger på 3. plass (9/10)

Rykte:
Aldri hørt om deg før (1/10)

Totalt:
(20/50)
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Unique

Poeng: 29.652
Rangering: 77
Beseirede motstandere: 43.597 (184.)
Stamme: TMR

Poeng: Har en klar "latestart" så poengsummen er grei, men ligger uansett et stykke bak teten. De som trekker opp er den klare late starten. (7/10)

Plassering: Ligger tett innpå flere stamme medlemmer, men det er fortsatt god plass og mulighet for videre adling. (7/10)

Farming: Kan ikke se medaljene dine :O Har du noe å skjule? (0/0)

Stamme: Ser ut til en stamme som har noen gode spillere, men er det nok når de store stammene kommer? Stammen er litt liten, men mtp plasseringen er dette en stamme som faktisk kan overleve en god stund- dersom de holder sammen. (7/10)

Rykte: Har ikke hørt om deg før, og jeg så heller ikke noe særlig med den kontoen gjennom tw-stats. Mulig du har spilt under andre nick?? (0/0)


21/30

Donau
 

DeletedUser

Guest
Harold Finch

Poeng: 91.464
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 364.035 (17.)
Stamme: Aristo

Poeng: Ligger på en 14. plass. Er jo ikke helt på vidda det, gutt. Skal få en 7/10.

Plassering: Ligger der han vil ligge. Ingen kan diktere hvor han skal ligge ellers. 10/10.

Farming: Uviktig punkt på denne verden. Strykes. 0/0.

Stamme: Veldig blandede følelser om denne gjengen for min del. Er fan av flere her, mens andre kan dra dit pepper'n gror. Samt noen jeg ikke aner hvem er. Men dem ligger nå en gang på topp, så skal få 10/10.

Rykte: En spiller og person som de fleste liker. Fair spiller. Såvidt jeg husker, så må det eksepsjonelt gode spillere til å banke denne karen ;) 9/10


36/40
 

DeletedUser

Guest
Tvutt
Poeng: Husker ikke helt i farta, men rundt 7k tror jeg. Det viktigste er at han har mindre enn meg :)
Rangering: 200+
Beseirede motstandere: Massevis
Stamme: David

(Hvis noen lurer er jeg på mobil og orker derfor ikke sjekke innom tw og kopiere alle faktaene om tvutt, ettersom jeg der er opptatt av å skrive en krigserklæring på rim som jeg da hadde måttet slette for å gå inn på tvutts profil. Bear with me)

Poeng: Som sagt, veldig lite poeng. Hadde en skikkelig late-start, og har vel vokst relativt greit i forhold til det. Må tas med i betraktningen at han har vokst opp med rastatown som nærmeste nabo, en spiller på ca 6-7 ganger hans størrelse. Derfor synes jeg han fortjener en grei score her. 6/10

Plassering:
Helt klart perfekt plassering, han har meg som nabo. Har og en haug med fiender rundt seg som det bare er å adle. Dette blir artig!
13/10

Farming:
"Uviktig punkt på denne verden. Strykes. 0"

Stamme:
Ryktes at dette blir vinnerstammen på v21, med enorme framtidsplaner og gode taktikker. Rykter vil og ha det til at denne stammen med det kreative og fantastiske navnet, David, har utplassert et titalls spioner i toppstammene på denne verdenen, opptil 4 stykker i enkelte stammer! Så ja, det stemmer, HELE, jeg gjentar, HELE stammen ORM er spioner for oss! Det hadde dere ikke trodd?
21/10

Rykte:
Alle har jo hørt om Robert. Er hvertfall en utrolig hyggelig kar og nabo, og jeg ville tro at hvis man lurer på noe her, så er det bare å spørre Moa! 10/10

Totalt: 50/50

Karl Petter
 
Sist redigert av en moderator:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
(Hvis noen lurer er jeg på mobil og orker derfor ikke sjekke innom tw og kopiere alle faktaene om tvutt, ettersom jeg der er opptatt av å skrive en krigserklæring på rim som jeg da hadde måttet slette for å gå inn på tvutts profil. Bear with me)

Stop bullshitting me.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Karl Petter

Poeng: 8.344
Rangering: 219
Beseirede motstandere: 64.855 (130.)
Stamme: David

Poeng:
Mye poeng i forhold til startdato. (7/10)

Plassering:
Ligger ugunstig til i forhold til Aristo og Defcon, skulle de sette søkelyset på deg/dere ser det mørkt ut. (3/10)

Stamme:
David, virker ikke som en seriøs stamme. En liten vennegjeng på 3 som har startet sammen muligens?
Etter min mening en alt for liten stamme. Ligger i nærheten av Aristo som nesten er 100 ganger større. (1/10)

Rykte:
Aldri hørt om, ingen info om tidligere brukere. (0/10)

Totalt: (11/40)

Elimin@tor.
 

DeletedUser

Guest
3/10 på kanskje den beste plasseringen mulig å få!? Nabo med Robert, en haug med n00bs i nærheten å adle. Hvis du hadde sjekket adlingene mine har begge vært defcon, og flere vil det bli. Med unntak av rastatown er ikke resten av Aristo særlig nært, og Robert har full kontroll på rastatown :) Synes jeg fortjener hvertfall 9/10 for den plasseringa!
 

