Rate spilleren over

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Iron Fist
Poeng: 8651
OD: 11650
Stamme: Troll

Poeng: Henger bra med her, fått adla deg 2 greie byer fra HOL, og er SÅÅÅ langt unna teten, bra start:) 8/10

Stamme: Troll, hatet av noen, elsket av fler?:p blir anklaget for å være masse rec stamme, det vet jeg ikke noe spes om, men leder nå og har RV i ledelsen. har endel sterke spillere, men om det er stammen med best kvaliteter alt i alt vet jeg ikke.. får en 8/10 av meg her.

Od: angrepet mye, og ikke fått noe i retur hittil ser det ut til:p ligger ikke i tet, men har absolutt clearet en og annen. mener dette er bra jeg så:p 9/10

Rykte: om jeg ikke tar feil er dette tidligere Selena gomes, Mao spiller Sondre her. En fugl hvisket at Sondre har forandret seg siden sist jeg hørte fra karen, dette vet jeg heller ikke men så å si alle som har spilt tw litt aktivt vet hvem han er på godt og vondt, en annen fugl sa at Henrik spilte her også, om dette stemmer så er jo det vell å bra ahahah<3 9/10

Farmet: rana over 1 mill, og plyndra over 10k byer, bra bra, ingen dagens medaljer tho, bra det. MEN du ligger BAK meg på dagens rank i ress ranet. IKKE innafor as hahah du har 2 byer mer og sikker 10 gangen av tropper hahah. 7/10.

Plassering: Ligger ganske sentrert, mye troll rundt deg(haha get it?), kan være negativt og positivt, pass på så du ikke havner bak på og blir sperra inne. du ligger i et området jeg vil anta det kommer til å skje ganske mye framover, men farmemulighetene er ganske dårlige da det er mange aktive spillere delt på et begrenset antall byer,. plasseringen din krever en del av deg, men har du muligheten til å følge opp så er den svært interessant:) 7/10

47/60
Spennende konto.

Rate Kate Upton (merk 2 uker late start da:p )
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Kate Upton

Poeng: 1.486
Rangering: 210
Beseirede motstandere: 2.900 (135.)
Stamme:


Poeng [6/10]
Rank 210, med ca 1.5k poeng, helt ok poengsum for å ha latestart, skyter nok fart så snart dere har mulighet å adle regner jeg med siden dere er langt ute og store rom for å utvide dere.

Stamme :

Ingen.


OD [7/10]

Har ganske respektabel OD for å være så tidlig i spillet for deres del med late start. Alt som ODA så regner med dere har clearet litt farms kanskje.

Rykte [10/10]
SIGGI som sitter her vet jeg, legenden som tok en slask som meg inn på kontoen på v23 og tok meg videre fra noob til expert TW spiller. TAKK, toppscore.

Farmet [10/10]

Har plyndret 1000 byer og farmet 10.000 ress, vet ikke hvor langt dere er på vei til 10.000 og 1 mill da. Men dere er i gang. Ser dere ligger på 14. plass på dagens med: 14 Kate Upton 106.087 i går . Meget oppegående for en by på 1.5k points. Credz til dere.

Plassering [7/10]
Brukbar Rimplassering! Har en del rom for å vokse, men ikke så mye store byer å sikte seg inn på.

Total [40/50]

Om du går inn for det sigg, kanskje du klarer å nå topp 25 en dag <3 lykke til

Rate:

Erlando eller Stor Løve ( siden vi ble rated for ikke så lenge siden)
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Fikk greie på at Jokke spiller på Kate Upton også, kan bli en farlig kombo. +1 i ryktepoeng [41/50]
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Erlando:

Poeng: 9.663
Rangering: 15
Beseirede motstandere: 25.093 (10.)
Stamme: TROLL

Poeng: Topp 25, totally fair, ikke briljerende, ikke katastrofe, utviklingsmulighetene ser relativt lukket ut om ikke diplomatiet viser fiende med 6th. [7/10]

Stamme: TROLL er ingen elitestamme, få spillere med et høyt potensial og en spillerskare som gjerne skriker høylydt ved innkommende er nok ikke dette en fremtidig stamme for toppspillere, her bør du ta en vurdering på om stammen er god nok for deg. [5/10]

