Rate spilleren over

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Skal vi prøve å ha ting litt onTopic eller?

Tar gjerne en rating eller gir gjerne en rating--
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Moaking

Poeng:
Kommentar (8/10)
5.886 poeng på "main" byen og fikk nettopp en super adling på hele 3.824 poeng! Veldig bra, har ikke store kontrollen på adlingen her på verdenen men er det største adling hittil? Veldig overrasket over denne supre adlingen !

Plassering:
Kommentar (5/10)
Er i stammen Aristo med en del rundt deg og lange veien til store adlingsmål. Kanskje litt røff med denne grunnet til at det er lang vei til store adlingsmål og du ligger veldig tett med andre stammefrender. Men fikk til en super adling, vil det fortsette slik? Venter i spenning!

Farming: (tar ikke med denne grunnet til farmecap.)

Stamme:
Kommentar (9/10)
Aristo, rang 1 stamme med mange flinke spillere, noen sier at det ryktes at det kommer til å gå dårlig for denne stammen, men det vet jeg ikke så mye om. Om de holder sterkt så kan de nå veldig langt, kanskje også vinne verdenen (med de rette valgene) ?


Rykte:
Kommentar (8/10)
Har ikke hørt så alt for mye om deg, vet nå hvem du er og ser deg ofte på forum. Vil tro du også kan en del om spillet og er greit god generelt.

Totalt:
(30/40)

Rate: Norske Nørd
 
Sist redigert av en moderator:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
oh sander virkelig. Du kunna ikke vente 15min ekstra med å poste det? se kor my poeng æ har no da -.-
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Norske Nørd
Poeng: 14.508
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 27.492 (10.)
Stamme: Ctrl.

Poeng:
Nesten 15. Rimelig bra hittil og henger godt med på topp 10. (8/10)

Plassering:
Masse fine byer i nærheten og kanskje mange fiender. Men det liker dokk vel huh? ;) (7/10)

Farming:
ikke behov for herren no føle æ (?/10)

Stamme:
Stammen bestående av backstabbera og veteraner. Rar kombinasjon men lykke til (5/10)

Rykte:
Benja 8 Sander 2(10/10)

Totalt:
(30/40)

Rate REISVERKET
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Reisverket

Poeng: 9.532

Rangering: 26

Beseirede motstandere: 13.428 (74.)

Stamme: Aristo


Poeng:
Rank 26 henger litt etter men samtidig ikke langt etter 8/10.


Plassering:
Fin plassering med bra adlings muligheter rundt seg, men kan alltids være bedre. 9/10


Farming:
1k plyndret og ikke 1m farmet, litt slapt?. 7/10.


Stamme:
leder 10/10.


Rykte:
Veit du har gjort det bra på andre verdener og tror du har en fremtid på v21 å, men synes du er litt treg i oppstarter. 9/10.


TOTALT:43/50
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
DonSlask

Poeng: 40.984

Rangering: 1

Beseirede motstandere: 62.346 (2.)

Stamme: Aristokratene



Poeng:
Rank 1, bedre blir det ikke 10/10.


Plassering:
Heldig med plasseringen. Mye boltreplass, store jaktmarker og mange fine farmer. 10/10


Farming:
10k plyndret og 9 x dagens raner, og sikkert snart farmet 2 mill. 10/10.


Stamme:
Beste stammen i v21. 10/10.


Rykte:
Don og Jørn spiller dual, men samlet rykte på kontoen er nok v21s verste. Backstabbingen i Ctrl. er selvsagt årsaken til dette. Jeg vet likevel at saken ikke var så ensidig som den ble fremstilt offentlig. Og jeg vet dere fortsatt har en del mektige støttespillere. DonSlask hadde var nok også den som hadde gjort de beste forberedelsene før verden startet. De fleste gikk som vanlig etter LK raskt for å farme, Slasken boostet ress felt og fikk dermed en turbostart. Som spillere er begge gutta på kontoen habile. Samlet gir jeg derfor 8/10.


TOTALT:48/50

Rate Kim Kardashian
 
Sist redigert:

egil4950

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
KIM KARDASHIAN

Poeng: 15.435
Rangering: 12
Beseirede motstandere: 26.584 (20.)
Stamme: Aristo

Poeng: Ligger på rank 12, men ikke helt innenfor top 10 som du var på så vidt tidligere. Er vel der snart igjen. (9/10)

Plassering:
Ligger ganske sentralt på kartet, og omringet av gode adelsmuligheter. Gode farme muligheter i området også. (9/10)

Farming:
Har både 10k byer plyndret og 1 mill totalt, dette er vel nesten standard for alle som vil henge med i det hele tatt. Har x1 dagens plyndrer og x1 dagen raner også (9/10)

Stamme:
Rank 1 stamme og ser ut til å være ganske solide. (10/10)

Rykte:
Har hørt navnet Reisverket, du var vel på verden 15. Virker som du har et ganske bra rykte for å være en god spiller. Vet ikke hvem som
er den andre spilleren på accounten er. (8/10)

Totalt:
(43/50)

Samme navn in game
 
Sist redigert:

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Norske Nørd
Poeng: 14.508
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 27.492 (10.)
Stamme: Ctrl.

Poeng:
Nesten 15. Rimelig bra hittil og henger godt med på topp 10. (8/10)

Plassering:
Masse fine byer i nærheten og kanskje mange fiender. Men det liker dokk vel huh? ;) (7/10)

Farming:
ikke behov for herren no føle æ (?/10)

Stamme:
Stammen bestående av backstabbera og veteraner. Rar kombinasjon men lykke til (5/10)

Rykte:
Benja 8 Sander 2(10/10)

Totalt:
(30/40)

Synes nå at den at jeg fikk 2 av 10 var litt drøy .. Er jeg så dårlig jeg da? Og backstabbere har vi ikke i stammen våres, de er det Altum som har fått æren av å ha :)

Men takk for rate!
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Synes nå at den at jeg fikk 2 av 10 var litt drøy .. Er jeg så dårlig jeg da? Og backstabbere har vi ikke i stammen våres, de er det Altum som har fått æren av å ha :)

Men takk for rate!

Tror han meine at dokk backstabbe alliertan dokka.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
KIM KARDASHIAN

Rykte:
Har hørt navnet Reisverket, du var vel på verden 15. Virker som du har et ganske bra rykte for å være en god spiller. Vet ikke hvem som
er den andre spilleren på accounten er. (8/10)

Eh.. jeg er ikke der. Jeg er Reisverket, og Reisverket er meg.
 
Sist redigert:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Synes nå at den at jeg fikk 2 av 10 var litt drøy .. Er jeg så dårlig jeg da? Og backstabbere har vi ikke i stammen våres, de er det Altum som har fått æren av å ha :)

Men takk for rate!

Benja er jo den æ kjenne best og han er jo en 10er. så måtte ta litt av han men ikke mye.
 
Topp