DeletedUser

Guest
Har vært i deres søkelys rimelig lenge, har ikke vært spesielt farlig så langt :p
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Pussig at dere har vært i vårt søkelyst lenge uten at jeg har fått det med meg. Men vi fikk en rasende festlig krigserklæring idag, så nå har dere blitt satt på kartet. :)
 

Unholy Confessions

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Elimin@tor
Poeng: 28.078
Rangering: 98
Beseirede motstandere: 236.740 (46.)
Stamme: TMR


Poeng:
En decent poengsum med tanke på oppstartdato (09th February 2015). Du har 6 byer med greie poengsummer. Ut ifra bynavnene dine ser det ut som at du har mistet en by, men TWstats støtter ikke den teorien i dette øyeblikk.
(6/10)

Plassering:
Plasseringen din er veldig fin! Spesielt dersom dere ikke er allierte med Xion/Zion/SW4G. Mange fine og store byer og ta av! Her gjelder det bare å kjøre på!
(10/10 uten allianse - 3/10 med allianse)

OD:
Skuffende lite ODA. Noe "bedre" ODD. Ville heller sett at du var litt mer på den krigerske siden, og drepte noen tropper i angrep fremfor forsvar.
(2/10)

Stamme:
V21 sine underdogs! Virker som en lovende stamme, som vi ikke har hørt veldig mye fra til nå.
(7/10)

Rykte:
Personlig har jeg ikke hørt om deg før. Mulig jeg har spilt med/mot deg tidligere da jeg ikke satset like hardt som jeg gjør nå.
(5/10)

Totalt:
(30/50 uten allianse - 22/50 med allianse)​


EDIT:
Jeg byttet ut farming til OD, ettersom farming ikke lengre er aktuelt
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Unholy Confessions

Poeng:183.838
En respektabel poengsum, kan ikke se at det har vært intern adling ved første blikk, noe smått adlet men slikt gjør aktive spillere med litt pp for å clustre opp. 8/10

Plassering
Ligger bra til for videre utvikling, stort potensiale på denne kontoen. 9/10

Farming:
Farme limit V, så du bør ligge der oppe blandt alle oss andre, med unntak av DonSlask kontoen kanskje.....9/10


Stamme:Aristo
Aristo har som mål å vinne, mye kan sies om RV kanskje, men en taktiker av topp kvalitet kan selv de blinde se. Smart valg av stamme da dere joinet, alle vil jo vinne. 10/10

Rykte:
Veldig usikker på hvem dere er og hva dere har gjort tidligere, men det er da ikke deres feil at jeg sjelden engasjerer meg i hvem sitter hvor om jeg ikke har vært i stamme med dere selv. Siden dette faktisk er en post og den skal rates så blir det 5/10. Uvitenhet er digg det også noen ganger.

Totalt:
41/51
 

DeletedUser

Guest
hankVH
Poeng: 147.500
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 1.079.326 (8.)
Stamme: TMR



Poeng:
147,5k er jo absolutt respektabelt. Er ganske tett oppover, så gode muligheter til å klatre. 8/10

Plassering:
Har ingenting å si. Spekter og Sylph kunne blitt plassert i en telefonkiosk med 100 fiender rundt seg, og dem ville kommet ut på topp. Alt kler den smukke, ergo 10/10
*Skal man være litt seriøs, så er det fortsatt en strålende plassering. Har fiender i alle retninger, så kan adle nøyaktig den veien dem vil. Det ble jo utført et tynt forsøk på å ta dem rundt påsketider, men beviste det jeg alltid har sagt, at hankVH ville vært en utrolig god ressurs for Alliansen imot Aristo. Fortsatt 10/10

OD:
Både ODa og ODd scores det høyt på og er topp10 på begge, får et ekstrapoeng for det. Totalt rank 8. 9/10

Stamme:
Aner strengt tatt ikke hvordan stammen som en hethet er. Men det virker som mye står og faller på nettopp hankVH. Noe kjent var det å spore i rekkene, så dem får tvilen til gode. Samt at dem ligger relativt kompakt. 7/10

Rykte:
2 av .no's elite begge to. Mestrer det som bør mestres og en del ekstra. Når dem i tillegg er fantastisk hyggelige folk, så er dette den klareste tier'n man kan gi. 10/10

Totalt:
44/50
 

Just Testing

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Tvutt
Poeng: 17.909
Rangering: 160
Beseirede motstandere: 266.826 (46.)
Stamme: David

Poeng:
17.909, det er vel litt lite, men du har måttet restarte og har sloss mot en fiende som er mange ganger større enn deg, så dårlig er det ikke. Tror de fleste i din situsasjon hadde vært på 0 poeng.
7/10

Plassering:
ligger kanskje litt spredt og med store naboer som sikler etter byene dine ville jeg ikke si det er en fordel, samtidig så er det jo en grunn til at du(såvidt jeg har fått med meg) er en av de mest kjente og respekterte spillerene på tribalwars.no, så jeg regner med at du vil finne en eller annen måte å snu situasjonen til din fordel, dersom du velger å satse på v21.
6/10

OD:
ODA og ODD er begge høye for en så liten spiller som deg, tyder på at de byene du har gitt fra deg ikke har vært billige, velger derfor å gi 10/10 på denne, selv om det ikke nødvendigvis er bra å ha en så høy OD for en så liten konto
10/10

Stamme:
David virker ikke som en stamme som alene vil kunne slåss om seier, det eneste alternativet jeg ser er en sammenslåing eller evtl å ta inn noen flere spillere, men med Redswan som leder regner jeg med at denne stammen(eller iaf dets medlemmer) kan komme rimelig langt
6/10

Rykte:
Tror alle er enige med meg her.
10/10

Total:
En spiller som trekkes litt ned av at han kanskje har måttet slåss litt for mye litt for tidlig, men ferdighetene og erfaringen er absolutt der dersom han velger å fortsette.
39/50

NB: tar gjerne konstruktiv tilbakemelding dersom noen er uenige, mtp at dette var min første rating
 

DeletedUser

Guest
Veldig bra og fin rating, men må påpekes at han ikke er leder :)
 
Topp