OD: Høyt plassert her, og var også tidlig frempå med 3. mann til å nå 10k OD, men er det noen fordel av å ha svidd av så mye tropper i starten? [7/10]

Rykte: De fleste har hørt om deg supersim, men det er ikke bare positive ord om deg. En mystisk evne til å bli adlet i startup, ser ut som du klarer deg enn sålenge denne gangen, men du er langt unna toppspillerne på '.no slik jeg ser det. Pga god tilstedeværelse får du [7/10]

Farmet: Idk, farmer du mye så får du mer utvikling på de andre postene, farmer du lite så får du vise versa, mener vurderingen min på de andre områdene dekker farming, unødvendig å rate denne solo av den grunn. [0/0]

Plassering: Ligger forholdsvis trygt til og kan få hjelp og hjelpe på kort tid til sine frender, med den historikken du har i å bli adlet på startup er kanskje dette en fin ting for deg, men det kan også bli litt trangt om plassen. [8/10]

Sum: 34/50 - En over middels spiller, som fort kan være med i en av toppstammene, men aldri med å prege spillet i altfor stor grad. Påfyllmateriale for elitestammene, men ingen fører i krigen.

Rate: Themis
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Themis
Poeng: 4.006
Rangering: 66
Beseirede motstandere: 1.606 (217.)
Stamme: Chavs

Poeng: Ligger på rank 66 å surfer for øyeblikket. Ser ut til å være et par dager latestart her virker det som, regner med første adlingen ikke er alt for langt unna. [6/10]

Stamme: Chavs virker som en god stamme med en del erfarne folk i seg. Usikker helt på hvem som spiller i Chavs, men tror ganske sikkert de blir å være en av toppstammene i lategame. Da jeg fremdeles er usikker på hvem som spiller der, og at de har hatt en litt treg start blir det bare [8/10]

OD: Rank 217 her med 1.606 tropper. Sitter sikkert på en god del tropper så kommer sikkert til å stige her når de kjører for første adlingen. Kan ikke gi god score her, men som Zippy sier trenger det ikke være det beste å ha mye OD, men kommer jo an på situasjonen. [2/10]

Rykte: Alle vet vel hvem Zippy er. Er vel kjent for å være en av Norges, om ikke Norges beste TW-spiller. Kan ikke gjøre annet en å gi full score her. [10/10]

Farmet: Skjulte prestasjoner, men ligger på 18. plass på ressurser plyndret med 106.000. Greit det, men ikke noe toppscore her. [6/10]

Plassering: Ligger trygt plassert med rimmen, med ingen store trusler rundt. Dog kanskje tynt med adlingsmål. Er vel en spiller man kommer til å se ved front senere i verdenen regner jeg med. [7/10]

Sum: 39/50 - Måtte trekke Zippy mye på OD, farm, poeng og plassering, men det varer vel ikke lenge kjenner jeg spilleren rett. Som spiller er Zippy bare helt konge, ingenting å ta på det. Regner med om et par uker er denne kontoen ikke så langt unna rank. 1, og at jeg da kan gi OD'en mer en 2/10. Gleder meg til å følge utviklingen her!

Spiller å rate: Bergenspesten
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Å gi 2/10 på OD for å ha for lav ODA er bare dumt IMO. Det går en balansegang mellom å muligens skaffe seg noen farms, og det å tømme området sitt helt for adelsmål. Når man vurderer OD så tidlig i starten, så bør man se på den ift. utbytte, og ikke bare tallet.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ser poenget ditt, men når det er snakk i ca 53400 i forskjell fra nr 1 på OD statistikken til Themis (han har 2,8% av OD til rank 1 på statistikken), så er det noe annet. 2/10 var kanskje litt hardt å ta i da området ikke er det beste for og få seg OD. Kunne vel gitt 4/10, men vanskelig å se hvilket utbytte Themis har hatt når han har skjult alt av prestasjoner etc.

Står vel at man skal vurdere OD uansett, og det er det jeg gjorde.
 
