Rate spilleren over

DeletedUser

Guest
Jokke var innom acc. men han ga seg tidlig, hvis jeg husker riktig

Du husker feil - bare Niko var inne på den kontoen fra Nice der, utenom KVer. Jeg husker det utmerket siden jeg var i ledelsen med Pål. Kan vedde 1k pp på det.

Jokke sluttet på v18 laaaang tid før den kontoen kom i fokus.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Du husker feil - bare Niko var inne på den kontoen fra Nice der, utenom KVer. Jeg husker det utmerket siden jeg var i ledelsen med Pål. Kan vedde 1k pp på det.

Jokke sluttet på v18 laaaang tid før den kontoen kom i fokus.

Det var en Joakim på kontoen også.
 

hansik

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
abobil
Poeng:45.916
Rangering:81
Beseirede motstandere:119.788 (149.)
Stamme:Aristo

Poeng (9/10) ligger bedre an en jeg noen gang har vært. Ligger også godt opp imot toppen med de andre i stor stammene :p

Plassering: (7/10) det ser ut til at du ligger godt der du er. Er litt omringet men er noen gråbyer og andre spillere du kan hå på.

OD: (7/10) tipp topp tommel opp :p 149 plass er bra det :3

Stamme: (9/10) er Aristo. Etter hva jeg vet er de en stamme med bra samhold og selvfølgelig er de stammen på topp :p

Rykte: har ikke hørt om deg før (0/10) (men jeg er ny på fora og relativt ny i tribal wars. Selv om jeg har hatt konto i 2 år)

sammenlagt (25/40)

Håper dette var ok :p

Rate: hansik
 
Sist redigert:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hansik
Poeng: 4.626
Rangering: 267
Beseirede motstandere: 16.765 (400.)
Stamme: Tøffelheltene

Poengmessig greit i forhold til å kun ha spilt her i 6 uker. Har du tropper til å forsvare disse poengene?
8/10

Plassering: (2/10) Du har startet alt for seint i denne verden, og der du ligger langt nede på rimmen i sør har du ikke en sjanse til å vokse deg stor før du blir spist av overmakten der nede i TMR og Aristo land. Eneste grunnen til at du ikke er blitt spist ennå er at andre venter på at du skal bygge byene større først.

OD: ODD på knappe 2K viser at du fortsatt har til gode å bli særlig mye angrepet, noe som forklarer den greie veksten til nå. Og ODA på 14K viser at du ikke har vært redd for å angripe dine naboer. 5/10

Stamme: 4 stammeskifter på 6 uker viser at det tok litt tid å finne stammen du ønsket deg. Har du fortsatt ikke funnet den? Tøffelheltene har jeg dessverre ingen tro på. 1/10

Rykte: Du skriver selv at du er fersk, det forklarer hvorfor jeg ikke har hørt om deg. Uten rykter, ingen rykte. Men fortsett det gode aktivitetsnivået, og fortsett å engasjere deg i forum, så vil du raskt få mer å hente også på dette punktet. :) 1/10

Totalt:
(17/50)
 

DeletedUser

Guest
Reisverket
Poeng: 308.126
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 1.402.630 (10.)
Stamme: Aristo


Poeng:
Vel, rank 3 er absolutt respektabelt. Veldig jevnt rundt der, med unntak av nummer 1, som er et stykke unna. 9/10

Plassering:
Jeg liker slike stillinger. Er i front, uten å være helt der fremmerst. Nær nok til å kjøre blitz og langt nok unna til å være relativt trygg. Eneste faren jeg ser, om fremgangen skal fortsette, er at det kanskje blir for trygt? Må holde aktiviteten oppe for å unngå det. 9/10

OD:
Rank 3 i ODa, så er ikke redd for å bruke troppene sine. Rank 33 i ODd, noe som skildrer fint den plasseringa du har. Ser fornuftig ut så langt. 8/10.

Stamme:
Rank 1. Leder klart. Gjør det bra på slagmarka. 10/10

Rykte:
Mye er skrevet om den godeste RV. De fleste kjenner nicket. Ikke alle er overbegeistret for deg dog. Skal ikke si at jeg er enig i alt jeg hører du holder på med, MEN jeg mener at vi trenger slike fargeklatter som gjør ting litt i gråsonen. 10/10

Totalt:
En konto som absolutt utgjør en forskjell på v21. 46/50
 

Unholy Confessions

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Tvutt
Poeng: 40.832
Rangering: 100
Beseirede motstandere: 470.277 (40.)
Stamme: 4PLAY

Poeng:
Rank 100, med 40k poeng. Du har hatt latestart, og tidligere eier har rukket å bli adlet ned 1 gang allerede.
Du har i følge mange en tøff plassering med store fiender i umiddelbar nærhet.
Jeg velger å gi deg 10/10 mtp plasseringen din. Det er ikke "bare-bare" å vokse seg stor i et slikt område.

Plassering:
Hard plassering for en med lav poengsum. Men jeg vet du trives ganske godt i de større sitt selskap. Personlig hadde jeg ikke giddet å prøve en gang :p
6/10

OD:
Rank 26 i ODd, så du har tapt en del av stammemedlemmers deff. Dette gjenspeiler litt at du er under konstant press av de større spillerne. Rank 82 ODa er heller ikke verst med din størrelse.
Totalt sett burde nok ODt vært mindre, men du viser at du ikke er redd for troppetap.
5/10.

Stamme:
4PLAY - Tidligere Xion. Rank 4.
Begynner å bli nogenlunde isolerte, men gjør det ellers OK på slagmarken.
7/10

Rykte:
Alle har hørt om RedSwan. Alle frykter RedSwan. Alle vil være venner med RedSwan. Robert er i alle fall bedre i tw enn i sjakk... 10/10

Totalt:
Nå gjenstår det bare å vise resten av verden hvorfor du er så fryktet på slagmarken! 38/50
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Blir det da å rate UC igjen? Siden han var den siste som rated, men igjen så har han blitt rated før.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Evnt. rate HankVH, siden gutta på Tvutt har overtatt HankVH og det derfor er den kontoen som nå er relevant for Robert og Martin.
Bare et forslag.
 
Topp