Sist redigert:

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
1600 hadde jeg på 4-5 dager om jeg ikke husker feil, og satt fremdeles på masse tropper. Er snakk om at kontoen startet opp 4 dager etter starten på serveren, så ja da trekker jeg mye ned når dem bare har 2,8% av ODen til rank 1.
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
den lista som skrives her er vell meninga å være en subjektiv liste er det ikke? så om kreiz mener den oda'en er dårlig så er det vel hans mening og han har begrunnet hvorfor også? kverulere for å kverulere er lite kos, tho gir det liv på forum så fortsett:mehe:
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Å gi 2/10 på OD for å ha for lav ODA er bare dumt IMO. Det går en balansegang mellom å muligens skaffe seg noen farms, og det å tømme området sitt helt for adelsmål. Når man vurderer OD så tidlig i starten, så bør man se på den ift. utbytte, og ikke bare tallet.

Utbytte kan man snakke om på andre punkter som under "poeng" eller "farming". men når det kommer til "OD" så bør man vel bare se på OD? det tenker jeg ihvertfall.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Utbytte kan man snakke om på andre punkter som under "poeng" eller "farming". men når det kommer til "OD" så bør man vel bare se på OD? det tenker jeg ihvertfall.

Ideal-OD'en min før jeg adler er 0. Jo mindre tropper jeg har truffet, jo mer tropper har jeg igjen. Men det er klart, folk har forskjellig stil.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ideal-OD'en min før jeg adler er 0. Jo mindre tropper jeg har truffet, jo mer tropper har jeg igjen. Men det er klart, folk har forskjellig stil.

Kommer vel helt an på hvordan området man har og hvordan spillerstil man liker. Hadde jeg vært på Themsis hadde jeg bla. clearet byen på litt over 1000 poeng. Du får ressursene til å bygge opp egen by fortere, og bygger 1000-poeng byen fortere opp selv da det er klart at spilleren enten er en turtle, eller så er han mest sansynlig inaktiv, med lite tropper.

Men skal vi bruke tråden til det den skal brukes til, eller diskutere noe som er irrelevant mtp. hva den er ment for? Er jo min mening jeg skal si, og når det står jeg skal vurdere OD'en så vurderer jeg den, og ikke andre ting. Forstår dog. at noen velger å gjøre det annerledes så her tidlig i spillet, da det er forskjellige spillerstiler, og noen spillerstiler innholder å holde OD'en så lav som mulig.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det er slettes ikke fakta det der. Litt od kan fort være en bivirkning av store innhentinger av ressurser, og jo fler ressurser man har jo fortere kan man bygge tropper.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Skal ikke veldig mye OD til før du blir hemmet av det, som jeg skrev til han priv på skype, så om du kan cleare byer med et tap på 0-10% av troppene, så gjør du ofc det. Men så fort du begynner å miste mer enn 10% av troppene hver gang du clearer tjener du ikke spesielt på det.

Og om du da begynner å ha veldig mye OD tidlig i spillet er det vel nærmest garantert at det hemmer deg, selv om du får noen fine farms. Men da ville jeg heller tatt å clearet en av de byene senere, mistet nesten alle tropper, adlet den og heller gjort om byen til deff. Så slipper du å bygge opp byen 2-3k før det er noe effekt i den.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Det er likevel ikke fakta, for med 0 i OD er det veldig sannsynlig at man ikke har clearet en eneste by. Selvfølgelig, har man "clearet" like mange farms som en med en høy OD vil selvfølgelig lavere OD være bedre. Det blir vel bedre å si at ODen skal være lavest mulig i forhold til langsiktig utbytte, ikke at den skal være nærmest mulig 0.

Hodd (wave)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Neida, skrev fact bare likevell, sjelden noe i TW kan falles fact når det gjelder den beste strategien. Jeg refererte til Kristian priv, hvordan vi gjorde det på v20, der vi ikke clearet noe spesielt med naboer, og derfor hadde mye tropper og fikk mange fine adlinger i starten, der kun 2 var under 3k om jeg ikke husker feil atm. Poenget mitt var at (syns jeg) du tjener mer på å ikke cleare/farme tidlig, fordi da vil byene bygge seg selv, så slipper du selv å bygge dem opp 2-3k mer enn nødvendig. Godt mulig du tjener mer ress der og da på å cleare, men i det lengre løp tror jeg ikke det.

Fhenrik (wave)
 
Topp